AndroidHealthClinic

trance energy

smokey juul

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Zijn er mensen die hier heen gaan? Ik wil misschien gaan maar ik houd meer van harde hardstyle op zo'n feesten. Geen softe trance. Wat voor soort muziek word er gedraaid?

trance. softe muziek vind ik.

als je die hardstyle/hardcore feesten gewend bent zal dit tegen vallen.

aan de andere kant; als je altijd aardig van de kaart op die feesten rondloopt (als je begrijpt wat ik bedoel :nut: ) maakt het toch niet veel uit. Dan ben je toch meer met jezelf bezig als de muziek.

ik ga wel altijd, ondanks dat ik ook niet zo trance hou, veels te lange loze stukken erin.

wannneer is het eigenlijk? begin februari ofzo?

da lijkt me egt saaaai.. alleen als je een hoop schijven op hebt en lekker aan het spacen bent da ut dan iets is..

Een paar jaar geleden hadden ze ook een HardTrance (?) zaal. Wat meer een verkapt middel was om toendertijd hardstyle minnend publiek te trekken. Maar dat zorgde er weer voor dat de 'die-hard' trance liefhebbers (zijn die er uberhaupt dan?) het feest weer minder goed vonden. Met het gevolg dat ze nu alleen maar puur en alleen trance zullen draaien, dus ik denk dat je beter een anders feest kan pakken als hardstyle liefhebber.

2 februari meen ik, ik ben elk jaar van de partij..trance is mn lievelingsmuziek yay..maar er is ook hardtrance et cetera, dit jaar ook dj scott project - die heel vette en harde muziek produceert en draait -
ik zou zeggen, check de site en de line-up.. is dit jaar weer mooi :)

CQ_Demolisher zei:
2 februari meen ik, ik ben elk jaar van de partij..trance is mn lievelingsmuziek yay..maar er is ook hardtrance et cetera, dit jaar ook dj scott project - die heel vette en harde muziek produceert en draait -
ik zou zeggen, check de site en de line-up.. is dit jaar weer mooi :)

Ok dan, misschien dat ik dan ook wel ff ga kijken. TE heeft toch iets van cultwaarde voor mij omdat dat mijn eerste feest was waar ik heengeweest ben. Dj scott project heeft wel wat klassiekers gemaakt ja (overdrive o.a.), al ken ik geen echte nieuwe nummers van die vent.

ga voor t eerst dit jaar. lekker vaag doen.....wordt genieten, samen met loo het mannetje uithangen he gab ;)

scott project is hard voor trancebegrippen ja! vergeet dat niet;)

Ga dat weekend naar Awakenings, anders had het best gekund

Leuke vrouwtjes bij dat soort feesten

Ik ga ook lekka. Ik vind het hele relaxte muziek en armin van buuren vind ik heel erg goed. Wat de andere mensen van de muziek interesseert me geen reet zolang ik het maar naar mijn zin heb.

Harde tepels!

Guido20 zei:
TE heeft toch iets van cultwaarde voor mij omdat dat mijn eerste feest was waar ik heengeweest ben.[ QUOTE]

ook mijn eerste feest!

was toendertijd in thialf, heerenveen.

3,5 uur heen en 3,5 uur terug met een bus!!:eek:

waar was wel super!

kalosse zei:
Guido20 zei:
TE heeft toch iets van cultwaarde voor mij omdat dat mijn eerste feest was waar ik heengeweest ben.[ QUOTE]

ook mijn eerste feest!

was toendertijd in thialf, heerenveen.

3,5 uur heen en 3,5 uur terug met een bus!!:eek:

waar was wel super!

Mijn eerste was ook in Thialf, het enige wat me echt bijgebleven was een set van Mauro Picotto waar ik toen echt fan van was.... Of dat was de 2e keer. Nouja, in ieder geval goede oude tijd....

dennis999 zei:
ga voor t eerst dit jaar. lekker vaag doen.....wordt genieten, samen met loo het mannetje uithangen he gab ;)

wij zetten die tent toch wel op stelten,
of er nou jantje smit of dj paul elstak gedraaid wordt.

en anders stompen we die dj gewoon ff in elkaar en gaan we zelf achter de draaitafel staan.:D

Loo zei:
wij zetten die tent toch wel op stelten,
of er nou jantje smit of dj paul elstak gedraaid wordt.

en anders stompen we die dj gewoon ff in elkaar en gaan we zelf achter de draaitafel staan.:D

gekkehuis wordt t inderdaad sowieso, spreken vantevoren af. pakken elkaars zus ekkes:hornyna: en daarna lekker feesten.

met marcel woods e.a komt t helemaal goed daar:D

dennis999 zei:
gekkehuis wordt t inderdaad sowieso, spreken vantevoren af. pakken elkaars zus ekkes:hornyna: en daarna lekker feesten.

met marcel woods e.a komt t helemaal goed daar:D

Goed plan :cool:

Terug
Naar boven