Kalasjnikov
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 13%
Real of fake?
ervaringen?
ervaringen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee omdat er inmiddels ontelbare mensen nul punt nul hebben gegained op GG, iets wat voorheen zeker niet aan de orde was. Gevalletje minder werkzame stof in de vials, lekker winst maken en teren op je naam voor zolang dat kan.
En hoe weet je zo zeker dat ik nooit GG heb gehad?
hij ziet er gewoon prima uit
ik heb gg al tijdje niet meer gebruikt ooit me eerst 2kuurtjes mee gedaan 3x was de k*t batch toen 2 keer gs was gewoon prima niks op aan te merken
ben nu begonnen gister 2inject gezet van ep de tren heb prima donkere kleur heb al 2kg erbij dus gaat prima

).sinds wanneer ziet tren er uit als olijfolie groen.. tren hoort een oranje gloed te hebben
Gewoon proberen zou ik zeggen. Hier krijg je toch amper goed advies.
Om maar een voorbeeld te noemen, kijk dit topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/echt-fake-genesis-rare-ontdekking-354300/
99% van de mensen beweert dat het allemaal fake is. Heb beide zelf geprobeerd ondertussen en gain er goed op (is ook niet mijn eerste kuurtje, integendeel).
Aan dit forum heb je tegenwoordig werkelijk amper iets. Mensen lopen maar wat te roepen dat ze ergens gelezen hebben, maar echte gebruikerservaring is er amper.
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/dna-pharma-clenbuterol-50-a-361867/
Nog zo'n voorbeeld van "horen zeggen van"...
GG is nou inmiddels echt wel als troep gemarkeerd. Dat men het nog koopt snap ik niet echt..

Kleur zegt geen drol over Tren. Laatste 2 merken waarvan ik Ace had worden hier aangeschreven als de top ( en zo werkte het ook maar dat terzijde ) en die waren eerder water dan piskleur. Nu zelfde merk weer en nu is ie wel zo'n piskleur.
Benieuwd naar de GG, zelf nog de batch die tot ergens begin 2013 goed was gehad ooit, die was lekker. Schijnt dat ze erna achteruit zijn gegaan maar lijkt me sterk dat een merk een paar jaar slechte shit kan verkopen en mensen het blijven halen. Hopen dat 't weer een beetje kwaliteit wordt.
---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------
En jou zouden we wel geloven in tegenstelling tot die 99 % omdat...?
?