XXL Nutrition

Tren 600mg lichte gyno

• Topic Starter Topic Starter
Heren,

even terug oppikken hierop

Ga het deze week nog even zo laten
vanaf volgende week start ik aromasin op 1cap EoD...
Moet nog 3 weken tren na droppen tren zal het ook stuk beteren uiteraard..

Even iets opmerkelijks:

's Ochtends voel ik het amper of niet achter men tepel
eens de dag vordert voel ik het steeds meer en meer?.. Hoe kan dit
Iemand verklaring hiervoor..

Heren,

even terug oppikken hierop

Ga het deze week nog even zo laten
vanaf volgende week start ik aromasin op 1cap EoD...
Moet nog 3 weken tren na droppen tren zal het ook stuk beteren uiteraard..

Even iets opmerkelijks:

's Ochtends voel ik het amper of niet achter men tepel
eens de dag vordert voel ik het steeds meer en meer?.. Hoe kan dit
Iemand verklaring hiervoor..
Heb precies hetzelfde in de avond

Kan je je nog herinneren welke doseringen? Is natuurlijk vaak een beetje van horen en zeggen, maar het geeft wellicht wel inzicht als advies van bijv een sportarts/endocredinoloog komt met welk doel het suppleren was.

Vooralsnog lijkt het me dat tren genoeg de stofwisseling verhoogt dat de t3 suppletie primair gericht is op het prolactine verhaal en secundair pas voor evt stofwisseling boost.

Ik geloof dat het echt slechts 25mcg was. Enkel en alleen om de eigen productie na te bootsen.

Ik zelf doe het nog altijd.

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Werd de t3 standaard geadviseerd tegen gyno of voor eetlust of voor vertraagde schildklier?

Voor vertraagde schildklier, dus ook onrechtstreeks voor gyno.

Qua eetlust merk ik niets..

Tren lijkt me eerder de schildklierhormonen te verhogen net zoals alle androgenen. En gezien het een zeer sterk androgeen is..

En stimulatie van de schildklier kan de oestrogeenreceptorgevoeligheid verhogen.

Effecten van tren of stimulatie van de schildklier(hormonen) op prolactine en/of progesteron is nog onduidelijk. Er is nog de vraag of het een progesteronreceptor agonist en antagonist is. Ook zou er een interactie met de glucocorticoiderecptor zijn waarvan verdere effecten ook onduidelijk nog zijn.

En dan hebben we nog mogelijk directe interactie op de oestrogeenreceptor wat ook weer onduidelijk is :P Ga me er volgende dagen eens mee bezig houden.

Thank you Cools ! Ben heel erg benieuwd.

Laatst bewerkt:
Zo te zien hebben alle aas een effect op de schildklier. Androgenen en oestrogenen zouden een tegengesteld effect hebben.

Androgenic-anabolic steroid effects on serum thyroid, pituitary and steroid hormones in athletes.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3661817

The effects of sex-steroid administration on the pituitary (pdf)
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...XjguAP&usg=AFQjCNFj96WKu0RoskK8U6F5a9-Ld4x84g

EFFECTS OF ESTROGEN AND TESTOSTERONE ON CIRCULATING THYROID HORMONE
http://press.endocrine.org/doi/abs/10.1210/jcem-19-7-783

Hoe we de effecten van tren dan kunnen verklaren? We weten dat het een zeer sterk androgeen is, mogelijk een sterk progestageen en een mogelijke stimulator van de glucocorticoiderecptor. Het effect op de oestrogeenreceptor is nog onbekend, maar wel bestaand.

http://www.professionalmuscle.com/f...scle-forum/90706-trenbolone-lowers-t4-t3.html

Cools: kort samen gevat....

Bij oestrogenen meer eetlust en bij androgenn minder eetlust?

Dit is mijn ervaring eigenlijk.

Heren, even terug oppikken hierop Ga het deze week nog even zo laten vanaf volgende week start ik aromasin op 1cap EoD... Moet nog 3 weken tren na droppen tren zal het ook stuk beteren uiteraard.. Even iets opmerkelijks: 's Ochtends voel ik het amper of niet achter men tepel eens de dag vordert voel ik het steeds meer en meer?.. Hoe kan dit Iemand verklaring hiervoor..
misschien een beetje mentaal als je niets te doen hebt je eraan denkt?

Maar wat helpt nou tegen gyno van tren?

Maar wat helpt nou tegen gyno van tren?
Beginnen met aromasin 1 cap eod.
En als laatste middel dostinex zou ik zeggen.
Of gewoon tren droppen en op test ff verder gaan :) maar is niet zo wenselijk uiteraard [emoji14]

Ik laat je weten hoe de aromasin uitpakt bij mij zelf. Maar lees over hetzelfde zowat. Aromasin en eventueel dostinex (caber)

Als je het echt zeker wil weten is er maar 1 oplossing en dat is je bloedwaarden laten testen. In alle andere gevallen is het giswerk.

Even nolva nemen kijken of het helpt/ even aro nemen kijken of het helpt,...

Als je het echt zeker wil weten is er maar 1 oplossing en dat is je bloedwaarden laten testen. In alle andere gevallen is het giswerk.

Even nolva nemen kijken of het helpt/ even aro nemen kijken of het helpt,...
Klopt man. Maar ach vorige x is het gewoon weggegaan na droppen tren en al zeker na de pct met arofixen. Maar nu ga ik cruisen en wil het zeker weghebben tegen voglende blast vandaar even zelf initiatief nemen en niet aan toeval overlaten

Klopt man. Maar ach vorige x is het gewoon weggegaan na droppen tren en al zeker na de pct met arofixen. Maar nu ga ik cruisen en wil het zeker weghebben tegen voglende blast vandaar even zelf initiatief nemen en niet aan toeval overlaten

Ik snap je, zeker als het vorige x weggetrokken is. Zal nu ook wel gebeuren.

Terug
Naar boven