Kalasjnikov
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 13%
Real of fake?
ervaringen?
ervaringen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er in ieder geval al beter uit dan de tren van ep![]()
begin beetje te denken dat jij aandelen hebt in een ander merk..
nog nooit iets aangeprezen hier.Ziet er in ieder geval al beter uit dan de tren van ep![]()
Gewoon de kleur. Laatste keer dat ik witte tren gebruikte was ik er niet blij mee. En big c vind de kleur ook maar een raar. Is nog een tijdje over gesproken in het tren topic.
Ik heb de tren van ep ook nog gehad, was heel licht van kleur met beetje gele schijn.
Zwaar ondergedoseerd, heb maar 2kg gegained van tren en test (allebei EP)

Amper gegained op die tren-e van GG op 800mg.
Zat wel tren in denk ik(zweten en slecht slapen), maar zwaar ondergedoseerd heb ik het vermoeden.
Je gaat er iig niet slechter van worden denk ik![]()

Tren die ik heb van ep is goed donker! Mischien had jij een k*tbatch gixel?
Haha zo zie je maar dat kleur ook niet alles is
---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------
Ja man kan heel goed zijn, er waren wel enkele jongens die dezelfde kleur hadden als mij inclusief big x toen. Heb je e of a ?
Kleur zegt niet zo heel veel overigens. Dat heeft volgens mij te maken met de verhitting van het product. Boven een bepaalde temperatuur krijgt tren die roestige kleur, hoe hoger de temp wordt hoe roestiger het product wordt.
Maar ik ken er overigens niets van. Zoizo dat de kleur niet zoveel zegt maar bij witte tren heb ik wel mijn vraagtekens. Zelfs mijn test ziet nog meer geel.gg is nou inmiddels echt wel als troep gemarkeerd. Dat men het nog koopt snap ik niet echt..
Kleur zegt niet zo heel veel overigens. Dat heeft volgens mij te maken met de verhitting van het product. Boven een bepaalde temperatuur krijgt tren die roestige kleur, hoe hoger de temp wordt hoe roestiger het product wordt.
GG is nou inmiddels echt wel als troep gemarkeerd. Dat men het nog koopt snap ik niet echt..
Omdat een paar onwetende pappegaaien hier op dbb dit verkondigen met daarnaast een hoop mensen die liever een ander merk verkopen ?
Heb je hetzelf al eens gebruikt? Weet bijna zeker van niet.
Jammer dat het niveau van deze sectie de afgelopen jaren naar een enorm dieptepunt is gedaald