Kalasjnikov
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 13%
Real of fake?
ervaringen?
ervaringen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleur ziet er iig lekker uit... dat dan weer wel
Oh en mijn eerste kuur ooit was test-e van GG, 500 en dat ging prima.
Weliswaar alweer tijd terug...
Je haalt de dealers er sowieso altijd heel makkelijk uit in dit subforum. Ze voldoen aan een paar eisen;
Geen Avatar
Elke 2-3 jaar nieuwe account
Weinig posts op andere delen van het forum
Meestal tussen de 30-40 jaar
In de username staat altijd wel IETS wat met AAS te maken heeft
GG is aflopende zaak toch als mijn bronnen goed zijn![]()

Uiteindelijk zijn er maar een paar labs in NL en die kennen elkaar wel
Sta zelf heel dichtbij 1 van die, en dit was de info die ik kreeg.

Was heus niet de bedoeling van die gast dat jij dat soort wijsheid dan zou delen met ons waardoor iedereen zijn merk koopt en niet GG..![]()
Welk merk is dat dan?Was heus niet de bedoeling van die gast dat jij dat soort wijsheid dan zou delen met ons waardoor iedereen zijn merk koopt en niet GG..![]()
Uiteindelijk zijn er maar een paar labs in NL en die kennen elkaar wel
Sta zelf heel dichtbij 1 van die, en dit was de info die ik kreeg.

Ik post is wat hoor hier hahaWelk merk is dat dan?
Ik zeg niks, ga hier geen merken aanprijzen

Weet ik, was ook niks naar jou. AAS wereld is een vies wereldje man, wat je van die hoort zal de ander ontkennen enzovoorts, elke supplier probeert z'n tegenhanger zwart te maken en logisch ook, zit veel geld in. Daarom heeft het ook nauwelijks nut te vragen wat er van een bepaald merk gedacht wordt maar dat heeft nog steeds bijna niemand door om de een of andere reden.
Is ook waar, ik zit ook nooit in deze sectie en ik begrijp weer waarom 
GS en EP lijken mij alle 2 wel goed?Wat een gelul zeg. Beetje GG promoters hier die wanhopig proberen het merk te redden. GG was 5jaar geleden goed. Voor het laatst. Nu al lang niet meer. Ik heb het zelf ook gebruikt. Er is nog maar 1 merk in NL wat goed is. Maarja als ik dat nu zeg ben ik zeker ook een dealer.
Maar waar dit topic voor is: Is het echt of fake? Het is echt. Niet fake.![]()

dat bedoel ik ookEr zijn wel meer merken natuurlijk die goed zijn als slechts 1 merk![]()
Ja GS is het enige merk wat nog in de buurt komt van EP. Maar ik zie toch ook wel is wat rare topics over GS voorbijkomen. Pas nog die rare doosjes. Maar kwalitatief wel gewoon goed. Maar ik ga voor EP. Tis wel heel jammer dat de markt zo is verziekt door een hoop van die slechte merken.
Nou je hebt het toch uit me gekregen haha.
Jij had ook contact met hem volgens mij
---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------
Thnx broIs ook waar, ik zit ook nooit in deze sectie en ik begrijp weer waarom
![]()
hoe weten jullie dat ep goed is dan? ooit iemand bloedtest laten doen tijdens ep gear gebruik?