MuscleMeat

Tren a - Wisselen van merk in het begin van de kuur

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ben nu 2 weken bezig met mijn Test-e Tren-a kuur (zie ook echt of nep topic) maar voel echt helemaal niets van de Tren-a.

-Geen merkbare kracht toename
-Geen agressie
-Geen slaap problemen
-Geen Tren hoest
-Geen geilheid boost
-Geen verandering in de spiegel

De eerste dag ben ik begonnen met 75mg om te kijken hoe ik erop zou reageren en heb de dagen erna 1,5 week 110mg eod gezet, laatste helft van de 2 weken heb ik verhoogd naar 150mg eod.

Is het verstandig en mogelijk om gewoon 1 op 1 te switchen van merk?

Het is wel een beetje voorbarig om na een paar dagen al te verhogen. Geen trenhoest, geen slaapproblemen en geen agressie zijn geen echte factoren om te bepalen of het echt of nep is.

Ik zit nu in week 4 met Tren A op 150mg EOD en ik heb 0,0 sides. Met enanthaat heb ik de hele dag een kutbui gedurende de hele kuur.

Je kan ervoor kiezen om over te stappen naar een ander merk maar ik zou toch nog even wachten. Hoe hoog doseer je je test?

• Topic Starter Topic Starter
Het is wel een beetje voorbarig om na een paar dagen al te verhogen. Geen trenhoest, geen slaapproblemen en geen agressie zijn geen echte factoren om te bepalen of het echt of nep is. Ik zit nu in week 4 met Tren A op 150mg EOD en ik heb 0,0 sides. Met enanthaat heb ik de hele dag een kutbui gedurende de hele kuur. Je kan ervoor kiezen om over te stappen naar een ander merk maar ik zou toch nog even wachten. Hoe hoog doseer je je test?

2x 250mg pw

Ik zal wel wat ace je ader inspuiten. Kijken of je trenhoest krijgt.

Terug
Naar boven