MuscleMeat

Tren e - GG

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Real of fake?
ervaringen?

20t116a.jpg

npq2va.jpg

befos2.jpg

121al8p.jpg

Kleur ziet er iig lekker uit... dat dan weer wel :D

Oh en mijn eerste kuur ooit was test-e van GG, 500 en dat ging prima.
Weliswaar alweer tijd terug...

Je haalt de dealers er sowieso altijd heel makkelijk uit in dit subforum. Ze voldoen aan een paar eisen;

Geen Avatar
Elke 2-3 jaar nieuwe account
Weinig posts op andere delen van het forum
Meestal tussen de 30-40 jaar
In de username staat altijd wel IETS wat met AAS te maken heeft

You fit the profile son! op die leeftijd na.

GG is aflopende zaak toch als mijn bronnen goed zijn ;)

Ik post is wat hoor hier haha :p Welk merk is dat dan?

Ik zeg niks, ga hier geen merken aanprijzen

Weet ik, was ook niks naar jou. AAS wereld is een vies wereldje man, wat je van die hoort zal de ander ontkennen enzovoorts, elke supplier probeert z'n tegenhanger zwart te maken en logisch ook, zit veel geld in. Daarom heeft het ook nauwelijks nut te vragen wat er van een bepaald merk gedacht wordt maar dat heeft nog steeds bijna niemand door om de een of andere reden.

Wat een gelul zeg. Beetje GG promoters hier die wanhopig proberen het merk te redden. GG was 5jaar geleden goed. Voor het laatst. Nu al lang niet meer. Ik heb het zelf ook gebruikt. Er is nog maar 1 merk in NL wat goed is. Maarja als ik dat nu zeg ben ik zeker ook een dealer.

Maar waar dit topic voor is: Is het echt of fake? Het is echt. Niet fake. ;)

Weet ik, was ook niks naar jou. AAS wereld is een vies wereldje man, wat je van die hoort zal de ander ontkennen enzovoorts, elke supplier probeert z'n tegenhanger zwart te maken en logisch ook, zit veel geld in. Daarom heeft het ook nauwelijks nut te vragen wat er van een bepaald merk gedacht wordt maar dat heeft nog steeds bijna niemand door om de een of andere reden.

Thnx bro :) Is ook waar, ik zit ook nooit in deze sectie en ik begrijp weer waarom :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gelul zeg. Beetje GG promoters hier die wanhopig proberen het merk te redden. GG was 5jaar geleden goed. Voor het laatst. Nu al lang niet meer. Ik heb het zelf ook gebruikt. Er is nog maar 1 merk in NL wat goed is. Maarja als ik dat nu zeg ben ik zeker ook een dealer.

Maar waar dit topic voor is: Is het echt of fake? Het is echt. Niet fake. ;)
GS en EP lijken mij alle 2 wel goed?

GS en EP lijken mij alle 2 wel goed?

Ja GS is het enige merk wat nog in de buurt komt van EP. Maar ik zie toch ook wel is wat rare topics over GS voorbijkomen. Pas nog die rare doosjes. Maar kwalitatief wel gewoon goed. Maar ik ga voor EP. Tis wel heel jammer dat de markt zo is verziekt door een hoop van die slechte merken.
Nou je hebt het toch uit me gekregen haha.

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Ja GS is het enige merk wat nog in de buurt komt van EP. Maar ik zie toch ook wel is wat rare topics over GS voorbijkomen. Pas nog die rare doosjes. Maar kwalitatief wel gewoon goed. Maar ik ga voor EP. Tis wel heel jammer dat de markt zo is verziekt door een hoop van die slechte merken.
Nou je hebt het toch uit me gekregen haha.

Ik wil hier eigenlijk helemaal niet aan meedoen.

hoe weten jullie dat ep goed is dan? ooit iemand bloedtest laten doen tijdens ep gear gebruik?

hoe weten jullie dat ep goed is dan? ooit iemand bloedtest laten doen tijdens ep gear gebruik?

Meningen zijn verdeeld over ep, de meeste vinden het goed maar dat komt dan ook gewoon omdat we in be/nl beperkt met gear zijn. Veel keuze hebben we niet he en ep is gewoon marktleider nu. Goede gear of niet verkopen zal het want ze hebben hun naampje al wijd verspreid.

Meeste UGs in Nederland zijn goed maar als ze ooit een keer een slechte batch hebben geproduceerd dan raken ze dat nooit meer kwijt. Niet zo raar aangezien je toch 3 maanden van je leven en geld verspilt als de gear nep is of in het geval van die batch van GG/EP gigantische injectiepijn geeft

is die injectiepijn van ep nu wel hersteld? die nieuwe batches die zijn pip free?

Terug
Naar boven