AndroidHealthClinic

transplantie bij gebruik anabolen

Bezoekers in dit topic

Aan de ene kant ben je bereid om je nier af te staan, wat een heel nobele beslissing is. Aan de andere kant wil je graag zo snel mogelijk kuren omdat massa pakken heel belangrijk voor je is.

Ik vind die twee zaken nogal moeilijk te verenigen in 1 persoonlijkheid dus vraag me af of je wel serieus bent?

Kan je prima verenigen in de persoonlijkheid van iemand die gewoon niet zo goed nadenkt.

Denk dat hij beter kan afvragen of het uberhaupt wel verstandig is om te gaan kuren.
 
Ja lekker, kuren en een operatie - en de artsen maar afvragen waarom je blijf bloeden.... :treuren:
Blijven bloeden omdat je AS neemt? ??? Ken je het verschil tussen AS en aspirine. AS zijn geen bloedverdunners. Ik zie trouwens niet in welke invloed AS op een operatie zou hebben. Toen ik vroeger een tijdje HRT heb gevolgd, zie de HRT arts dat indien ik ooit geopereerd zou worden de anesthesist op de hoogte moest brengen dat ik hydrocortison kreeg voorgeschreven. Testosterontoediening was geen enkel probleem. Ik ben trouwens een paar keren geopereerd terwijl ik testosteron gebruikte.

Begrijp mij niet verkeerd. Dit is een reply op Silleh en niet op de topicstarter. Ik begrijp helemaal niet waarom hij zou kuren een maand voor een nieroperatie.
 
Hoe lang heb jij trt gedaan dirk? Volledig hersteld dan?
 
TS zou wat mij betreft krankzinnig en suïcidaal zijn om sowieso te gaan kuren met 1 nier. Dit is volkomen bespottelijk gewoon.... Denk na over consequenties van eender wat wbt je lichaam. Je hebt er maar 1 immers.
 
Jongens jongens wat een diepte punt is hier vandaag bereikt.....
 
Laatst bewerkt:
Trolololololll
 
Blijven bloeden omdat je AS neemt? ??? Ken je het verschil tussen AS en aspirine. AS zijn geen bloedverdunners. Ik zie trouwens niet in welke invloed AS op een operatie zou hebben. Toen ik vroeger een tijdje HRT heb gevolgd, zie de HRT arts dat indien ik ooit geopereerd zou worden de anesthesist op de hoogte moest brengen dat ik hydrocortison kreeg voorgeschreven. Testosterontoediening was geen enkel probleem. Ik ben trouwens een paar keren geopereerd terwijl ik testosteron gebruikte.

Zelf dus meegemaakt - onderzocht en als uitkomst was dat er een zeer grote kans (bij mij dus 100% kans) dat je PTT verhoogd is terwijl je kuurt (trt dosis of hoger). Dit heeft effect op je bloedstolling - makkelijk preventief te ondervangen door medicijnen (naam heb ik niet meer).

sowieso altijd de artsen op de hoogte brengen van je gebruik.
 
Mocht je interesse hebben om je hart af te staan: dan wil ik hem graag hebben!
Dan kan ik te minsten weer kuren:p
 
Back
Naar boven