AndroidHealthClinic

Tren e 200mg

Met tren a 1 ml eod totaal 350 mg per week
Met tren e liever niet meer dan 2 ml per week totaal 500 mg per week
Maar tegenwoordig zet ik alleen nog Ace, dit is verreweg superieur aan de andere trenvarianten en mg per mg de sterkste tren
En de meeste tren van die ug merken tegenwoordig is niet echt goed te noemen.
Vandaar dat ik zeg dat IK 2 ml zou zetten per week voor het gewenste effect van tren :)
Maar voor die echt harde look, veins, dunnere huid etc. Zou ik inderdaad iets meer dan 1 ml zetten.
Aangezien de meerwaarde tegenover de prijs imo
En blijkbaar heeft TS al ervaring met tren aangezien hij nog een potje heeft liggen...

Nu wordt tren weer gefaked? Ik heb geen idee waar jullie je zooitje kopen hoor. Lachwekkend gewoon.

Dunnere huid van tren lol, die ga ik in mijn dbb moppenboekje zetten.

Is dat boek te koop @Poepiemonster ?
Ik kreeg alleen een acne huid. Dunner werd ie niet idd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Juist mijn 1 ml tren e gezet! nu naar de gym! Koel me super goed op die winstrol !!! Juist gisteren avond ging mijn hart sneller slaan en kreeg ik een opgejaagd gevoel . Ik weet niet of dit normaal is ???? Het werkt zoiso dat is zeker ;)

Bijna klaar.
Er staat werkelijk waar geweldige info in; van extreme pct protocollen en de machtige "bold look" tot dunnere huid ten gevolge van tren.

Tren zorgt voor increased vascularity
Na 2 tren kuren had ik blijvende aderen zichtbaar op mijn benen kan dus niet alleen door de tijdelijke pomp en increased NO zijn geweest.
Als je kijkt naar mensen die veel cardio doen en increased vascularity hebben, hebben zij ook een dunnere huid.
Het is zeker wel waar dat tren je huid dunner maakt.
Er zitten veel dht receptoren in je huid, waar tren heel dominant aan bind.
Natuurlijk heeft het veel effect erop.
Misschien niet dat het letterlijk de huid dunner maakt maar die look geeft het zeker wel ;)
Krijg zelf een grainy look alsof je me spiervezels ziet zitten.
Maar heb ook 1 nu die erg goed uit de test
Komt :)

Gr

Laatst bewerkt:
Nu wordt tren weer gefaked? Ik heb geen idee waar jullie je zooitje kopen hoor. Lachwekkend gewoon.

De tren van de meeste ug merken is niet echt goed te noemen.
Er is veel verschil onder merken in kwaliteit
De rawpowders voor tren zijn duurder vandaar dat het vaker underdosed is dan andere gear
Had zelf laatst tren a van een populair merk en het was bijna zo licht als test
(Zegt niet altijd iets maar het was ook echt shit)
En nu heb ik 1 met labtesten en is een stuk beter

Het is zeker wel waar dat tren je huid dunner maakt.

Natuurlijk heeft het veel effect erop.
Misschien niet dat het letterlijk de huid dunner maakt maar die look geeft het zeker wel ;)

??????

Tren zorgt er gewoon voor dat je weinig vocht vasthoud waardoor je huid dunner lijkt mits je voeding op orde is.

En logisch dat mensen die veel cardio doen een dunnere huid lijken te hebben, omdat die personen waarschijnlijk een laag vet percentage hebben en ook weinig vocht vasthouden.

Voor de rest gewoon geen (nieuwe) troep merken kopen die even snel heel veel geld willen verdienen, beter een merk wat al jaren bestaat.

200mg trenbolone is voldoende, vooral als het je eerste keer trenbolone is. Ook als je het al vaker hebt gebruikt trouwens.

De tren van de meeste ug merken is niet echt goed te noemen.
Er is veel verschil onder merken in kwaliteit
De rawpowders voor tren zijn duurder vandaar dat het vaker underdosed is dan andere gear
Had zelf laatst tren a van een populair merk en het was bijna zo licht als test
(Zegt niet altijd iets maar het was ook echt shit)
En nu heb ik 1 met labtesten en is een stuk beter

Sorry hoor, je was meestal wel een gerespecteerd lid, maar je kraamt nu een hoop onzin uit.

??????

Tren zorgt er gewoon voor dat je weinig vocht vasthoud waardoor je huid dunner lijkt mits je voeding op orde is.

En logisch dat mensen die veel cardio doen een dunnere huid lijken te hebben, omdat die personen waarschijnlijk een laag vet percentage hebben en ook weinig vocht vasthouden.

Voor de rest gewoon geen (nieuwe) troep merken kopen die even snel heel veel geld willen verdienen, beter een merk wat al jaren bestaat.

Dit.

Sorry hoor, je was meestal wel een gerespecteerd lid, maar je kraamt nu een hoop onzin uit.

Bedankt maar toch heb ik het idee dat trenbolone de huid dunner maakt
Ik kan mij echt niet voorstellen dat het alleen vocht is onder de huid want als ik er oxy's en high test naast zet houd ik nog steeds genoeg vocht vast :P
En ik heb echt nog steeds aderen zichtbaar op mijn benen van 2 tren kuurtjes 2 jaar geleden. Die zaten er eerder niet en ik heb destijds ook langere tijd geen benen getraind ivm een blessure.
Omdat ik jong ben begonnen met kuren zie ik de effecten van sterk androgene middelen op mijn huid heel goed
Aangezien de huid veel receptoren voor dht bevat en ook in mijn gezicht is mijn huid verouderd
Waardoor het dunner oogt dan ervoor (babyhuidje)
Het is mijn eigen theorie en ik heb er ooit een onderzoek over gelezen, maar deze kan ik helaas niet terug vinden.
Als het de huid niet dunner maakt wat zou kunnen geeft het in elk geval wel heel sterk die look en bij mij is die dan blijkbaar blijvend geweest ...

Mechanism of Action

@IronWarrior @Poepiemonster
Klik op de link
Trenbolone bindt zich nog dominanter aan deze dht receptoren, waardoor de effecten op onze huid niet onderschat mogen worden.
Omdat ik onder de 25 jaar was ben ik o.a. Door trenbolone huid elastische vezels verloren zoals te lezen is in het onderzoek.
Hierdoor kan je na gaan dat trenbolone in mijn geval en misschien van meer gebruikers de huid met jaren verouderd in slechts maanden.
Vandaar dat de compositie veranderd en een geheel andere look krijgt als de elasticiteit En collageen verdwijnt.
Als deze elasticiteit verdwijnt wordt de huid ook werkelijk thinner.

In mijn geval omdat ik jong ben begonnen heeft trenbolone dus wel mijn huid minder elastisch gemaakt en door aging ook deels dunner waarschijnlijk.
En door ouderdom was dit proces ook begonnen waarschijnlijk maar in een veel minder snel tempo (jaren ipv weken)

Vandaar zijn dit mijn bevindingen als jongere gebruiker en dit misschien voor jullie niet op gaat.
Dus voordat ik compleet geflamed word...
Er zit zeker een kern van waarheid in.

Enjoy the reading :D

En dat de ene trenbolone de andere niet is van verschillende merken kunnen we het allemaal wel overeens zijn lijkt mij...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Terug van de fitness en merk nu echt wel betere pomp van de winstrol denk kwa kracht niet meer maar meer pomp dat zeker de eerst 2 dagen had ik beetje opgejaagd gevoel is nu helemaal weg ;)

Laatst bewerkt:
Terug van de fitness en merk nu echt wel betere pompstation van de winstrol denk kwa kracht niet meer maar meer pomp dat zeker de eerst 2 dagen had ik beetje opgejaagd gevoel is nu helemaal weg ;)

(Tip) Als je nou volgende keer bij je pompstation bent, en dan een paar druppeltjes super98 over je winstrol gooit...Krijg je een pomp wauw!!! ;)

Terug
Naar boven