MuscleMeat

Tren e - GG

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Real of fake?
ervaringen?

20t116a.jpg

npq2va.jpg

befos2.jpg

121al8p.jpg

real

benieuwd hoe het merk nu is was een keer slechte batch laat ff weten hoeveel kg je heb gepakt na je kuur

Ziet er in ieder geval al beter uit dan de tren van ep :p

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon de kleur. Laatste keer dat ik witte tren gebruikte was ik er niet blij mee. En big c vind de kleur ook maar een raar. Is nog een tijdje over gesproken in het tren topic.

Ik heb de tren van ep ook nog gehad, was heel licht van kleur met beetje gele schijn.
Zwaar ondergedoseerd, heb maar 2kg gegained van tren en test (allebei EP)

Amper gegained op die tren-e van GG op 800mg.
Zat wel tren in denk ik(zweten en slecht slapen), maar zwaar ondergedoseerd heb ik het vermoeden.
Je gaat er iig niet slechter van worden denk ik :D

Ik heb de tren van ep ook nog gehad, was heel licht van kleur met beetje gele schijn.
Zwaar ondergedoseerd, heb maar 2kg gegained van tren en test (allebei EP)

Ik zat op 700mg en bleef gewoon stil staan, ook niet het typische tren gevoel. Er zullen misschien wat problemen zijn met de bron van de grondstoffen. Kan best zijn dat het nu terug normaal is maar ik betwijfel het :p

Tren die ik heb van ep is goed donker! Mischien had jij een k*tbatch gixel?

Amper gegained op die tren-e van GG op 800mg.
Zat wel tren in denk ik(zweten en slecht slapen), maar zwaar ondergedoseerd heb ik het vermoeden.
Je gaat er iig niet slechter van worden denk ik :D

Haha zo zie je maar dat kleur ook niet alles is :p

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Tren die ik heb van ep is goed donker! Mischien had jij een k*tbatch gixel?

Ja man kan heel goed zijn, er waren wel enkele jongens die dezelfde kleur hadden als mij inclusief big x toen. Heb je e of a ?

Haha zo zie je maar dat kleur ook niet alles is :p

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Ja man kan heel goed zijn, er waren wel enkele jongens die dezelfde kleur hadden als mij inclusief big x toen. Heb je e of a ?

Kleur zegt niet zo heel veel overigens. Dat heeft volgens mij te maken met de verhitting van het product. Boven een bepaalde temperatuur krijgt tren die roestige kleur, hoe hoger de temp wordt hoe roestiger het product wordt.

Kleur zegt niet zo heel veel overigens. Dat heeft volgens mij te maken met de verhitting van het product. Boven een bepaalde temperatuur krijgt tren die roestige kleur, hoe hoger de temp wordt hoe roestiger het product wordt.

Big c vond het toch ook maar vaag haha :p Maar ik ken er overigens niets van. Zoizo dat de kleur niet zoveel zegt maar bij witte tren heb ik wel mijn vraagtekens. Zelfs mijn test ziet nog meer geel.

GG is nou inmiddels echt wel als troep gemarkeerd. Dat men het nog koopt snap ik niet echt..

Hoe minder actieve stof erin, hoe lichter van kleur ook.

Verhitting is normaal altijd zelfde temperatuur om een goede oplossing te verkrijgen.

GG is nou inmiddels echt wel als troep gemarkeerd. Dat men het nog koopt snap ik niet echt..

Omdat een paar onwetende pappegaaien hier op dbb dit verkondigen met daarnaast een hoop mensen die liever een ander merk verkopen ?
Heb je hetzelf al eens gebruikt? Weet bijna zeker van niet.

Jammer dat het niveau van deze sectie de afgelopen jaren naar een enorm dieptepunt is gedaald

Alhoewel de gebruikte olie hier ook effect op heeft. Dit is bij UG meestal druivenpitolie wel.

Omdat een paar onwetende pappegaaien hier op dbb dit verkondigen met daarnaast een hoop mensen die liever een ander merk verkopen ?
Heb je hetzelf al eens gebruikt? Weet bijna zeker van niet.

Jammer dat het niveau van deze sectie de afgelopen jaren naar een enorm dieptepunt is gedaald

Nee omdat er inmiddels ontelbare mensen nul punt nul hebben gegained op GG, iets wat voorheen zeker niet aan de orde was. Gevalletje minder werkzame stof in de vials, lekker winst maken en teren op je naam voor zolang dat kan.

En hoe weet je zo zeker dat ik nooit GG heb gehad?

Terug
Naar boven