MuscleMeat

Tren kuur

jackboy

Cool Novice
Waardering
1
Beste beesten!

Ben van plan om te gaan starten met de volgende kuur:

1-8 tren a 150mg eod
1-8 test p 50mg eod
1-9 hcg 250iu e3d
1-9 aro 20mg eod

Dan na kuur.

Erg benieuwd wat jullie van deze kuur vinden.

Ik zou meer hcg zetten, doe dan 250iu eod.
Tren a ed zetten en misschien de test een weekje langer doorzetten.
Gyno gevoelig?
En hoe ziet je nakuur eruit ?

dus die aro is preventief voor gyno?

Soortgelijke kuur gedaan, erg tevreden :D

Na een paar weken begon ik wel veel vocht vast te houden... Dat ging weg toen ik met de tren stopte, gelezen dat dit door prolactine kan komen. Volgende kuur ga ik zeker dostinex erbij pakken. Ze zijn wat prijzig maar mocht je eraan kunnen komen, zou het je zeker aanraden

wat doet dostinex precies dan?? alvast beddankt!

Soortgelijke kuur gedaan, erg tevreden :D

Na een paar weken begon ik wel veel vocht vast te houden... Dat ging weg toen ik met de tren stopte, gelezen dat dit door prolactine kan komen. Volgende kuur ga ik zeker dostinex erbij pakken. Ze zijn wat prijzig maar mocht je eraan kunnen komen, zou het je zeker aanraden

Het heeft verschillende effecten, onder ander dat het de aanmaak of ophoping van prolactine tegen gaat. Heb er zelf nog geen ervaring mee want ik kon er helaas tijdens de kuur niet aan komen

caber is toch niets bijzonders of mysterieus? wordt door zo veel mensen gebruikt

Omdat ik zelf slechte ervaringen heb gehad met prolactine, en dat dostinex algemeen bekend staat daar tegen te helpen. Ik zeg er duidelijk bij dat ik er zelf nog geen ervaring mee heb;)

Heb je je bloed ook laten testen of heb je maar gewoon gegokt dat het door de prolactine komt? Bij mijn weten is het nl nog altijd wetenschappelijk zo dat Tren prolactine niet verhoogt maar eerder verlaagt, tenzij je dus al een hoog prolactine gehalte hebt. :)

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Heeft hij vast ergens gelezen of gehoord...men moet eens gaan adviseren uit eigen ervaring i.p.v. andermans verhalen of adviezen

My point exactly

caber is toch niets bijzonders of mysterieus? wordt door zo veel mensen gebruikt

Hehe voor de prijs die ik heb gezien mag het je verdorie wel 5 kg extra massa jaarlijks opleveren :P

Gast relax. Iemand vraagt om ervaring en ik deel de mijne. Ik heb me niet voorgedaan als een of ander expert, want zo zie ik mezelf ook niet. Staat duidelijk bij dat ik gelezen heb dat het door prolactine kan komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou meer hcg zetten, doe dan 250iu eod.
Tren a ed zetten en misschien de test een weekje langer doorzetten.
Gyno gevoelig?
En hoe ziet je nakuur eruit ?
Hi ment0s bedankt voor je reactie.
Hcg verhogen is misschien wel verstandig. Verder ben ik niet (zo) gevoelig voor gyno.
Tot nu toe tren a altijd eod gezet. scheelt het ed zo veel dan?
En zou ik dan de Test een week langer doortrekken (9 weken dan dus) of de tren een week korter (7 weken dan) aangezien lengte kuur? Nakuur zal nolvadex zijn.

Hi Vallion,

Benieuwd naar je gains en wat had je anders in jou kuur?

Verder wil ik zo laag mogelijk in mijn test blijven zodat mn receptoren zo veel mogelijk open blijven staan voor de tren.

wat voorn bijwerken krijg je dan als je problemen hebt met prolactine? haha

Gast relax. Iemand vraagt om ervaring en ik deel de mijne. Ik heb me niet voorgedaan als een of ander expert, want zo zie ik mezelf ook niet. Staat duidelijk bij dat ik gelezen heb dat het door prolactine kan komen.

Dat is het net, je deelt geen ervaring, je deelt iets dat je hebt gelezen. Ofwel je raadt iemand extra medicijnen aan waarvan je 1. Niet weet of ze helpen en 2. Niet weet of TS ze nodig heeft. Snap je mijn punt?

Zou zelf pas Bromo/Caber gebruiken als ik lekkende tepels krijg. Erg veel bijwerkingen en echt peperduur

Hoe krijg je trouwens die Tren progesteron gyno weg? Alleen met Letro? Nolva en arimidex doen niks terwijl op alleen test gyno bij mij direct verdwijnt met nolva.

Hi ment0s bedankt voor je reactie.
Hcg verhogen is misschien wel verstandig. Verder ben ik niet (zo) gevoelig voor gyno.
Tot nu toe tren a altijd eod gezet. scheelt het ed zo veel dan?
En zou ik dan de Test een week langer doortrekken (9 weken dan dus) of de tren een week korter (7 weken dan) aangezien lengte kuur? Nakuur zal nolvadex zijn.

Hi Vallion,

Benieuwd naar je gains en wat had je anders in jou kuur?

Verder wil ik zo laag mogelijk in mijn test blijven zodat mn receptoren zo veel mogelijk open blijven staan voor de tren.

Waarom wil je dan aromasin gebruiken?
Ik zou dat achterwege laten en bij de hand houden als je bang bent voor gyno.
Al lijkt me het sterk dat je dat krijgt met zo'n lage dosis test.
Als je tren a elke dag zet heb je stabielere bloedwaardes en kan zo bij sommige mensen zorgen voor minder sides.
Ik neem aan dat deze kuur bedoelt is om te cutten?
Want dan zou ik gewoon doorgaan tot het gewenste resultaat en dan stoppen met tren.
Dan een weekje doorgaan op test en dan off gaan.
Omdat je tren stukke hoger doseert dan je test en omdat tren in je vetweefsel gaat zitten en het daarom langer duurt voordat het uit je lichaam is zou ik zeker test een weekje langer doortrekken.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Hoe krijg je trouwens die Tren progesteron gyno weg? Alleen met Letro? Nolva en arimidex doen niks terwijl op alleen test gyno bij mij direct verdwijnt met nolva.

Gyno door tren?
Ik dacht dat dit helemaal niet kon :o
Maybe beter je eige topic maken..

Waarom wil je dan aromasin gebruiken?
Ik zou dat achterwege laten en bij de hand houden als je bang bent voor gyno.
Al lijkt me het sterk dat je dat krijgt met zo'n lage dosis test.
Als je tren a elke dag zet heb je stabielere bloedwaardes en kan zo bij sommige mensen zorgen voor minder sides.
Ik neem aan dat deze kuur bedoelt is om te cutten?
Want dan zou ik gewoon doorgaan tot het gewenste resultaat en dan stoppen met tren.
Dan een weekje doorgaan op test en dan off gaan.
Omdat je tren stukke hoger doseert dan je test en omdat tren in je vetweefsel gaat zitten en het daarom langer duurt voordat het uit je lichaam is zou ik zeker test een weekje langer doortrekken.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Gyno door tren?
Ik dacht dat dit helemaal niet kon :o
Maybe beter je eige topic maken..

Hij heeft wel lage test, maar ook HCG dus gyno kan zeker. Combinatie progesteron en oestrogeen.

Ervaring is niet gelijk aan het hebben gelezen van andermans mening,advies of ervaring.

Men hecht nogal snel (naar mijn mening vaak te snel) waarde aan teksten die hier neergetikt worden door andere leden waarbij verwezen wordt naar allerlei middelen om (mogelijke) bijwerkingen te voorkomen zonder dat er duidelijke aanwijzingen zijn als oorzaak.

Terug
Naar boven