MuscleMeat

tren GS

big testo

Novice
Waardering
0
he mede builders. heb nu een een paar jaar niet gebruikt maar ga dan toch beginnen met een cuttingskuur. aangezien het langgeleden is voor me zijn de dossieringen niet hoog.

week 1 tm8 tren 75mg om de dag
week 1 tm8 test prop 100mg om de dag
week 1tm6 winstrol tabs 50mg elke dag
week 9 nolva 40mg
week 10tm12 nolva 20mg
week 13tm19 creatine tribules mariadistel

opmerkingen over kuur zijn welkom. doel is gewicht stabiel houden en toch droger worden. cardio word elke ochtend op nuchtere(nou ja nuchtere wel eiwit shake voor cardio) gedaan.

maar ff over GS heb hier namelijk geen ervaringen mee. al deze producten worden dan van GS en mijn vraag is: kwalitatief is GS hetzelfde als de normale Human Grade producten?

nog 1 : Trenbolone 10 ml (GS) dit stuurd mijn mijn bro op maar gezien de prijs kan dit niet 1vial/ampul zijn. (mag prijs denk ik niet noemen) weet iemand hoe lang je daarmee doet. bedankt me builders als jullie even de tijd voor me nemen. :D

weet niet hoe je kuur verleden eruit ziet, maar ziet er wel aardig uit imo!
tren mischien op 6 wkn houden??!

ik zou wel clomid meenemen in je na kuur (50mg pdg), je hebt nu iets tegen de oestrogeen rebound van de test. prop
maar je zult wel clomid nodig hebben om je eigen test prod. weer een schopje te geven!!

na kuur kan trouwens dag 2 dgn na je laatste injectie starten ivm korte esters.

wk 8-9 clomid 50 mg/ nolva 40mg pdg
wk 10-11 clomid 50 mg/nolva 20 mg pdg

ps: met een 10 ml vial doe je gemiddeld 8 a 9 injecties ( á 1 ml)

good luck!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties ten eerste
me kuurverleden: 7kuren
1dbol only 30mg
2test ent 250mg deca 200mg
3 winstrol depot 50mg eod
4test ent 500mg deca 400mg
5 dbol 40mg test ent 500mg deca 400mg
6 dbol 40mg Sustanon om de 3dagen 500mg deca
7 oxy 100mg test ent 750mg deca 600mg

de laaste kuur was ruim 2,5jaar geleden. die kuur was niet helemaal goed gegaan en daarom had ik toen besloten niet meer te kuren. zoals jullie zien heb ik winstrol depot geen ervaring met cuttingskuren en alleen maar massa kuren gedaan. de laaste kuur was t ehoog gedossierd als ik nu terug kijk. daarom ga ik terug inkicken met bescheide dossieringen. winstrol ( ik ga trouwens voor tabs prik all genoeg)week 3laten beginnen is opzich wel een prima idee!!!!!
ps al die kuren had wel nakuur alleen me 1e niet uit onwetendheid en was dus met dbol gains ook zo wer kwijt. bedankt voor de info en ga volgende week maar inkopen doen . :p :p

• Topic Starter Topic Starter
bij kuur 6 is de deca 400mg heb verkeerd ingetypt. dus bijdeze verbeterd

Terug
Naar boven