MuscleMeat

tren stank

Bezoekers in dit topic

muscleboy zei:
Ik zeg gewoon dat ik constant zweet , maar geen last heb van stank!
Hangt van mij van persoon tot persoon af.
wat heeft het dan met je hygiene te maken in je vorige post
 
dutch windmill zei:
Het gaat niet zozeer om je darmgassen, maar wel om de zweetlucht bro..

toen ik ermee bezig was, was heel mijn laken gelig van kleur..echt een grote kring waar ik gelegen had...

Nu is een maatje van de sportschool er mee bezig en als hij tijdens de training in je buurt komt..BAH..is gewoon smerig..lijkt wel een koeienstal..

Misschien ruik je het bij jezelf niet bro, vraag het eens aan je omgeving hahaha

grt. Rico

kerel,

zeer zeker snap ik als oudje wat je bedoelt!!
ik weet zeer zeker van mezelf en onwijs veel andere tren gebruikers dat het eerste klaslulkoek is dat men stinkt door tren en dat het een aparte zweetlucht zou zijn.
wel is het zo dat men door tren meer zweet, maar de lucht is er echt niet anders door.
dus....................... wederom een leuk AAS fabeltje :p
 
pipo zei:
kerel,

zeer zeker snap ik als oudje wat je bedoelt!!
ik weet zeer zeker van mezelf en onwijs veel andere tren gebruikers dat het eerste klaslulkoek is dat men stinkt door tren en dat het een aparte zweetlucht zou zijn.
wel is het zo dat men door tren meer zweet, maar de lucht is er echt niet anders door.
dus....................... wederom een leuk AAS fabeltje :p

meer zweten inderdaad. merk wel dat als ik flink in de kuur zit het er s'morgens niet frisser naar ruikt :o
 
Mss dat trenbolone toxischer is voor het lichaam, dat je daarom meer gaat zweten?

Ik had het ook altijd toen ik nog alcohol dronk. Dan dronk ik van Vrijdags tot Zondags vrij stevig door, en dan zweette ik de Zondagssnachts compleet de tyvus. En ook exact dezelfde gore zweetlucht als wanneer ik met o.a. tren aan het kuren ben.
 
Ik heb diverse 'testjes' gehouden met trainvriendjes en die konden toch echt precies aangeven wanneer ik met Tren was begonnen: Altijd zo'n 2-3 weken na de eerste spuit begint de stank. Ook mijn vriendin weet het precies aan te geven en laatst rook ze het nog bij een ander. Nagevraagd en wat denk je? Vólop aan de Tren!
 
Misschiern niet helemaal een eerlijek vergelijking, alleen is dit met het gebruik van cannabis / blowen ook zo

Rook je maar eens een paar maanden helemaal van de wereld, en duik daarna de sportschool in; wat denk je dat je ruikt?????

Geloof wel dat het verschil van persoon tot persoon, heb eens gelezen dat heeft iets met porieën en kliertjes in je lichaam te maken, welke natuurlijk op hun beurt weer aangestuurd worden door hormonen
 
DBC01 zei:
Ik heb diverse 'testjes' gehouden met trainvriendjes en die konden toch echt precies aangeven wanneer ik met Tren was begonnen: Altijd zo'n 2-3 weken na de eerste spuit begint de stank. Ook mijn vriendin weet het precies aan te geven en laatst rook ze het nog bij een ander. Nagevraagd en wat denk je? Vólop aan de Tren!


trainvriendjes??? of holmaatjes hahahaha
kerel ik hoor uit diverse hoeken (parkings langs de weg) :D dat jij stonk omdat je je niet vaak genoeg waste :p :p :p

verder alles goed met mijn grootste fan?

liefs Pipo xxx
 
Nee! :mad:

Zit hier met een plakkaat van een paarse plek op m'n hamstring, 25cm doorsnee, gevolg van een insectenbeet die nu met antibiotica wordt bestreden. Dokters staan voor een raadsel, pics volgen nog.

Ontopic: Ik ben een voorbeeld van goede hygiene. Dus geen grapjes! :finger:
 
ja kerel rare insectenbeets krijg je op die parkings!!

ff zonder dollen das mooi naadje dus? want je was met een kuurtje bezig he las ik1 hopelijk heeft het niet teveel impact op je training.
beste lijkt me wel ff de arts in telichten over je kuurtje etc je weet nooit wat voor wissele werking je middelen op antibiotica zouden kunnen hebben.
succes en groei ze.
 
Ik zal er wel een leuk topic over openen met alle informatie van de afgelopen dagen én pix, voor ieders vermaeck in deze zomerdagen.
Laatste nieuws is dat de antibio schijnt aan te slaan.
 
Back
Naar boven