TURKSESTRIJDER
Cool Novice
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin binnenkort met tren e only 400mg per week met methyltren erbij
houd jullie op de hoogte

Ik geef je 1raad maat... NIET DOEN!!!
Pak oftewel tren-e oftewel Methyltren!
Methyltren overtreft tren-enanthaat sowiezo dus je zal alleen van de Methyl tren gainen denk ik! Het is dan geldverspilling om tren-e erbij te pakken!
Wat er wel gaat onstaan als je ze beiden neemt... "Shizofreen" in je kop emotioneel en kan zelfs zo zijn dat je opgenomen zult moeten worden in de psychiatrie omdat tren een mind****er is!!! die 2 samen is vragen om problemen!!! tren-e blijft lang in je systeem!!! je gaat er alleen psychish aan leiden bro![]()
. Maar het is wel dubbelop inderdaadIk geef je 1raad maat... NIET DOEN!!!
Methyltren overtreft tren-enanthaat sowiezo dus je zal alleen van de Methyl tren gainen denk ik! Het is dan geldverspilling om tren-e erbij te pakken!
Wat er wel gaat onstaan als je ze beiden neemt... "Shizofreen" in je kop emotioneel en kan zelfs zo zijn dat je opgenomen zult moeten worden in de psychiatrie omdat tren een mind****er is!!! die 2 samen is vragen om problemen!!! tren-e blijft lang in je systeem!!! je gaat er alleen psychish aan leiden bro![]()
enige grote minpunt lijkt me je leverwaarden dan. 3 á 4 weken MT + tren moet wel lukken toch met minimale schade?een maat van me gaat dit binnenkort proberen. Wordt wel lachen denk ik zoenige grote minpunt lijkt me je leverwaarden dan. 3 á 4 weken MT + tren moet wel lukken toch met minimale schade?

Straks wordt het net zo een mafkees als jij bent Jay hehehehehe
Gelukkig heeft het nog geen invloed op mijn spelling en grammatica 
Zie je wel dat je nog maagd bent!
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:27 ----------
Interessant: Bij Tren Ace dus geen last van mindere conditie en bij Tren E wel?
Wat mij wel aanspreekt aan zo'n kuur is dat je Test + DHT + 19-nor hebt.
Dus Test moet niet per se hoger dan Tren?
En als je enkel nog met Tren kuurt, hoe verloopt je herstel?
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:29 ----------
Klinkt logisch, maar zou ook wel willen weten of dat klopt.
Wow, ik heb wel ooit eens beide tegelijk geprobeerd...
Ben ik wel degene die dit nu schrijft, of is dit me schizofrene wederhelft![]()
Een schizofreen heeft niet automatisch meerdere persoonlijkheden of gespleete persoonlijkheid, dan word er gesproken over een dissociatieve of meervoudige identiteitsstoornis (het hebben van alter ego's).
Een schizofreen kan over het algemeen niet goed relativeren, heeft geen of minder gevoel voor het conventionele (voor het gebruikelijke), zien/beleven de werkelijkheid anders.
Hierdoor zijn de gedachten en het gedrag t.o.v. het conventionele onlogisch en afwijkend wat kan uitmonden in wanen, hallucinaties en andere psychiatrische problemen.
Een schizofreen heeft niet automatisch meerdere persoonlijkheden of gespleete persoonlijkheid, dan word er gesproken over een dissociatieve of meervoudige identiteitsstoornis (het hebben van alter ego's).
Een schizofreen kan over het algemeen niet goed relativeren, heeft geen of minder gevoel voor het conventionele (voor het gebruikelijke), zien/beleven de werkelijkheid anders.
Hierdoor zijn de gedachten en het gedrag t.o.v. het conventionele onlogisch en afwijkend wat kan uitmonden in wanen, hallucinaties en andere psychiatrische problemen.