XXL Nutrition

Tren only

Ik begin binnenkort met tren e only 400mg per week met methyltren erbij

houd jullie op de hoogte

Ik begin binnenkort met tren e only 400mg per week met methyltren erbij

houd jullie op de hoogte

Ik geef je 1raad maat... NIET DOEN!!!
Pak oftewel tren-e oftewel Methyltren!
Methyltren overtreft tren-enanthaat sowiezo dus je zal alleen van de Methyl tren gainen denk ik! Het is dan geldverspilling om tren-e erbij te pakken!
Wat er wel gaat onstaan als je ze beiden neemt... "Shizofreen" in je kop emotioneel en kan zelfs zo zijn dat je opgenomen zult moeten worden in de psychiatrie omdat tren een mind****er is!!! die 2 samen is vragen om problemen!!! tren-e blijft lang in je systeem!!! je gaat er alleen psychish aan leiden bro;)

Methyltren overtreft tren-enanthaat sowiezo dus je zal alleen van de Methyl tren gainen denk ik! Het is dan geldverspilling om tren-e erbij te pakken!
Wat er wel gaat onstaan als je ze beiden neemt... "Shizofreen" in je kop emotioneel en kan zelfs zo zijn dat je opgenomen zult moeten worden in de psychiatrie omdat tren een mind****er is!!! die 2 samen is vragen om problemen!!! tren-e blijft lang in je systeem!!! je gaat er alleen psychish aan leiden bro;)

Overdrijven is ook een kunst:rolleyes:. Maar het is wel dubbelop inderdaad

een maat van me gaat dit binnenkort proberen. Wordt wel lachen denk ik zo :D enige grote minpunt lijkt me je leverwaarden dan. 3 á 4 weken MT + tren moet wel lukken toch met minimale schade?

Hahahahahahhahahahahahhahahaha WTF gast :roflol:

Wow, ik heb wel ooit eens beide tegelijk geprobeerd...
Ben ik wel degene die dit nu schrijft, of is dit me schizofrene wederhelft :angstig:

Zie je wel dat je nog maagd bent! :D:D:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:27 ----------

Interessant: Bij Tren Ace dus geen last van mindere conditie en bij Tren E wel?
Wat mij wel aanspreekt aan zo'n kuur is dat je Test + DHT + 19-nor hebt.
Dus Test moet niet per se hoger dan Tren?
En als je enkel nog met Tren kuurt, hoe verloopt je herstel?

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:29 ----------

Klinkt logisch, maar zou ook wel willen weten of dat klopt.

Dat komt dus door die lage test dose eh.. van 125mg
Niet doordat het Tren-A is ipv Tren-E

Zat zelf op een tren-a/test-p 150 eod conditie enorm verslechterd

Sinds maandag tren ace 75mg 3x pw en methyltren 10mg(begon met 5mg vanaf vanaf gister 10mg )

Wow, ik heb wel ooit eens beide tegelijk geprobeerd...
Ben ik wel degene die dit nu schrijft, of is dit me schizofrene wederhelft :angstig:

Een schizofreen heeft niet automatisch meerdere persoonlijkheden of gespleete persoonlijkheid, dan word er gesproken over een dissociatieve of meervoudige identiteitsstoornis (het hebben van alter ego's).

Een schizofreen kan over het algemeen niet goed relativeren, heeft geen of minder gevoel voor het conventionele (voor het gebruikelijke), zien/beleven de werkelijkheid anders.
Hierdoor zijn de gedachten en het gedrag t.o.v. het conventionele onlogisch en afwijkend wat kan uitmonden in wanen, hallucinaties en andere psychiatrische problemen.

Een schizofreen heeft niet automatisch meerdere persoonlijkheden of gespleete persoonlijkheid, dan word er gesproken over een dissociatieve of meervoudige identiteitsstoornis (het hebben van alter ego's).

Een schizofreen kan over het algemeen niet goed relativeren, heeft geen of minder gevoel voor het conventionele (voor het gebruikelijke), zien/beleven de werkelijkheid anders.
Hierdoor zijn de gedachten en het gedrag t.o.v. het conventionele onlogisch en afwijkend wat kan uitmonden in wanen, hallucinaties en andere psychiatrische problemen.

Gappie, meen je nou serieus dat je tekst en uitleg bij een grap gaat zetten?
Of wilde je je kennis op het vlak van psychische stoornissen ff bij ons flaunten?

ik denk dat laatste, of hij is heel serieus uit bed gestapt!

Ik heb vroeger nog eens 14 weken lang 600mg tren e per week gezet. Had nergens last van. Voelde me mentaal sterker dan wanneer er test langs liep. Kheb er nog foto's van.

Foto's van je fysiek of van de tren?

Foto's van je fysiek of van de tren?

Fysiek. Maar ben toen veel ziek geweest en gestopt met trainen. Kwam doordat er een abces op men amandels zat, operatie gehad enz. En nu nog altijd niet terug begonnen met trainen.

Maar over tren only heb ik een goede ervaring. Ik zal het niemand aanraden maar bij mij nergens problemen.

Een schizofreen is nooit alleen:D

beste,

ik zou graag een kuur tri tren en testo doen, om vooral massa te winnen,
kan er iemand mij iets aanraden wat ik best kan doen? en waar haal je tegenwoordig goed en echt spul , want heb via aas shop gekocht en dit doet niks geen reet, wel 200euro betaald voor niets

Terug
Naar boven