MuscleMeat

Transformatie

Plitt

Novice
Waardering
0
Beste leden,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben martin en ik train nu precies 5 maanden. Ik ben in deze 5 maanden van 72kg naar 80kg gegaan. Me vet% is 15%.

Nu heb ik een vraag, waar ik hoop advies op te krijgen. Ik ben me ervan bewust, dat om mijn streeffysiek te bereiken ik zeker nog een paar kilo droge massa aan moet komen.

Mijn doel is echter een fitness model look. Die zien er anders uit dan de echte BB'ers, meestal hebben ze een laag bodyfat, en wat minder massa maar meer definitie.

Ik weet dat om mijn streeffysiek te bereiken er wel 2 of 3 jaar voorbij gaat, maar dit vind ik niet erg. Krachtraining is echt mijn passie, ik geniet er zo erg van. Ik kijk uit naar elke training en moet uitkijken dat ik niet te vaak ga. Momenteel doe ik een 4 daagse split.

Ik zal mijn dieet ook toelichten mocht dat nodig zijn. Hieronder links een foto van hoe ik er nu bijsta, en rechts van het fysiek waar ik naar streef:

Is er een bepaalde manier om te trainen om die looks te krijgen? Eerst zwaar op massa en daarna meer op definitie trainen?

newplitthome.jpg

22042011153.jpg

als ik dit zo bekijk is dit eerder very low fat
medium mass
high abs
maar om een lange tijd zo een laag body fatte behoude lijkt mij vrij onmogelijk

• Topic Starter Topic Starter
als ik dit zo bekijk is dit eerder very low fat
medium mass
high abs
maar om een lange tijd zo een laag body fatte behoude lijkt mij vrij onmogelijk

Nee klopt, dit is voor een shoot. Hij zei dat hij op een zo'n fotoshoot helemaal carb-depleted is, en ook uitgedroogd.
Maar hoe hij normaal eruit ziet, is nog steeds heel ziek. Hij weegt 88kg en is 1.85.
Maar om een beetje in de buurt te komen, moet ik dan richting de 90kg, en dan gaan cutten tot 7/8%? Want dan weeg ik na me cut iets van 82kg.
Hoe pak je dit het beste aan?

Zou wel epic goed zijn als je dat binnen 2/3 jaar kunt bereiken, denk dat je er wel iets langer voor nodig heb t :o

en het kan ook nog eens zijn dat die foto vol gephotoshopt is..

Zou zeker kunnen, maar echt waar, die vent zijn normale fysiek zit daar niet ver vanaf.

Heeft iemand enig idee of er een andere manier van trainen is voor deze look?
Ik besef me dat ik pas aan het begin van een traject sta, maar dit vind ik niet erg.

Nu ik spiermassa gain, verdwijnt ook me definitie omdat me bf stijgt. Ik weeg nu dus 80kg bij 15%, en ik wil naar de 85kg op 8%. Is het dan verstandiger om eerst keihard op massa te trainen en daarna te cutten?

Of kan ik beter geleidelijker bulken zodat me bf wat lager blijft?

foutje sorry

Laatst bewerkt:
Iemand een idee?
Ik begrijp dat zo'n fysiek niet het streven is van de gemiddelde user op dit forum, maar toch hoop ik dat iemand kennis heeft over de training/voeding om zo'n lichaam te bereiken.
Ik denk dat het qua training niet eens zo heelveel scheelt met een bodybuilder, mischien in de cutfase dat het iets verschilt.
Iemand?

Lees de stickies man...

Genetica + extreem strikt leven + niet drinken/gebruiken + heel veel roids en HGH + ...

Niet voor iedereen weggelegd ;)

Heb ik gelezen. Ik heb een goed voedingsschemagemaakt, ik eet nu 3400 kalorien per dag, 6 maaltijden per dag. Ik doe een 4daagse split, maandag borst en schouders, dinsdag, rug, donderdag biceps en triceps, en zaterag benen.

Alleen het gaat mij meer om het verschil qua looks. Ik hoorde dat je eruit ziet zoals je traint.

Links een natural bodybuilder, rechts een fitness model, ze zien er toch anders uit, maar waarin verschillen ze van training?

natural BB.jpg

model look.jpg

Eerst massa aankomen.. en dan een lager vetpercentage krijgen. Natuurlijk je genetische aanleg is ook van belang. Die rechter is gewoon een bodybuilder maar calvin klein gebruikt liever ''fitnessmodel'':)

is zie helemaal geen verschil, alleen die die CK dude droger...

AAS gaan gebruiken anders krijg je het lichaam van je eerste post niet

AAS gaan gebruiken anders krijg je het lichaam van je eerste post niet

Is zo'n lichaam niet naturel te krijgen?
I
k zit op die site van hem, en hij maakt daar veel videoblogs en hij is echt heel erg fel tegen AS. Hij heeft een hele blog gewijd om iedereen te overtuigen dat je er nooit aan moet beginnen etc.. lijkt me dan wel heel hypocriet om het wel te doen.. echt ik geloof niet dat hij aan de AS zit. Hij is er zo fel tegen..

Hier nog 2 foto's:

gp.jpg

gp1.jpg

Wel groot verschil tussen die laatste 2 foto's wat je post, zijn dit dezelfde personen? Die linker is niet echt bijzonder maar die rechter haal je niet zonder AAS. Sommige zien zo niet eens uit met AAS

Wel groot verschil tussen die laatste 2 foto's wat je post, zijn dit dezelfde personen? Die linker is niet echt bijzonder maar die rechter haal je niet zonder AAS. Sommige zien zo niet eens uit met AAS

yup, is dezelfde persoon. rechts ziet hij er inderdaad veel voller uit. Hij heeft wel echt het grootste doorzettingsvermogen wat ik ooit heb gezien. Zowel qua voeding als qua training. Hij traint 6dagen in de week om 06.30 in de ochtend.
Niet dat dat heel veel zegt, maar hij leeft er echt voor.

Maar om ff to the point te komen, eerst bulken naar 95 kilo en dan terugcutten naar 86 ofso? Ga ik dan een beetje in de buurt komen? Want ik ben bang dat als ik doorbulk tot 95kg, dat mijn bf dan richting de 20% gaat, en dat vind ik echt ****ed up.

Ik zeg net dat je zo niet komt uit te zien zonder AAS? Kijk eens in die AAS sectie en kijk naar de pics van sommige leden, die hebben al meerdere kuren achter de rug en zien er nog steeds niet zo uit als op de rechterfoto. Zijn genoeg die beter uitzien, maar die kuren al langer en sommige daarvan gebruiken insuline en/of hgh.

hij is dus gewoon een bodybuilder

Terug
Naar boven