AndroidHealthClinic

Tren ace maken wie doet er mee

Bezoekers in dit topic

geneesmiddelen wet artikel 18

maar er is natuurlijk een loophole,

er zijn zat genees middelen die ook als ingrediënten kunnen worden gebruikt voor byv , eten , rituelen in sommige religies.

en omdat je geen genezende bedoeling hebt met de tren zou het toch ook gebruikt kunnen worden voor andere non-genezende doeleinden ?.
 
succes, ga je volgen ;)
wel steriel te werk gaan he? :P

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 21:28 ----------

welke filters gebruik je?

Whatmann .22 en .45 :D
 
waarom je keuze voor de .45?
 
Welk wet artikel is dat?

Je mag toch ook 5 wiet planten thuis kweken.
En marihuana valt ook onder de categorie genees middelen.

Nee, dit mag helemaal niet meer.

Alleen als je maar 5 planten hebt (zonder enige vorm van professionaliteit = elektriciteit), dan word je niet vervolgd als je deze planten direct omhakt en meegeeft aan de politie.

Doe je dit niet of heb je 1 plant teveel, of gebruik je elektriciteit, dan ben je strafbaar en word je strafrechtelijk vervolgd.
 
Welk wet artikel is dat?

Je mag toch ook 5 wiet planten thuis kweken.
En marihuana valt ook onder de categorie genees middelen.

je mag 5 planten buiten zetten in een pot ja,
niks kweken.

succes er mee, probeer je klanten te winnen op deze manier?!

snap alleen niet dat je tren ace pakt, ga dan als je toch voor geld gaat meteen primo oid produceren. stappen plan is niet geheel goed, hoop dat je zelf de eerste test injects maakt ;)
 
Laatst bewerkt:
je mag 5 planten buiten zetten in een pot ja,
niks kweken.

succes er mee, probeer je klanten te winnen op deze manier?!

Nee, dit mag dus NIET meer.

Je kan ze er wel neer zetten, maar als oom agent aan de deur komt, dan moet je ze meegeven... dan word je niet vervolgd... maar ben je ze wel kwijt.
Doe je dit niet, dan word je wel vervolgd.
 
Volgens mij verschild dit per regio.
hier is 5 stuks geen probleem.
 
Strafrecht is landelijk.

Wel kan er regionaal worden afgesproken welke zaken voorrang krijgen bij de politie.

Bij een melding van overlast, of bij toevallige ontdekking (wat vaak voorkomt wanneer de plant(en) vanaf de openbare weg zichtbaar of te ruiken zijn) word er vaak wel worden ingegrepen, overal in Nederland, zelfs bij 1 plantje in de tuin.

In de praktijk gebeurd dit niet altijd, maar nergens in Nederland is er een vrijbrief voor het kweken van 5 planten.

http://www.andrebeckers.nl/html/cannabis.php#2
 
zodat je met een ander ip adres uit byv china verbind en dan anoniem kan surfen op een website,

of gaan zulke begrippen buiten dumbbells om je te boven



Ga eens fatsoenlijk leren spellen voordat je iemand probeert te beledigen. Mijn punt was dat een proxyserver nou niet echt een goede manier is om je IP te verbergen als je niet opgepakt wil worden.
 
Ga eens fatsoenlijk leren spellen voordat je iemand probeert te beledigen. Mijn punt was dat een proxyserver nou niet echt een goede manier is om je IP te verbergen als je niet opgepakt wil worden.


totaal niet nee.
beter ipchanger oid. maar ook dit blijft te achterhalen.
je bent t.a.t. te vinden tenzij je binnen hacked en via dat ip surft.
 
gewoon TOR gebruiken, is niet zo moeilijk.
het probleem met een proxy of prive VPN is dat je al snel bij 1 partij de dienst afneemt, dat probleem heb je met TOR niet.
 
gewoon TOR gebruiken, is niet zo moeilijk.
het probleem met een proxy of prive VPN is dat je al snel bij 1 partij de dienst afneemt, dat probleem heb je met TOR niet.

Internet in de bibliotheek :roflol:
 
gewoon TOR gebruiken, is niet zo moeilijk.
het probleem met een proxy of prive VPN is dat je al snel bij 1 partij de dienst afneemt, dat probleem heb je met TOR niet.

TOR icm proxyfirewall. CIA gebruikt het ook :)
 
TOR icm proxyfirewall. CIA gebruikt het ook :)

niets anders gebruiken dan tor,

maar hoedan ok ik neem aan dat mensen hier die tren zoude maken om breed te worden niet om het te verkopen
 
nee, omdat je dan weer gelokaliseerd kan worden aan de hand van het vaste ip van je bieb. lijkt me logisch

Camera's in de bieb/internetcafé, daarbij komt dat medewerkers vaak meekijken via een andere computer wat men zoal uitspookt.
 
nee niet waar. Je mag ook geen geneesmiddelen produceren. Strict genomen mag je dus niet eens paracetamol maken.

dit.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 21:58 ----------

Volgens mij verschild dit per regio.
.

verschillen:

ik verschil
jij verschilt (2de pers enkelvoud: +t : voor alle nederlandse werkwoorden)
hij/het verschilt (3de pers enkelvoud: +t : voor alle nederlandse werkwoorden)

en jij wou een discussie voeren of strafrecht en/of het produceren van injecteerbare medicijnen?

niet doen joh, loopt slecht af.
 
Back
Naar boven