knikker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal die bold er gewoon uit want voegt niet veel toe aan deze kuur.
1-10 400mg tren EW
2-12 provi
nakuur
Hou het lekker simpel.
tren > test
case closed
test heeft juist andere roids nodig om optimaal te functioneren , weet niet waar ji het vandaan haalt dat test sterker is dan tren
Masteron of proviron zou ik er de volgende keer wel bij doen.
tren > test
case closed
test heeft juist andere roids nodig om optimaal te functioneren , weet niet waar ji het vandaan haalt dat test sterker is dan tren
@ Pat,
Gast waar haal jij zoch die onzin vandaan? Test is DE massabouwer. Tren is leuk, maar niet voor de recreative gebruiker...
Kzou zeggen doe eens wat onderzoek en doe wat ervaring op.
200mg tren > 200mg test
1000mg tren < 1000mg test
Tren werkt enkel goed in lagere dosis daarna pakt test het over.
En test heeft geen andere roids nodig.
Bij mijn vorige cycle (test/bold) groeide ik de eerste 5 weken als een malle. Daarna stagneerde het al. Vandaag dat 6 tot 8 weken mij voldoende lijkt. Mocht ik dan nog steeds goed groeien, dan zal ik het doortrekken.
Maar zonder test zou een dergelijke kuur dus een negatief effect op je gemoedstoestand kunnen hebben.
Tren zelf zal je bloed niet veel dikker maken, maar van wat ik begreep doet de combinatie van tren met bold dat wel. Weet verder ook niet precies hoe dat zit. Ben daar dus ook benieuwd naar.
Je bent 181 en 80 kilo, de 90+ naturel had sowieso haalbaar moeten zijn waarom kuren? Gewoon tot 90 maximaal eten en trainen dan kuren man! En tren sowieso pas doen als je alles uit andere AAS heb gehaald...