Fitness Seller

tren test winny cutkuur 5 weken

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
ik ga over 6 weken op vakantie en wil nog beetje in vet dalen vandaar een 5 weekse cut kuur.

1/5 test p 100mg eod
1/5 tren p 100mg eod
1/5winny 50mg ed

t3 50/75mg

Zou dit lekker zijn om te pakken? word eerste keer cutten op aas. Iemand vertelde mij dat je veel vocht hou door de prop dus beter lange ester kan pakken. Gaat natuurlijk niet werken in zo korte tijd

Wat een raar topic.

Prop hou je als het goed is veel minder vocht van vast dan van Enanthaat..

Verder Tren-P ? Ik denk dat je Tren-A bedoeld.

Lekker kuurtje maar je kunt beter 50mg ED zetten dan ipv 100mg EOD.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een raar topic.

ja sorry tren a ja moet het op mijn mobiel schrijven en kan de helft wat ik typ niet zien.... excuus reden dat ik eod wil prikken is omdat ik afhankelijk ben dat iemand mij wil prikken. Zover ik wist houd je idd met snelle esters minder vocht vast ja maar wou het voor de zekerheid toch nog keer vragen.

Maar je moet er wel lekker wat vanaf kunne cutte zonder spierverlies dat is mijn doel

Ga je nakuren tijdens je vakantie dan? En wel of niet trainen tijdens je vakantie?

opzeker elke dag.Was hier een wereld van verschil.

5 weken cutten met deze middelen zonder nakuur is niet slim man. Zou dan test e laten meelopen vanaf week 1 tot 5 en dan voordat je weg gaat een shot test-u zetten zodat je libido op peil blijft en als je terug bent nakuren.

Op zich aardig kuurtje.

Of anders doe 5 weken winstrol 60mg en flink wat cardio d'r bij. Nakuurtje 2 weken nolva. Klaar.

Cutten doe je nog altijd voornamelijk met voeding en Cardio. Niet met middelen.

Middelen zijn alleen voor spierbehoud.

2-3% moet toch wel lukken in 5 weken met de door jou voorgestelde middelen

Of:

Doe 5 weken winstrol 60mg en flink wat cardio d'r bij. Nakuurtje 2 weken nolva. Klaar.

Ja klopt maar wou eigelijk na de vakantie diep gaan cutten en langer 8/10 weken en t3/clen maar ik kan het toch niet late nog iets te zaken.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

5 weken cutten met deze middelen zonder nakuur is niet slim man. Zou dan test e laten meelopen vanaf week 1 tot 5 en dan voordat je weg gaat een shot test-u zetten zodat je libido op peil blijft en als je terug bent nakuren.

Oja ook een goede tip

Op zich aardig kuurtje.

Of anders doe 5 weken winstrol 60mg en flink wat cardio d'r bij. Nakuurtje 2 weken nolva. Klaar.

Ja wou het ook gebruike puur voor spierbehoud

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Oja ook een goede tip

Op zich aardig kuurtje.

Ja wou het ook gebruike puur voor spierbehoud

Probeer wel paar keer te gaan weet niet of er een sportschool is.
nakuren zat ik te twijfele kan het wel meenemen

hm dat is minder als ik elke dag moet prikke. wat maakt eigelijk het grote verschil. (puur uit nieuwschierigheid)

Agressie

Beetje test en winstrol gaan de job ook klaarkrijgen hoor.

Test + anavar kan ook maar sommige hebben liever winstrol en andere anavar.

Domme toppic eerlijk gezegd. Denk niet dat jij weet wat je doet eerlijk gezegd

Wat een raar topic.

Waarom beter? Qua halflife maakt het niets uit namelijk.

Zonde.. voor slechts 5 weekjes je systeem plat gooien, wat schiet je ermee op? Waarom ben je gewoon niet eerder begonnen met cutten, evt zonder ondersteuning? Waarom kuren om vervolgens alles door een vakantie weg te donderen... waarom kuren als je niet eens weet wat het doet en je zelf niet eens durft te prikken?

Guys, dit is een oud topic van april. Hij is allang op vakantie geweest

motte ze t auk nie bumpe

Terug
Naar boven