MuscleMeat

Tren kuur

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom wil je dan aromasin gebruiken?
Ik zou dat achterwege laten en bij de hand houden als je bang bent voor gyno.
Al lijkt me het sterk dat je dat krijgt met zo'n lage dosis test.
Als je tren a elke dag zet heb je stabielere bloedwaardes en kan zo bij sommige mensen zorgen voor minder sides.
Ik neem aan dat deze kuur bedoelt is om te cutten?
Want dan zou ik gewoon doorgaan tot het gewenste resultaat en dan stoppen met tren.
Dan een weekje doorgaan op test en dan off gaan.
Omdat je tren stukke hoger doseert dan je test en omdat tren in je vetweefsel gaat zitten en het daarom langer duurt voordat het uit je lichaam is zou ik zeker test een weekje langer doortrekken.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Gyno door tren?
Ik dacht dat dit helemaal niet kon :o
Maybe beter je eige topic maken..
Thnx man!!
Hou de aro wel erbij voor als het nodig is heb ik het liggen.
heb nooit heel veel last van de sides (gelukkig) dus hou hem op eod en verhoog de hcg dan naar 250iu eod.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

hoe vinden jullie deze kuur dan verder?

Hoe krijg je trouwens die Tren progesteron gyno weg? Alleen met Letro? Nolva en arimidex doen niks terwijl op alleen test gyno bij mij direct verdwijnt met nolva.

Die trekt vanzelf weg zodra je stopt met de Tren, is vaak meer irritatie en lichte zwelling dan gyno

Ik meen me te herinneren dat of getxxl of big cat een tijd terug zei dat progesteron niet voor gyno kon zorgen maar pin me er niet op vast

Ik meen me te herinneren dat of getxxl of big cat een tijd terug zei dat progesteron niet voor gyno kon zorgen maar pin me er niet op vast

Anabolica 2009 spreekt ook over progesteron sides icm estrogen heb je dit probleem dus. Je neemt test (lage dosering) maar ook HCG op bv 1000IU pw. Is een combinatie van factoren dus.

Geloof dat sniezel ook zij dat hij niet snel gyno kreeg maar op tren wel, mits hij geen maatregelen nam. Zo simpel als "van tren krijg je geen gyno" ligt het helaas niet.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Dit.
+ dat gyno door tren niet zou bestaan.
Er was toen zelfs een topic over geloof ik.

Dat topic ging over de zogenaamde prolactine gyno door tren. Er zijn zat topics met gyno problem tijden een tren kuur.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Die trekt vanzelf weg zodra je stopt met de Tren, is vaak meer irritatie en lichte zwelling dan gyno

Zou mooi zijn maar heb vooral links meerdere knobbeltjes. Daarnaast ook een strengen bij bijde kanten, denk idd dat dit een soort irritatie is. Hoop dat je gelijk hebt.

ah als er een topic was over prolactine gyno dan was dat vast het topic dat ik me herinner, niet over progesteron dus

excuses

Heb soms het gevoel dat mensen te bang zijn voor gyno en daardoor al heel snel voelen en denken dat het gyno is. Ook in meerdere topics gelezen dat het vaak weg is als ze gestopt zijn. Maar ben het wel eens dat het goed is om wat achter de hand te hebben voor het geval dat je het echt hebt.

Hallo,

Ik sta nu op 400 mg test pw en 100 mg tren-a eod. Begin nu echt aan de rechter tepel Gyno te krijgen. HCg pas vorige week 1x gezet 250 iu. Geen afscheiding ofzo maar wel een verdikking in de kliertjes onder mijn tepel.

Ik had bij mijn andere kuur met wat meer test 750 mg ew. armidex genomen en daarmee ging het als sneeuw van de zon weg. In hoeverrre help dit in het geval als ik gyno krijg van de Tren? Heb dit keer geen armidex on hand omdat ik wegens lage dosis test geen gyno/vochtretentie had verwacht. In de praKtijk zie ik na 6 weken toch gyno en wat water....

Ben overigens inmiddels wel een slordige 117-118 kg dus zoveel AAS is dit niet voor mij, het is wel de eerste keer dat ik tren gebruik...

Vraag me dus af of het nu zin heeft om Armidex snel te regelen, aangezien er ook geroepen word dat als het prolactase indused gyno is dat het dan niet zou helpen. Aromasin of Letro wil ik liever niet aan(sowieso nooit gebruikt).

Terug
Naar boven