zjoskes
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Hey mede BB'ers,
Het is even geleden dat ik hier een kuurvoorstel postte, en ondanks al jullie adviezen heb ik de kuur nog niet eens gedaan. Nu wil ik toch echt binnekort beginnen. Het wordt mijn derde kuur, de laatste was een winny only twee jaar geleden en een jaar daarvoor heb ik een test e deca kuur gedaan. Nu ben ik het volgende van plan. Ik ben 29 jaar weeg ca. 80 kg, 15% vet bij 1,72m.
week 1-10 sust 500 mg/week
week 1-8 tren e 300 mg/week of tren a 225 mg/week
week 9-10 pregnyl 5000iu/week
week 12-15 1 cap arofixen p/dag
Ik wil eigenlijk 2x pw zetten. Kan dat denken jullie als ik tren a neem, of moet die echt eod? Sust wil ik op ma en do zetten.
Is tren e een betere combi met sust dan tren a of juist niet?
Is miss 150mg/ week tren a genoeg voor goede resultaten?
Hoor graag jullie mening en suggeties! Grtz
Het is even geleden dat ik hier een kuurvoorstel postte, en ondanks al jullie adviezen heb ik de kuur nog niet eens gedaan. Nu wil ik toch echt binnekort beginnen. Het wordt mijn derde kuur, de laatste was een winny only twee jaar geleden en een jaar daarvoor heb ik een test e deca kuur gedaan. Nu ben ik het volgende van plan. Ik ben 29 jaar weeg ca. 80 kg, 15% vet bij 1,72m.
week 1-10 sust 500 mg/week
week 1-8 tren e 300 mg/week of tren a 225 mg/week
week 9-10 pregnyl 5000iu/week
week 12-15 1 cap arofixen p/dag
Ik wil eigenlijk 2x pw zetten. Kan dat denken jullie als ik tren a neem, of moet die echt eod? Sust wil ik op ma en do zetten.
Is tren e een betere combi met sust dan tren a of juist niet?
Is miss 150mg/ week tren a genoeg voor goede resultaten?
Hoor graag jullie mening en suggeties! Grtz