jair16
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 417
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 13%
ik heb voor mij misschien belangrijke vraag over het trainen.
Train nu 18jaar in totaal waarvan 7 jaar intensief bodybuilding nu ben ik 3 jaar in NY geweest om te trainen heb daar veel ervaringen opgedaan over de manier van denken en trainen.
Nu trainen de meeste bodybuilders die ik heb ontmoet zonder schema maar luisterend naar hun lichaam, 2x per dag minimaal 8uur tussen iedere training en trainen wat hersteld is, nu ben ik hierover aan het twijfelen, het trainen zonder schema geeft mij een goed gevoel en het zorgt dat ik mn lichaam nog beter begrijp in het trainen, maar het trainen MET schema geeft mij beter vooruitzichten in aantal kg's..
Nu is mijn vraag wat is beter voor OPTIMALE spiergroei.
trainen met schema?
OF
trainen zonder schema en luisteren naar je lichaam?
iemand hier een ervaring mee gehad of iemand die er meer van weet dan ik want, hier kom ik nu ik weer terug ben niet uit want ik wil tot het maximale gaan
Train nu 18jaar in totaal waarvan 7 jaar intensief bodybuilding nu ben ik 3 jaar in NY geweest om te trainen heb daar veel ervaringen opgedaan over de manier van denken en trainen.
Nu trainen de meeste bodybuilders die ik heb ontmoet zonder schema maar luisterend naar hun lichaam, 2x per dag minimaal 8uur tussen iedere training en trainen wat hersteld is, nu ben ik hierover aan het twijfelen, het trainen zonder schema geeft mij een goed gevoel en het zorgt dat ik mn lichaam nog beter begrijp in het trainen, maar het trainen MET schema geeft mij beter vooruitzichten in aantal kg's..
Nu is mijn vraag wat is beter voor OPTIMALE spiergroei.
trainen met schema?
OF
trainen zonder schema en luisteren naar je lichaam?
iemand hier een ervaring mee gehad of iemand die er meer van weet dan ik want, hier kom ik nu ik weer terug ben niet uit want ik wil tot het maximale gaan

) het punt is het te behouden en door te groeien, ook als je even half jaar of een jaar niets gebruikt wat dan de beste trainingsopties zijn, dat vraag ik me af, juiste voeding ok, regelmaat ok en ga zo maar door.. maar met of zonder schema, zijn er nog meer mensen die dit positief of juist negatief hebben ervaren en waarom, ging je achteruit of juist vooruit?