AndroidHealthClinic

tren hoest? of trenbolone veroorzaakt longproblemen???

heb de enanthate gehad en geen last gehad van dat kuchje en heb dus niet zo een goede longen want ik moet elke dag inhaleren verdomme .

meer tren=BETER!!!!!!

hoewel 100mg ed voor mij teveel is :(

heb het ook gehad met sust, het kuchen na injecteren.
lijkt inderdaad of je dood gaat, tenminste dat denk ik.

ga van de week beginnen met tren a in mijn kuur, nooit eerder gehad en hoop dat het hoesten ook uit blijft.

sorry dat ik deze weer ff omhoog bumpp maar ik zit in me 5eweek Tren Enanthate en sustanon nu en ik hoest me eige helemaal het schompes en niet eens na het zetten. maar gewoon de hele week door... ik zet de tren al in twee keer om het tegen te gaan maar dit helpt vrij weinig. ik heb nooit gerookt en ben gewoon kerngezond verder. heb 200mg tren e en zet nu 2ml per week 1op zondag en 1opwoensdag. ik heb de hele dag door hoest buien en soms zelfs zo erg dat ik bijna over me huig ga. is hier verder nog iets tegen te doen ????

sorry dat ik deze weer ff omhoog bumpp maar ik zit in me 5eweek Tren Enanthate en sustanon nu en ik hoest me eige helemaal het schompes en niet eens na het zetten. maar gewoon de hele week door... ik zet de tren al in twee keer om het tegen te gaan maar dit helpt vrij weinig. ik heb nooit gerookt en ben gewoon kerngezond verder. heb 200mg tren e en zet nu 2ml per week 1op zondag en 1opwoensdag. ik heb de hele dag door hoest buien en soms zelfs zo erg dat ik bijna over me huig ga. is hier verder nog iets tegen te doen ????
een bezoek brengen aan de dokter om een fles hoestsiroop te laten voorschrijven.
Het hoesten bij tren wordt veroorzaakt door een druppeltje olie dat in de aders komt bij injecteren. Dat klein druppeltje zorgt voor irritatie bij de longen. Als je de hele week hoest ligt dit zeker niet aan de tren maar ben je gewoon ziek.

Terug
Naar boven