Yoo,,
Ik ben ongeveer nu zo'n jaartje bezig met trainen..
Gewoon thuis,, geen sportschool of voedingsschemaofzo..
Ik heb thuis alleen Dumbbells..
Daar kan ik maximaal 14-16kg (excl. stang
) op doen.
Ik train mijn biceps nu met 10kg en die tiloefening kan ik zo'n 15-20x doen per keer. Dan rust ik en dan kan ik er nog maar 10 ofzo. En dan rust ik weer en dan kan ik er 8 etc.. Zoiets. Verschilt eiglk iedere keer een beetje, ene keer kan ik lang door en andere keer niet. Raar,, maarjaa..
Ik ben een beetje lui geweest en heb al een paar keer gehad dat ik soms wel 1-2 maanden niet meer train.
Ik wil nu echt beginnen, op een goede manier..
En ik hoopte eiglk dat ik daar wat hulp bij zou kunnen krijgen hehe..
Ik zou graag een goed schema willen maken om de spieromvang en kracht te vergroten. Ik heb niet zo heel erg veel verstand van hoe alle oefeningen heten, maar dat zoek ik wel op op internet.
De bedoeling van deze post is trouwens niet op dat ik uit ben dat er een kant en klare schema voor me word gemaakt, mocht je die zelf al klaar hebben liggen is dat natuurlijk wel goed, maar ik ben ook bereid er zelf wat voor te doen natuurlijk
Alvast bedankt!
Ciao
Ik ben ongeveer nu zo'n jaartje bezig met trainen..
Gewoon thuis,, geen sportschool of voedingsschemaofzo..
Ik heb thuis alleen Dumbbells..
Daar kan ik maximaal 14-16kg (excl. stang
) op doen.Ik train mijn biceps nu met 10kg en die tiloefening kan ik zo'n 15-20x doen per keer. Dan rust ik en dan kan ik er nog maar 10 ofzo. En dan rust ik weer en dan kan ik er 8 etc.. Zoiets. Verschilt eiglk iedere keer een beetje, ene keer kan ik lang door en andere keer niet. Raar,, maarjaa..
Ik ben een beetje lui geweest en heb al een paar keer gehad dat ik soms wel 1-2 maanden niet meer train.
Ik wil nu echt beginnen, op een goede manier..
En ik hoopte eiglk dat ik daar wat hulp bij zou kunnen krijgen hehe..
Ik zou graag een goed schema willen maken om de spieromvang en kracht te vergroten. Ik heb niet zo heel erg veel verstand van hoe alle oefeningen heten, maar dat zoek ik wel op op internet.
De bedoeling van deze post is trouwens niet op dat ik uit ben dat er een kant en klare schema voor me word gemaakt, mocht je die zelf al klaar hebben liggen is dat natuurlijk wel goed, maar ik ben ook bereid er zelf wat voor te doen natuurlijk

Alvast bedankt!
Ciao

pas op dat je niet TE breed wordt man