AndroidHealthClinic

tren e / tren a advies !!!

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
ik was van plan bold / test te doen maar door omstandigheden ga ik overschakelen
naar een tren kuurtje?

ik zat te denken aan:

test e w1-10 500mg ew
tren e w1-10 200 mg ew

of

test prop w1-6 75-100mg eod
tren a w1-6 75 mg eod

nakuur: 4 weken nolva 20 mg
en hele kuur hcg erby

vraag:

1 bij welke heb je de meeste sides en wat zijn deze?
2 wat raden jullie aan om te doen?

doel: toch wel bij komen in massa maar vet percentage verlagen.

bedankt

Sides verschilt per persoon, maar met tren a ed zetten hoor ik de beste verhalen met betrekking tot sides.

• Topic Starter Topic Starter
Dus meer sides met tren a? Maar dit werkt ook sneller toch?
En is het eod of ed.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Echt niemand? En zou het beter zijn 200mg tren 500 test of 400 tren 250 test ?

En is het eod of ed.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Sws is 400 tren 250 test beter, tenzij je gevoelig bent voor bepaalde sides van tren. Tren a moet altijd ED. Ik zou trouwens geen 500 test e naast tren zetten, ik heb er zelf geen ervaring mee maar velen zeggen dat de sides minder aanwezig zijn wanneer test e op 250 mg wordt gehouden ipv 500 mg.

Sws is 400 tren 250 test beter, tenzij je gevoelig bent voor bepaalde sides van tren. Tren a moet altijd ED. Ik zou trouwens geen 500 test e naast tren zetten, ik heb er zelf geen ervaring mee maar velen zeggen dat de sides minder aanwezig zijn wanneer test e op 250 mg wordt gehouden ipv 500 mg.

Bedankt het is de eerste keer tren dus drm wou ik
Omgekeerd doen? Dus voor minder sides zou ik dan 250 test 400 tren
Moeten doen? Heb je hier dan ook evenveel massa winst mee?

Ook twijfel ik tussen tren a of tren e? Maar dach dat tren a om de dag was

Bedankt alvast

Bedankt het is de eerste keer tren dus drm wou ik
Omgekeerd doen? Dus voor minder sides zou ik dan 250 test 500 tren
Moeten doen? Heb je hier dan ook evenveel massa winst mee?

Ook twijfel ik tussen tren a of tren e? Maar dach dat tren a om de dag was

Bedankt alvast
Als je bang bent voor sides zou ik 250 mg test e en 200 mg tren doen, wellicht 300 mg. De keuze tren a of tren e kun je alleen zelf maken, afhankelijk van hoe erg je vreest voor de bijwerkingen van tren. Als ik zelf zou moeten kiezen dan zou ik voor tren e gaan, omdat ik geen zin heb om elke dag te zetten en omdat ik van mezelf weet dat ik een rustig persoon ben. Nee, steroïden gebonden aan acetaat hebben een te korte halfwaardetijd om ze om de dag te zetten. Dus elke dag.

Als je bang bent voor sides zou ik 250 mg test e en 200 mg tren doen, wellicht 300 mg. De keuze tren a of tren e kun je alleen zelf maken, afhankelijk van hoe erg je vreest voor de bijwerkingen van tren. Als ik zelf zou moeten kiezen dan zou ik voor tren e gaan, omdat ik geen zin heb om elke dag te zetten en omdat ik van mezelf weet dat ik een rustig persoon ben. Nee, steroïden gebonden aan acetaat hebben een te korte halfwaardetijd om ze om de dag te zetten. Dus elke dag.

Bedankt beste info al tot nu toe :)
Okee maar ik ben qua soms rustig soms agressiever.
Dus jy zou aanraden voor de eerste keer 250 test 300 tren
Ondat de sides dan het minste zijn, en bedoel je alle sides of enkel
De nachtust, zweten, puisten,...
Dus et is altyd beter minder test te doen?

Bedankt!!

Bedankt beste info al tot nu toe :)
Okee maar ik ben qua soms rustig soms agressiever.
Dus jy zou aanraden voor de eerste keer 250 test 300 tren
Ondat de sides dan het minste zijn, en bedoel je alle sides of enkel
De nachtust, zweten, puisten,...
Dus et is altyd beter minder test te doen?

Bedankt!!
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen omdat het enkel is wat ik hier vaak hoor. Wat men hier vaak zegt is dat ze de typische bijwerkingen van tren (agressie, kort lontje, gekke dromen) minder ervaren als testo niet te hoog staat. Dus minder bijwerkingen bij lage testo geldt alleen in combinatie met tren en gaat over de bijwerkingen van tren zelf.

En is het eod of ed.

Nee minder last van sides met tren a.

1 is persoonsafhankelijk
2 ik zou optie twee doen omdat ik ace beter vind werken

zeeker persoonsafhankelijk want met tren a zijn de sides bij mij x10.
resultaaten zijn wel beeter met tren a.

zeeker persoonsafhankelijk want met tren a zijn de sides bij mij x10.
resultaaten zijn wel beeter met tren a.

verschiet er wel van dat tren a zo veel sneller werkt op kortere tijd :p
maar ja das door de snellere werking '

kheb besloten om 325 test e / 300 tren e te doen
niet al te hoog in test maar toch nog genoeg om toch wat mooie massa tenemen?

of denken jullie dat de test en tren te laag is om wat kilo's proper bij te komen?

bedankt

Laat die test nou maar gewoon op 250, die extra 75mg merk je toch niks van en zit je alleen maar te klieren met ML's

Laat die test nou maar gewoon op 250, die extra 75mg merk je toch niks van en zit je alleen maar te klieren met ML's
Inderdaad, dat gaat je echt niet verder helpen. Tren doet hier voornamelijk het werk dus ik denk dat je al behoorlijk hard zult gaan met 300 mg tren.

Inderdaad, dat gaat je echt niet verder helpen. Tren doet hier voornamelijk het werk dus ik denk dat je al behoorlijk hard zult gaan met 300 mg tren.

Okee bedankt dan hou ik et op 250/ 300 maaar zou dit
Goed zijn als eerst tren kuur en denk je dat hier genoeg massa mee word gewonne?

Bedankt

Okee bedankt dan hou ik et op 250/ 300 maaar zou dit
Goed zijn als eerst tren kuur en denk je dat hier genoeg massa mee word gewonne?

Bedankt
Ja, maar spiermassa aanzetten is sterk gerelateerd aan de hoeveelheid voeding die je inneemt. Dus je zal bij een cutkuur altijd hebben dat je veel minder spiermassa aankomt dan wanneer je zou bulken.

Hoe kun je in godsnaam precies 325 mg test zetten? :P Zou je kuur gewoon op 250/400 zetten, was ook mijn 1e tren ervaring en echt een heerlijke kuur. Zou het nu wel in 2 keer zetten, dus maandag/donderdag bijv en dan beide 125/200. Dit om zo 't risico op sides van tren door schommelende bloedwaarden weer wat te verminderen.

Hoe kun je in godsnaam precies 325 mg test zetten? :P Zou je kuur gewoon op 250/400 zetten, was ook mijn 1e tren ervaring en echt een heerlijke kuur. Zou het nu wel in 2 keer zetten, dus maandag/donderdag bijv en dan beide 125/200. Dit om zo 't risico op sides van tren door schommelende bloedwaarden weer wat te verminderen.

Had je dan zoveel sides er van ?
En jaaa 250/300 is maar 2,5 ml
Dus dit zou ik beter niet splitsen toch..?

Had je dan zoveel sides er van ?
En jaaa 250/300 is maar 2,5 ml
Dus dit zou ik beter niet splitsen toch..?

Ik zeg toch dat het een heerlijke kuur was? Ik wist toen alleen nog niet dat de hoofdzaak dat mensen sides van tren krijgen is de niet ideale frequentie van het prikken. Zo hoor je Ace ED te zetten en Enantaat 2 tot 3 keer per week. Dus ja, gewoon splitten in 2x 1.25 ml totaal.

Ik zeg toch dat het een heerlijke kuur was? Ik wist toen alleen nog niet dat de hoofdzaak dat mensen sides van tren krijgen is de niet ideale frequentie van het prikken. Zo hoor je Ace ED te zetten en Enantaat 2 tot 3 keer per week. Dus ja, gewoon splitten in 2x 1.25 ml totaal.

Okeee zal ik doen.
Dacht gewoon omdat het een te lage aantal ml was in 1 keer het
Te doen?

Terug
Naar boven