AndroidHealthClinic

Tren gyno

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Ik ben nu begin morgen (maandag) met de 7e week van de volgende kuur.

1 - 6 winstrol 60mg
1 - 6 T3
7 - 12 Clen (2 weken on 2 weken off)
1 - 10 tren e 600mg
1 - 12 test e 250mg
7 - 15 HCG 2x 500iu

Nakuur
15 - 17 Arofixen

Vanaf de 2e week begon ik eigenlijk gyno achter mijn linker tepel voelen opkomen toen ben ik begonnen met 20mg nolva te pakken ( dit had nog wat over van mijn vorige kuur ). Dit bleek niet te helpen want de gyno werd alleen maar erger nadat ik me hier verder in verdiept had heb ik letrozol gekocht dit ben ik ongeveer vanaf week vier aan het pakken maar helaas helpt dit niet en word de gyno alleen maar erger ( het is nu best wel zichtbaar ).

Nu zit ik met een dilemma, ik heb nog één dichte vial test en één dichte vial tren. Moet ik stoppen met de kuu, deze verkopen en 2 ampulles test kopen om deze nog 2 weken door te laten lopen en daarna stoppen of moet ik verder gaan met de kuur?

Op deze manier kan ik niet verder gaan de gyno zal alleen maar groter worden en ik ben bang dat hij niet meer weggaat.

Kan iemand me hier mee helpen en/of tips geven?

Alvast bedankt!

Letro werkt niet? erg vreemd... ben je zeker dat je wel echte letro hebt?

Heb hetzefde voor en nu week aan letro. Gyno krimpt is en ongevoelig geworden.

Ik zat:

Test 750
Para 300
Dianabol
Bold 600

Nu zit ik:
Test 125
Para 300
Bold 600

Puffy nipples en gyno trekken erg goed weg. Voel ook dat oestrogeen enorm gezakt is (stram als ik opsta, krakende gewrichten, weinig libido, ...)

Ik snap niet hoe je gyno kan krijgen met zo'n lage dosis test. Misschien nog meer verlagen naar 125. Weetje zeker dat je tren wel zuiver is? Geen finaplix-s? Of gemengd met deca?

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg alleen maar gyno als ik tren gebruik. Heb inmiddels al redelijk een aantal kuren erop zitten en nog nooit last van gyno gehad, alleen bij mijn vorige kuur (250test 400tren) dit was maar klein en is erna voor 90% weggetrokken.

Ik gebruik trouwens een merk met een rood - wit potje (mag helaas geen merk noemen) op dit forum staan er alleen maar goeie dingen over.

Ik krijg alleen maar gyno als ik tren gebruik. Heb inmiddels al redelijk een aantal kuren erop zitten en nog nooit last van gyno gehad, alleen bij mijn vorige kuur (250test 400tren) dit was maar klein en is erna voor 90% weggetrokken.

Ik gebruik trouwens een merk met een rood - wit potje (mag helaas geen merk noemen) op dit forum staan er alleen maar goeie dingen over.

Had je last van letro sides? want met 2.5mg per dag is het onmogelijk om niets te voelen

Mijn protocol is trouwens 4 weken nolva 20 ED met aromasin 10mg ED en dan is het bijna altijd weg.

Is het trouwens echt een knobbel of meer een schijf? laatste is een soort van opgezette tepel dat vanzelf weer wegtrekt

Het zijn meer een aantal redelijk grote knobbels waarvan eentje direct onder mijn tepel waardoor ik een beetje een punt tepel gekregen heb.

Op dit forum las ik dat ze g2g waren. Ik kan ze nog eens in de echt of nep sectie posten?

Wat versta je onder Letro sides?

Het legt je hele oestrogeen plat dus alles wat met laag oestrogeen te maken heeft. Gewrichtspijn,moeheid,hoofdpijn etc

Ken maar weinig mensen die letro op 2.5 ED gebruikt hebben en geen gewrichtspijn hadden. Winstrol is er niks bij

Het legt je hele oestrogeen plat dus alles wat met laag oestrogeen te maken heeft. Gewrichtspijn,moeheid,hoofdpijn etc

Ken maar weinig mensen die letro op 2.5 ED gebruikt hebben en geen gewrichtspijn hadden. Winstrol is er niks bij

Klopt, ik heb redelijk veel last van hoofdpijn, moeheid, gewrichtspijn maar dacht dat dit door de tren, winny kwam in combinatie met te weinig vocht.

Zelf denk ik dat de Letro echt is maar de tren hier te sterk voor is en zolang ik bezig ben met tren dit niets uit gaat halen.
Daarom stelde ik de vraag moet ik stoppen met de kuur of doorgaan maar als ik doorga moet ik wel een product hebben dat zeker de gyno stopt / doet minderen.

Ik zit te denken aan een bridge met alleen 250mg test e en dan korte esters te pakken dit ook omdat ik alleen de eerste 6 - 7 weken knal in een kuur.

Maar stel ik doe dit hoe zit het dan met de nakuur moet ik deze gewoon pakken na twee weken?
Of zeg je dat ik beter na 2 weken test een tijdje helemaal moet stoppen?

Laatst bewerkt:
Klopt, ik heb redelijk veel last van hoofdpijn, moeheid, gewrichtspijn maar dacht dat dit door de tren, winny kwam in combinatie met te weinig vocht.

Dat klinkt als echte letro. Zijn maar weinig medicijnen met sterkere bijwerkingen dan letro.

Zelf denk ik dat de Letro echt is maar de tren hier te sterk voor is en zolang ik bezig ben met tren dit niets uit gaat halen.
Daarom stelde ik de vraag moet ik stoppen met de kuur of doorgaan maar als ik doorga moet ik wel een product hebben dat zeker de gyno stopt / doet minderen.

Ik zit te denken aan een bridge met alleen 250mg test e en dan korte esters te pakken dit ook omdat ik alleen de eerste 6 - 7 weken knal in een kuur.

Maar stel ik doe dit hoe zit het dan met de nakuur moet ik deze gewoon pakken na twee weken?
Of zeg je dat ik beter na 2 weken test een tijdje helemaal moet stoppen?

Hoe lang pak je al letro?

Als dat niet helpt kan je beter stoppen vrees ik, dan gaat niks helpen tot je off gaat. Als je eenmaal gyno hebt gehad gaat hij nooit meer helemaal weg naar mijn ervaring. Kan gwn in no time weer ontwikkelen naar oude formaat eenmaal je on gaat zelfs als het zo goed als weg was. Enige optie is preventief AI pakken (zij het met aangepaste dosis).

Hoe lang pak je al letro?

Als dat niet helpt kan je beter stoppen vrees ik, dan gaat niks helpen tot je off gaat. Als je eenmaal gyno hebt gehad gaat hij nooit meer helemaal weg naar mijn ervaring. Kan gwn in no time weer ontwikkelen naar oude formaat eenmaal je on gaat zelfs als het zo goed als weg was. Enige optie is preventief AI pakken (zij het met aangepaste dosis).

Pak de Letro al zoon 2 - 3 weken..

Dus jij zegt beter helemaal stoppen en niet bridge?

Pak de Letro al zoon 2 - 3 weken..

Dus jij zegt beter helemaal stoppen en niet bridge?

Als letro na 4-6 weken niks voor je doet zou ik tren er wel uit gooien en even aankijken op 125mg.

Moest het toch beginnen werken bouw letro dan af als je tevreden bent en begin direkt met nolva ivm oestrogeen rebound.

Tren eruit gooien lijkt me sowieso de beste optie.
Maar stel ik bridge 10weken op 250mg test moet ik dan wel gewoon de nakuur (Arofixen) pakken na 4 weken?

Tren eruit gooien lijkt me sowieso de beste optie.
Maar stel ik bridge 10weken op 250mg test moet ik dan wel gewoon de nakuur (Arofixen) pakken na 4 weken?

Je bridged vanuit een kuur met tren -> test only op 250 en je vraagt serieus of je moet nakuren? Klinkt eerder alsof jij nog niet klaar bent om te gaan kuren. Jij snapt er de ballen niet van, geen wonder dat er zulke rare dingen optreden. (En daarbij tren + low test zorgt zowat nooit voor gyno, als je legit tren hebt tenminste)

Je bridged vanuit een kuur met tren -> test only op 250 en je vraagt serieus of je moet nakuren? Klinkt eerder alsof jij nog niet klaar bent om te gaan kuren. Jij snapt er de ballen niet van, geen wonder dat er zulke rare dingen optreden. (En daarbij tren + low test zorgt zowat nooit voor gyno, als je legit tren hebt tenminste)

Ik bedoel met ik nakuren in mijn bridge of na de volgende kuur?

Sorry hoor maar volgens mij ben jij letterlijk de enigste persoon met die conclusie. Ik lees juist dat tren + low test vaak voor gyno zorgt maar goed.

Als je niet normaal kan reageren reageer dan aub niet.

Edit: Was eens door je andere post aan lezen maar blijkbaar hebben we hier weer een laag opgeleide e hero

lol nakuren in je bridge

Ik bedoel met ik nakuren in mijn bridge of na de volgende kuur?

Sorry hoor maar volgens mij ben jij letterlijk de enigste persoon met die conclusie. Ik lees juist dat tren + low test vaak voor gyno zorgt maar goed.

Als je niet normaal kan reageren reageer dan aub niet.

Edit: Was eens door je andere post aan lezen maar blijkbaar hebben we hier weer een laag opgeleide e hero

1. Tren aromatiseerd niet (geen omzetting naar oestrogeen)
2. Low test = Low estrogen

Hoe de **** wil dat meer gyno ontwikkelen dan tren met 500 test?

Door hoge prolactine?

Terug
Naar boven