XXL Nutrition

Trechterborst...

SecretVince

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Goedenmiddag :)

Ik hoor alleen maar negatieve meningen/feiten over trechterborsten...
Nou is mijn vraag : Zit er ook iets positiefs aan of is het alleen maar slecht?
En als je echt gespierd word met een trechterborst ziet dat er dan wel nice uit?...

Dit wou ik gewoon graag weten, en hopelijk kunnen jullie er antwoord op geven ;)

Alvast bedankt,
Vince

je zult gewoon veel harder moeten blijven trainen aan je borst voordat je mooie resultaten krijgt.

heb het zelf in een lichte vorm (vergeleken met wat je op internet wel eens ziet, heb ik een soort deukje in me ribbenkast) en merk dat er wel degelijk een mooiere vorm in begint te komen wanneer er steeds meer massa op komt te liggen.

Hoop wanneer ik na de winter weer wat kg erop hebben kunnen plakken ik nog meer tevreden wordt. het is en blijft gewoon lastig om een mooie borst te krijgen.

Maar het positieve ervan vind ik dat ik wel de wil blijf houden om zo hard te blijven trainen om het een beetje mooie te krijgen...

Ik denk dat je het wel altijd zal blijven zien, ligt er een beetje aan hoe diep die is

kijk op me avatar, heb het ook, maar valt weinig op met poses.

de side chestposes van arnold zal je er niet mee kunnen nadoen maar iedereen ze eigen sterke punten denk ik maar altijd! en van je zwakke sterke punten proberen maken!

Terug
Naar boven