Fitness Seller

Tren e - GG

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Real of fake?
ervaringen?

20t116a.jpg

npq2va.jpg

befos2.jpg

121al8p.jpg

is die injectiepijn van ep nu wel hersteld? die nieuwe batches die zijn pip free?

Ja, was maar slechts 1 batch.

Zit zelf ook aan EP te denken aangezien hun Tren-a 100 mg / ml is voor dezelfde prijs hoewel het ander merk wat ik zelf gebruik wel altijd goed z'n werk heeft gedaan en het maar de vraag is of er ook daadwerkelijk ook 100 mg / ml inzit en niet gewoon 75 zoals bij de rest

Maar niemand meer ervaring dan met laatste batch GG ? Kan me niet voorstellen dat die nog steeds k*t is?? Dan kunnen ze wel inpakken... Zit zelf nu aan test-e en tren-e van gg geen last van injectiepijn maar of het werkt is nog te vroeg zit in week 2...

Ik had een nieuwe batch en die was zwaar klote.

Ben nu 12 dagen bezig en ruime 4 kilo erbij en kracht begint nu ook te komen.. Test-e en Tren-e allebei van GG.. Mensen die zeggen dat deze batch klote is vraag ik me af hoe ze het met hun voeding hebben en training..

Ziet niemand dat de vials echt precies het zelfde zijn als van GS?
Dopje,rubber,vorm,nummer onderkant.Alleen etiket is anders

Ziet niemand dat de vials echt precies het zelfde zijn als van GS?
Dopje,rubber,vorm,nummer onderkant.Alleen etiket is anders

Echter is GS nog altijd het enige UG lab waar geen slechte verhalen zijn over te vinden dat door meerdere mensen zijn bevestigd.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

O

Echter is GS nog altijd het enige UG lab waar geen slechte verhalen zijn over te vinden dat door meerdere mensen zijn bevestigd.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

O

Haha wat een onzin. Ook GS heeft een aardige geschiedenis inmiddels, met ups en downs..

ik heb het niet over kwaliteit.Maar viel me op dat ze echt pcies het zelfde zijn.
Denk dat sowieso elk UG ze ups en downs heb

Haha wat een onzin. Ook GS heeft een aardige geschiedenis inmiddels, met ups en downs..

Heb je wat voorbeelden? Niet dat ik je niet geloof maar ben wel geintresseerd. GS is toch het merk dat vooral in de vechtsportwereld veel gebruikt wordt.

Denk dat UGs nu niet meer zoveel risico's nemen omdat de markt veel groter is, hoewel ik nog steeds het idee heb dat alle UGs winstrol als anavar verkopen

• Like
Waarderingen: Vonk
Zie karma

Aangezien elk UG lab afhankelijk is van zijn poederleveranciers in het verre oosten en daar geen controlle op is heeft elk merk goeie en minder goeie batches.
Het is dus kul om te zeggen dat een bepaald merk nooit geen slechte batches heeft gehad.

Wel is het aan de lab zelf of ze het bij de eerste de beste jap halen of een betrouwbaar persoon.

Aangezien elk UG lab afhankelijk is van zijn poederleveranciers in het verre oosten en daar geen controlle op is heeft elk merk goeie en minder goeie batches.
Het is dus kul om te zeggen dat een bepaald merk nooit geen slechte batches heeft gehad.

Wel is het aan de lab zelf of ze het bij de eerste de beste jap halen of een betrouwbaar persoon.

Dat is dan geen kul.

Yooo jongens, me vraag ;)
De vials.... Ik scheel of precies het zelfde gs gg

Vials zijn gewoon universeel net zoals de potjes die je altijd ziet terugkomen.

Ik heb thuis een andere batch liggen maar die is niet zo gelig :o is bijna kleurloos :(

Terug
Naar boven