XXL Nutrition

Tren e - GG

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Real of fake?
ervaringen?

20t116a.jpg

npq2va.jpg

befos2.jpg

121al8p.jpg

Nee omdat er inmiddels ontelbare mensen nul punt nul hebben gegained op GG, iets wat voorheen zeker niet aan de orde was. Gevalletje minder werkzame stof in de vials, lekker winst maken en teren op je naam voor zolang dat kan.

En hoe weet je zo zeker dat ik nooit GG heb gehad?

Ik weet het niet zeker maar naar aanleiding van je posts kom je wel zo over..Je verhaal over de besparing op grondstoffen heb je natuurlijk ook niet zelf bedacht.
Dacht je nou echt dat er geld verdiend word als er bespaard word op grondstoffen die geen drol kosten?

Nog een assumptie. Je bent wel goed op dreef zeg. Zal ik er ook maar een doen dan? Aangezien je zo goed weet wat grondstoffen kosten en je nogal fel bent om GG te verdedigen; dealer of zelfs meer?

Je haalt de dealers er sowieso altijd heel makkelijk uit in dit subforum. Ze voldoen aan een paar eisen;

Geen Avatar
Elke 2-3 jaar nieuwe account
Weinig posts op andere delen van het forum
Meestal tussen de 30-40 jaar
In de username staat altijd wel IETS wat met AAS te maken heeft

• Topic Starter Topic Starter
Welk ug is dan tegenwoordig wel nog 100% te betrouwen? Blijkbaar geen enkel, het zijn en blijven ug labs..
Al een geluk dat ik de sustanon toch van de apotheker heb, toch iets met zekerheid me lijf inspuiten :D

UGL = nooit zeker weten wat je in handen hebt.
Je kunt enkel op de reputatie afgaan van de merken. En niet teveel waarde hechten aan wat menig ecto in deze sectie voor gal te spuwen heeft. Zoek gewoon de buffels op, die zijn niet zo geworden omdat ze fake zooi halen.

• Topic Starter Topic Starter
Is er al iemand die deze batch geprobeerd heeft?
Wss nog niet denk ik, dealer zei dat het vers van de pers was. Vind de batch ook nergens terug op google.

hij ziet er gewoon prima uit

ik heb gg al tijdje niet meer gebruikt ooit me eerst 2kuurtjes mee gedaan 3x was de k*t batch toen 2 keer gs was gewoon prima niks op aan te merken

ben nu begonnen gister 2inject gezet van ep de tren heb prima donkere kleur heb al 2kg erbij dus gaat prima

hij ziet er gewoon prima uit

ik heb gg al tijdje niet meer gebruikt ooit me eerst 2kuurtjes mee gedaan 3x was de k*t batch toen 2 keer gs was gewoon prima niks op aan te merken

ben nu begonnen gister 2inject gezet van ep de tren heb prima donkere kleur heb al 2kg erbij dus gaat prima

2kg in wat 1 week ?
Volgens mij is dat plofkip gear waar je op zit :rolleyes:
Kan je nog wel lopen ?

Gewoon proberen zou ik zeggen. Hier krijg je toch amper goed advies.

Om maar een voorbeeld te noemen, kijk dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/echt-fake-genesis-rare-ontdekking-354300/

99% van de mensen beweert dat het allemaal fake is. Heb beide zelf geprobeerd ondertussen en gain er goed op (is ook niet mijn eerste kuurtje, integendeel :D).

Aan dit forum heb je tegenwoordig werkelijk amper iets. Mensen lopen maar wat te roepen dat ze ergens gelezen hebben, maar echte gebruikerservaring is er amper.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/dna-pharma-clenbuterol-50-a-361867/

Nog zo'n voorbeeld van "horen zeggen van"...

sinds wanneer ziet tren er uit als olijfolie groen.. tren hoort een oranje gloed te hebben

Volgens mij zegt kleur weinig, had laatste licht gekleurde tren en die was goed!

Kleur zegt geen drol over Tren. Laatste 2 merken waarvan ik Ace had worden hier aangeschreven als de top ( en zo werkte het ook maar dat terzijde ) en die waren eerder water dan piskleur. Nu zelfde merk weer en nu is ie wel zo'n piskleur.

Benieuwd naar de GG, zelf nog de batch die tot ergens begin 2013 goed was gehad ooit, die was lekker. Schijnt dat ze erna achteruit zijn gegaan maar lijkt me sterk dat een merk een paar jaar slechte shit kan verkopen en mensen het blijven halen. Hopen dat 't weer een beetje kwaliteit wordt.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Gewoon proberen zou ik zeggen. Hier krijg je toch amper goed advies.

Om maar een voorbeeld te noemen, kijk dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/echt-fake-genesis-rare-ontdekking-354300/

99% van de mensen beweert dat het allemaal fake is. Heb beide zelf geprobeerd ondertussen en gain er goed op (is ook niet mijn eerste kuurtje, integendeel :D).

Aan dit forum heb je tegenwoordig werkelijk amper iets. Mensen lopen maar wat te roepen dat ze ergens gelezen hebben, maar echte gebruikerservaring is er amper.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/dna-pharma-clenbuterol-50-a-361867/

Nog zo'n voorbeeld van "horen zeggen van"...

En jou zouden we wel geloven in tegenstelling tot die 99 % omdat...?

Kleur ziet er iig lekker uit... dat dan weer wel :D

Oh en mijn eerste kuur ooit was test-e van GG, 500 en dat ging prima.
Weliswaar alweer tijd terug...

Heb in mijn laatste cycle GG gehad, ben er niets mee opgeschoten, kwam er wel wat van aan, maar is ook al weer deraf! Nooit meer voor mij.

Kleur zegt geen drol over Tren. Laatste 2 merken waarvan ik Ace had worden hier aangeschreven als de top ( en zo werkte het ook maar dat terzijde ) en die waren eerder water dan piskleur. Nu zelfde merk weer en nu is ie wel zo'n piskleur.

Benieuwd naar de GG, zelf nog de batch die tot ergens begin 2013 goed was gehad ooit, die was lekker. Schijnt dat ze erna achteruit zijn gegaan maar lijkt me sterk dat een merk een paar jaar slechte shit kan verkopen en mensen het blijven halen. Hopen dat 't weer een beetje kwaliteit wordt.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

En jou zouden we wel geloven in tegenstelling tot die 99 % omdat...?

Gezien ik hier al lang zit, mijn postgeschiedenis en het feit dat ik in dat Genesis topic gesmeekt heb bij wijze van spreken voor gebruikerservaring, ja.

Ik heb het uiteindelijk zelf geprobeerd en zijn good to go. Geen topspul, maar wel ok. Dat zou een dealer nooit zeggen, toch :)?

Terug
Naar boven