MuscleMeat

Tren only met of zonder PCT

slalex

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
3
Hoi,

Het volgende een maat van mij heeft net een T-1 Tren (soort opsmeer prohormoon) gebruikt. 6 weken achter elkaar.
Maar is niet tevreden met het resultaat.

We waren gisteren in de sportschool en raakte aan de praat met iemand die handeld in het spul.

En raadde hem aan om er gelijk een kuurtje echte Tren achteraan te plakken. Maar dan 2 maanden.

Goed nu weet ik dat het wel moet kunnen.

Maar hij heeft het over Tren only.
Dus verder geen Test erbij of Sust.

Ik ben zelf van mening dat een goede PCT achter de hand hebben van essentieel belang is.

Liever teveel dan te weinig hebben liggen.

Voor een simpele Test + Deca kuur had ik al 200 Tabs Nolva klaarliggen + 200 Tabs Clomid + 50 Tabs Aromasin. Liever safe than sorry.

Ik heb niet alles nodig gehad. Maargoed mijn punt is duidelijk.

Nu raadde deze man hem aan om geen nakuur te gebruiken bij een Trenbolone only kuur., omdat dat niet nodig zou zijn.

Hierbij heb ik mijn twijfels. Maar omdat hij erin handelt ga ik het alsnog even uitzoeken en vraag me af wat jullie ervan zeggen.

BVD

Tren onderdrukt je eigen productie behoorlijk. Met tren only ga je na 4 weken geen stijve meer kunnen krijgen als je pech hebt en dat kan nog lang doorgaan.
Vragen of je moet nakuren met een 19nor middel indiceert dat je je nog niet met AS zou moeten bezig houden.

Altijd testosteron naast tren/deca en 2 weken langer door laten lopen. En bij alle kuren een nakuur doen (hoewel dat bij winstrol volgens velen niet nodig is).

Altijd nakuren, al helemaal bij tren.

• Topic Starter Topic Starter
Tren onderdrukt je eigen productie behoorlijk. Met tren only ga je na 4 weken geen stijve meer kunnen krijgen als je pech hebt en dat kan nog lang doorgaan.
Vragen of je moet nakuren met een 19nor middel indiceert dat je je nog niet met AS zou moeten bezig houden.

Altijd testosteron naast tren/deca en 2 weken langer door laten lopen. En bij alle kuren een nakuur doen (hoewel dat bij winstrol volgens velen niet nodig is).

Eehr... ik weet prima wat Test E of Deca doet.

Trenbolone heb ik me nog totaal niet in verdiept.
Ik heb het ook nog nooit gebruikt.

Zoals ik al aangaf. Voor mijn eigen Deca + Test E kuur ben ik imho erg goed beslagen ten ijs gekomen.

200 Tabs Nolva + 200 Tabs Clomid + 50 Tabs Aromasin

Maar verder had ik gewoon heel erg twijfels bij dit verhaal.
Dus ik wil het gewoon navragen.

Dus heel erg bedankt ;)

Verder denk ik dat je niet alles hoeft te weten over alle soorten steroiden.
Zolang je maar alles weet over wat je zelf gebruikt en niet op goed gelukt de zuiger naar beneden douwt en maar hoopt dat je lekker gaat groeien.......

Ik zeg ook niet dat je over alle soorten moet weten, maar als je hier een topic opent over een bepaald middel mogen wij toch wel verwachten dat je op z'n minst effe een half uurtje gegooglet hebt? :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg ook niet dat je over alle soorten moet weten, maar als je hier een topic opent over een bepaald middel mogen wij toch wel verwachten dat je op z'n minst effe een half uurtje gegooglet hebt? :P

Goed goed., daar heb je wel weer gelijk in.... Zal niet meer gebeuren ;)
Toch bedankt voor je advies :D

Als je iets van AAS afwist dan wist je ook dat een PCT altijd nodig is...
En inderdaad is het verstandiger om te stacken met test om libidoproblemen te vermijden.

Nakuur met HGC (Pregnyl) bij Tren gebruik, lees de wiki van dbb eens door staat in waarom. Verder voor libido probeel gewoon proviron 50-75mg ed mee laten lopen.

En inderdaad is het verstandiger om te stacken met test om libidoproblemen te vermijden.

en toch kan ik u voorbeelden geven van ervaren gebruikers die nooit nakuren en die het vroeger wel gedaan hebben maar er niets positiefs van ondervonden hebben.

Goede post, helemaal mee eens.

ik dacht dat 50 mg proviron ed de max was ???

Is geen max hoor, vuistregel is 25mg prov per 250mg test, sommigen nemen dan ook 100mg prov naast 1gr test per week, maar je voelt zelf wel aan wat werkt voor je.

Tren only is byebye libido. Zou het zelf nooit aanraden. Uiteraard nakuren, want het onderdrukt, en tren onderdrukt redelijk zwaar zelfs.

Ik kan niet hoger dan 50mg provi hoor.. Met 50 krijg ik al last van gewrichten..

Haha ja voel me ook oud.. Je zou mn kop moeten zien (kan kriel beamen haha).. Van et weekend weer een wijf van rond de 40-45 die me probeerde te versieren..

Nooit last van gyno Jay.. Zelfs niet gehad op 1000test en 800tren..

Nice, de mijne speelt altijd wel op met testo.

idd
en daarbij komend, om te GAINEN mss? op tren only zal je heus niet veel gainen hoor...

Terug
Naar boven