Fitness Seller

trainingsdag bij G-men

Bezoekers in dit topic

eeuwige karma voor degene die een FLINKE dosis spierverslappers in het drinken van G-men gooit voor de training en hem owned op elk van de onderdelen, op zijn eigen terrein nog wel!

Niet te gierig zijn met de dosis want anders wint ie alsnog.
 
Vorig jaar bij de 1rm lat pulldown test heeft g-men de competitie helaas flink te grazen genomen.
 
eeuwige karma voor degene die een FLINKE dosis spierverslappers in het drinken van G-men gooit voor de training en hem owned op elk van de onderdelen, op zijn eigen terrein nog wel!

Niet te gierig zijn met de dosis want anders wint ie alsnog.

haha, je vergeet wie er allemaal komen vriend. Ik ben wel sterk maar er zitten een paar heel sterke gasten tussen. Ik noem even een Bryan met 10x255 DL. Een Sven met 170 Floorpress, een Vincent bergsma die 320 yoke 50m huppelt en met 350 ook weinig moeite heeft. Een Victor die 260 raw squat. Een Simon die ook farmers loopt met 155 per hand. Het gaat gewoon een ongelofelijke dosis testosteron worden.
 
bewaar wat testosteron voor deze ouwe man dan :)

mooi initiatief Gijs :thumbs:
 
haha, je vergeet wie er allemaal komen vriend. Ik ben wel sterk maar er zitten een paar heel sterke gasten tussen. Ik noem even een Bryan met 10x255 DL. Een Sven met 170 Floorpress, een Vincent bergsma die 320 yoke 50m huppelt en met 350 ook weinig moeite heeft. Een Victor die 260 raw squat. Een Simon die ook farmers loopt met 155 per hand. Het gaat gewoon een ongelofelijke dosis testosteron worden.

schijnt dat dit jaar de mileu-politie komt controleren op grond vervuiling, indien de grond een te hoog testosterongehalte via de vele zweetdruppels bevat dan krijg je een brute boete g-men.

Ik zou maar een dekzeil neerleggen.
 
schijnt dat dit jaar de mileu-politie komt controleren op grond vervuiling, indien de grond een te hoog testosterongehalte via de vele zweetdruppels bevat dan krijg je een brute boete g-men.

Ik zou maar een dekzeil neerleggen.

:eek:

Het is wel het gooi natuurlijk het zou kunnen....
 
Hey Gijs, zou je mij op de reserve lijst willen zetten als er plek is? Ik kan wel die dag. Er moet ook iemand laatste worden hè.
 
is goed
 
haha, je vergeet wie er allemaal komen vriend. Ik ben wel sterk maar er zitten een paar heel sterke gasten tussen. Ik noem even een Bryan met 10x255 DL. Een Sven met 170 Floorpress, een Vincent bergsma die 320 yoke 50m huppelt en met 350 ook weinig moeite heeft. Een Victor die 260 raw squat. Een Simon die ook farmers loopt met 155 per hand. Het gaat gewoon een ongelofelijke dosis testosteron worden.

Jammer dat je mijn wheelflip of stones niet noemt.. erg jammer

:roflol:
 
Jammer dat je mijn wheelflip of stones niet noemt.. erg jammer

:roflol:

Mijn moeders knoflooksaus is ook erg sterk. Ik denk dat het beter is als iemand zich opoffert zodat ik ook langs kan komen. BBQ zonder die saus is niks.
 
Ach gut:

Matthieu die een grote band HEEEEEEL snel kan omgooien.
 
Je weet zelluf: ijzeren broeders;)
 
Mijn moeders knoflooksaus is ook erg sterk. Ik denk dat het beter is als iemand zich opoffert zodat ik ook langs kan komen. BBQ zonder die saus is niks.

Sorry dude ik hou het bij mijn mams haar knoflook saus (indo bloed hiero dus kwa kookkunsten zit het hier goed!!)...dus knoflook saus is geregeld heren!
 
hoeveel dixi's worden er geplaatst met al dat eten? :o
 
Back
Naar boven