wwe Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 30 okt 2006 Berichten 13.939 Waardering 1.154 Lengte 1m71 Massa 83kg Vetpercentage 15% 15 jul 2014 #21 Beste Jeffer, Ik train daar. Het is een prima gym met een leuke kennismakingsactie waarbij je de eerste 14 dagen gratis kennis mag komen maken met de faciliteiten. Met vriendelijke groet, David lloyd
Beste Jeffer, Ik train daar. Het is een prima gym met een leuke kennismakingsactie waarbij je de eerste 14 dagen gratis kennis mag komen maken met de faciliteiten. Met vriendelijke groet, David lloyd
G Gameboy Competitive Bodybuilder Lid sinds 16 mei 2014 Berichten 1.656 Waardering 95 Lengte 1m93 Massa 103kg 15 jul 2014 #22 wwe zei: Beste Jeffer, Ik train daar. Het is een prima gym met een leuke kennismakingsactie waarbij je de eerste 14 dagen gratis kennis mag komen maken met de faciliteiten. Met vriendelijke groet, David lloyd Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat was z'n oude naam. Nu is ie onder een andere naam actief hahaha
wwe zei: Beste Jeffer, Ik train daar. Het is een prima gym met een leuke kennismakingsactie waarbij je de eerste 14 dagen gratis kennis mag komen maken met de faciliteiten. Met vriendelijke groet, David lloyd Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat was z'n oude naam. Nu is ie onder een andere naam actief hahaha