AndroidHealthClinic

22 weken cycle zit er bijna op, toch wat vragen

Jullie zijn veels te aardig

• Like
Waarderingen: KaLe

Vind ik niet. Zelfs al slaat hij het in de wind en verdient hij het misschien niet om zo a la carte bediend te worden, het is met topics als deze (waar mensen a. Op hun fout gewezen worden b. De juiste oplossing aangereikt krijgen) dat anderen misschien in de toekomst dezelfde fout NIET gaan maken. Ik blijf het halucinant vinden hoeveel AAS-gebruikers die niet op fora als deze zitten (en geloof me, zo zijn er veel) te gierig zijn om 50 euro uit te geven aan Nolva, een product waar ze niet van weten waarvoor het dient.

Ikzelf heb 90% van mijn kennis over AAS van dit board, en af en toe iets teruggeven is wel het minste dat ik kan doen. Zo houdt het systeem zichzelf in stand.

Bovendien blijft het bijzonder leerrijk om mijn eigen adviezen gecorrigeerd te zien door anderen :-)

Ikzelf heb 90% van mijn kennis over AAS van dit board, en af en toe iets teruggeven is wel het minste dat ik kan doen. Zo houdt het systeem zichzelf in stand.

Maar ben jij na 3 kuren waarvan er minstens 1 belachelijk opgebouwd is door forumgenoten op je stomme fouten gewezen of heb je zelf gelezen op het forum? Groot, groot verschil imo.

fabrizio ondanks dat dit jou derde kuur is en ik het met de dbb ers hier eens ben dat jou kennis erg tekort schiet ben ik wel erg benieuwd naar het volgende ..

wat heeft deze kuur je nu opgeleverd aan schone kg. ????????????

Maar ben jij na 3 kuren waarvan er minstens 1 belachelijk opgebouwd is door forumgenoten op je stomme fouten gewezen of heb je zelf gelezen op het forum? Groot, groot verschil imo.

Nee maar dat is het hem nu net. Ikzelf heb die fout nooit gemaakt omdat ik honderden interessante, leerrijke topics heb doorgelezen alvorens te beginnen. Als je TS in deze niet helpt is dit in mijn ogen een nutteloos topic. Ik zie het niet zozeer als TS helpen, maar eerder bijdragen aan de AAS-loving community. :-) Desinformatie is nog steeds een van de voornaamste oorzaken van de slechte reputatie van AAS en zijn gebruikers.

Edit: wist je trouwens dat het wettelijk verplicht is om een persoon in nood bijstand te verlenen? Je kan met andere woorden vervolgd worden als je dit niet doet. :-) (mopje uiteraard)

Laatst bewerkt:
Boven de 20 mg gaat alleen een meerwaarde bieden wanneer er ook buitensporig veel oestrogeen aanwezig is, immers bindt het competitief aan de ER. Dit is analoog aan hoe een competitieve remmer van een enzyme niet de maximale reactiesnelheid limiteert, maar slechts de benodige concentratie van het substraat om dat te behalen verhoogt.
Gezien er na een kuur weinig oestrogeen aanwezig is, is 20 mg per dag zat. Mijn suggestie zou dan ook zijn om de eerste week van een nakuur, bij tamoxifen, te starten met 20 mg, en om vervolgens het op 10 mg per dag te houden (de eerste week om de actieve metabolieten te laten accumuleren).

Kan meerdere nakuren suggeren, maar in essentie komen ze erop neer dat ik toch 'n weekje of 3-4 hCG zou zetten, met daarnaast een SERM voor circa 6 weken. Clomifeen geniet de voorkeur omdat het effectiever is in herstel van de HPG as, heb je echter bezwaren tegen clomifeen i.v.m. bijwerkingen kun je ook tamoxifen nemen.

Voorbeeld met alleen tamoxifen:
Week 1-3 hCG 1666 IU 3x per week (5000 IU per week, vandaar de 'gekke' waarde)
Week 1 20 mg tamoxifen ED
Week 2-5 10 mg tamoxifen ED
Laat in week 4 alvast je bloed prikken zodat je 'n beetje weet waar je staat, en of je dus inderdaad kunt staken met de tamoxifen zodra je je bloedresultaten binnen hebt (die je dus in week 5 gaat terugkrijgen). Als je ziet dat je testosteron hoog in de referentie range ligt (of zelfs daarboven), kun je veilig stoppen met tamoxifen. Prik hiervoor totaal testosteron en LH.

In de toekomst hCG tijdens je kuur gebruiken.

GetXXL vraagje:wat is jouw advies qua dosering wanneer ik clomid en nolva klaar heb liggen na een dergelijke.kuur?thanks!

GetXXL vraagje:wat is jouw advies qua dosering wanneer ik clomid en nolva klaar heb liggen na een dergelijke.kuur?thanks!
Wanneer je beide wilt gaan gebruiken? Eerste week tamoxifen op 20 mg ED, daarna 10 mg ED, en clomifeen 25 mg EOD. Belangrijkste is hCG gebruik gedurende de kuur bij langere kuren.

Ik zou arofixen kopen en een potje nolva en winny blijven injecteren EOD tot je het in huis hebt. Ondertussen 3x 500 iu hCG per week. Arofixen 4wkn op 1 cap per dag (20mg aromasin en 20mg nolva) en daarna nog 2wkn nolva op 20mg per dag.

Daarna echt even 6 maanden off!!! Pas weer kuren in de herfst van 2014 ongeveer als bloedwerk oke is. En in die tijd echt gaan inlezen ipv je laten dicteren.

En die proviron, naast winny pakken heeft geen meerwaarde en in de nakuur remt het alleen herstel. Bewaar dat maar voor naast test in een andere kuur.

Laatst bewerkt:
Alle respect dat je een goede nakuur voor hem uittypt, dat meen ik serieus. Maar jezus man, 't is die gast z'n 3e kuur, kuur ziet er vreemd uit imo en dan kan ie ook nog eens geen nakuur verzinnen, daar kom ik met m'n kop niet bij.

Ja het klinkt allemaal heel onvoorstelbaar , als je zelf dagelijks op BB forums de AAS posten zit te lezen .

Maar niet iedereen doet dat.

Ja het klinkt allemaal heel onvoorstelbaar , als je zelf dagelijks op BB forums de AAS posten zit te lezen .

Maar niet iedereen doet dat.

Ga toch weg gozer, als iemand na zijn ****ing 3e kuur nog niet weet wat een nakuur is is dat gewoon niet goed te praten. Is net zo goed deel van de kuur.

een week na de winny 3x pregnyl 1x per week is er mij gezegd geweest
en de proviron tabs zouden me ook moeten helpen

...

Als je een kuur van 22 weken doet zou ik me toch echt wat beter voorbereiden. Ik zou minimaal vijf weken nolva doen plus een goede OTC PCT zoals CEL PCT assist o.i.d. Een natty test booster zou ook niet misstaan.

Ga toch weg gozer, als iemand na zijn ****ing 3e kuur nog niet weet wat een nakuur is is dat gewoon niet goed te praten. Is net zo goed deel van de kuur.

Dit, niet te bevatten. Ik dook het internet al op toen ik na 3 maanden aanklooien in de gym niets meer gainde.

Boven de 20 mg gaat alleen een meerwaarde bieden wanneer er ook buitensporig veel oestrogeen aanwezig is, immers bindt het competitief aan de ER. Dit is analoog aan hoe een competitieve remmer van een enzyme niet de maximale reactiesnelheid limiteert, maar slechts de benodige concentratie van het substraat om dat te behalen verhoogt.
Gezien er na een kuur weinig oestrogeen aanwezig is, is 20 mg per dag zat. Mijn suggestie zou dan ook zijn om de eerste week van een nakuur, bij tamoxifen, te starten met 20 mg, en om vervolgens het op 10 mg per dag te houden (de eerste week om de actieve metabolieten te laten accumuleren).

Kan meerdere nakuren suggeren, maar in essentie komen ze erop neer dat ik toch 'n weekje of 3-4 hCG zou zetten, met daarnaast een SERM voor circa 6 weken. Clomifeen geniet de voorkeur omdat het effectiever is in herstel van de HPG as, heb je echter bezwaren tegen clomifeen i.v.m. bijwerkingen kun je ook tamoxifen nemen.

Voorbeeld met alleen tamoxifen:
Week 1-3 hCG 1666 IU 3x per week (5000 IU per week, vandaar de 'gekke' waarde)
Week 1 20 mg tamoxifen ED
Week 2-5 10 mg tamoxifen ED
Laat in week 4 alvast je bloed prikken zodat je 'n beetje weet waar je staat, en of je dus inderdaad kunt staken met de tamoxifen zodra je je bloedresultaten binnen hebt (die je dus in week 5 gaat terugkrijgen). Als je ziet dat je testosteron hoog in de referentie range ligt (of zelfs daarboven), kun je veilig stoppen met tamoxifen. Prik hiervoor totaal testosteron en LH.

In de toekomst hCG tijdens je kuur gebruiken.

Ik denk dat je in week 4 nog niet eens op de minimale testosteron waarde zit na een kuur van 22 weken.
Bij mij was het na 6 weken 0,24 nmol/L na een kuur van ook iets van 22 weken gedaan te hebben en 4 maanden daarna nog steeds maar iets van 5 nmol/L
Maar misschien ben ik gewoon een slechte hersteller

als ik een langdurige kuur doe plan ik mijn nakuur niet op voorhand, gewoon zorgen dat je alles meteen bij de hand hebt en nakuur volgens nodige behoeftes

Terug
Naar boven