XXL Nutrition

tren a

spacer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
He ik heb een vraagje ik ben nu een weekje bezig met tren a maar ik merk geen bijwerkingen kwa kracht een beetje denk ik en verder ik droom wel vaker maar geen nightsweats of agressiever of geil ik gebruik 100mg EOD.

Ik weet dat me gear echt is of duurt het gewoon langer want korte esters horen toch snel te werken of moet ik meer gebruiken?

Misschien is het een idee om naast tren a, test prop te gaan pinnen? En als je dat al deed, wat ik niet kan lezen uit jouw verhaal, verhoog het iets? Hoeveel pin je nu?

• Topic Starter Topic Starter
prop 100mg tren 100mg EOD

Om welke redenen ben je aan enkel tren begonnen en niet bijv. test / tren?

gebruik ook test prop korte ester met korte ester als je vraag was wrm ik geen test E bv nam

Aha, je zei niks over dat je naast tren nog wat anders nam in je OP. Vandaar de vraag)

Maareh, het kan nog wel tot week 4 duren voordat je de tren echt lekker in voelt kicken. Daarom nemen veel mensen vaak ook een kickstart in begin, in de vorm van winstrol bijvoorbeeld.

Is toch vreemd , Ik ben nu 12 dagen bezig met parabolin en sinds de 3e dag had ik al krachttoename en extreme Pomps en vasculariteit . Nu 12 dagen verder is me kracht enorm gestegen en ben 3 kg aangekomen en 2% vp eraf. Parabolin heeft me verrast hoe goed het werkt , tren is heerlijk :D

Aha, je zei niks over dat je naast tren nog wat anders nam in je OP. Vandaar de vraag)

Maareh, het kan nog wel tot week 4 duren voordat je de tren echt lekker in voelt kicken. Daarom nemen veel mensen vaak ook een kickstart in begin, in de vorm van winstrol bijvoorbeeld.

is 4 weken niet fukcing lang als je maar met tren a 6 tot 8 weke max mag kuren en trouwens ik gebruik turanastan als kickstarter is een mix van winny anavar en turinabol samen komt het op 30mg per pil

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Is toch vreemd , Ik ben nu 12 dagen bezig met parabolin en sinds de 3e dag had ik al krachttoename en extreme Pomps en vasculariteit . Nu 12 dagen verder is me kracht enorm gestegen en ben 3 kg aangekomen en 2% vp eraf. Parabolin heeft me verrast hoe goed het werkt , tren is heerlijk :D

ik kon ook die halen maar die gast van wie ik haal zei dat die veeeeelste sterk voor me zou zijn hij bracht hem zelfs terug mdat hij hem parnoid maakte zei hij terwijl hij fukcing groot is rond die 140 kilo

is 4 weken niet fukcing lang als je maar met tren a 6 tot 8 weke max mag kuren en trouwens ik gebruik turanastan als kickstarter is een mix van winny anavar en turinabol samen komt het op 30mg per pil

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

ik kon ook die halen maar die gast van wie ik haal zei dat die veeeeelste sterk voor me zou zijn hij bracht hem zelfs terug mdat hij hem parnoid maakte zei hij terwijl hij fukcing groot is rond die 140 kilo

Ik vind dat toch lulkoek aangezien tren ace per mg sterker is dan tren hex vanwege de ester. Degene van wie je spul haalt moet je altijd met een korrel zout nemen als het om advies gaat . Toch vind ik tren ace een goeie keuze aangezien je sides niet kan verdragen het ook weer sneller uit je systeem is. Ik moet eerlijk zijn ik knal als een bom op deze parabolin , ik kijk echt vooruit naar elke volgende training en wat de komende 12 weken gaat brengen . Kracht is extreem toegenomen , 28 kg biceps dumbells vandaag voor 12 x per arm en 2 weken geleden zat ik aan de 20 voor 10 , NO boolshit . Ik zet 4 x 76 mg per week , toch zweren veel mensen al bij 3 x 76 mg , dat dat al genoeg is voor goeie resultaten . Ik denk dat je het nog even moet in laten werken , eet goed en geef je lichaam genoeg rust

zoveel mensen in dit topic dat nog niet eens aan AAS moeten beginnen als ik het zo lees

Kracht bicep curl ...

He ik heb een vraagje ik ben nu een weekje bezig met tren a maar ik merk geen bijwerkingen kwa kracht een beetje denk ik en verder ik droom wel vaker maar geen nightsweats of agressiever of geil ik gebruik 100mg EOD.

Ik weet dat me gear echt is of duurt het gewoon langer want korte esters horen toch snel te werken of moet ik meer gebruiken?

Iedereen reageert er anders op.
Deed dit zelf afgelopen zomer:
250mg test p
350mg tren a
Voelde het zelf wel met een weekje, maar misschien heeft het bij jou wel 2 volle weken nodig.

heb je echt wel zo'n goed merk?

Iedereen reageert er anders op.
Deed dit zelf afgelopen zomer:
250mg test p
350mg tren a
Voelde het zelf wel met een weekje, maar misschien heeft het bij jou wel 2 volle weken nodig.

heb je echt wel zo'n goed merk?

Ja heb zelfs 2 merke kan het misschien aan voeding liggen denk het niet ik zit wel low in carn maar hoog in eiwit en fats

Wacht tot de 3e week, dan moet het inkicken. 1 week is gewoon nog te weinig, je voelt dan hooguit een wat betere pomp. Nachtzweten en vasculariteit komen pas na 3/4 weken.

Vaag ik voelde de tren A na 5 dagen al

Vaag ik voelde de tren A na 5 dagen al

Jij bent focking oud en dan iedere verbetering in je lichaam merk je sneller :p

Bij mij duurde het ongeveer 2 weken toen ik echt verschil ging merken en zat ongeveer op de zelfde dosering alleen met T3 erbij!

Terug
Naar boven