Fitness Seller

tren zonder test

Kzou zeggen doe eens wat onderzoek en doe wat ervaring op.

200mg tren > 200mg test
1000mg tren < 1000mg test

Tren werkt enkel goed in lagere dosis daarna pakt test het over.

En test heeft geen andere roids nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Haal die bold er gewoon uit want voegt niet veel toe aan deze kuur.

1-10 400mg tren EW
2-12 provi
nakuur

Hou het lekker simpel.

Denk bij nader inzien eigenlijk dat je daar gelijk in hebt. De bold erbij zal wellicht inderdaad niet echt een meerwaarde hebben.
Zou nog wel een kickstart met winny doen denk ik. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken. Ben eigenlijk pas net begonnen met m'n nakuur, dus het duurt nog wel even voordat ik weer mag...

ja idd lijkt mij ook. wil patmuscle graag geloven en ben niet echt ervaren in de materie maar anders doen al die test only 500 750 en 1000 het dus eigenlijkniet goed...zijn er heeeel veeel op dit forum

Masteron of proviron zou ik er de volgende keer wel bij doen.

Hoe zou je mast pakken in een dergelijke kuur? Hele kuur door mast e naast tren e of iets van de laatste paar weken pas?

En hoe zou het met de puisten zitten, dat lijkt mij een nogal erge combi wat dat betreft.

@ Pat,

Gast waar haal jij toch die onzin vandaan? Test is DE massabouwer. Tren is leuk, maar niet voor de recreative gebruiker...

Laatst bewerkt:
tren > test

case closed

test heeft juist andere roids nodig om optimaal te functioneren , weet niet waar ji het vandaan haalt dat test sterker is dan tren

zag vandaag dat je een potje epistane ging bestellen in een ander topic. Goed idee van je. Laat de echte aas maar aan anderen over.

@ Pat,

Gast waar haal jij zoch die onzin vandaan? Test is DE massabouwer. Tren is leuk, maar niet voor de recreative gebruiker...

Waarom tren niet voor de recreatieve gebruiker?

Ik wil zelf gewoon voor kwaliteit gaan. Zo min mogelijk vet en vocht retentie, maar toch goede, makkelijk te behouden massa, gepaard met kracht (wat ik ook zeker niet onbelangrijk vind).

Ik heb liever 4 a 5 kg kwaliteitsmassa die waar je 4kg aan over houdt na de kuur, dan 7 a 8 kg massa, met veel vocht en vet waarvan je er uiteindelijk 5 vast blijft houden. Dit ook met name omdat het niet teveel op mag vallen voor mijn omgeving en ik dus niet met overbodig vocht en vet (lees ook rode, dikke plofkop) wil rondlopen, wat ik later weer verlies (waardoor het nog meer opvalt).

Tren levert kwalitatief goede massa, met goede kracht. Eventueel verlies je zelfs nog wat vet tijdens de kuur, terwijl je massa gaint. Vocht speelt verder ook geen rol. Lijkt mij ideaal dus.

Tja waar moet ik beginnen:
-Tren is zwaar op de nieren
-Tren zorgt voor geestelijke en lichamelijke bijwerkingen
-Tren is 19nor, dus erg onderdrukkend op de hpta
-Tren bezet zowel de ar, pr en icm een aromatiseerder wordt ook de er bezet. Al met al dus moordend voor herstel van je endocriene systeem
-Na Tren gebruik lijken andere roids minder effect te sorteren, dus je gooit gelijk je eigen glazen in (althans dat was bij mij zo tot 2 jaar daarna)

---------- Toegevoegd om 05:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:31 ----------

Btw vocht en vet ga je tegen met je dieet, veel effectiever zelfs... Tegen de vocht kan je eventueel nog proviron nemen.

Seeker, je herstel duurde toch geen 2jaar?

Nee voordat andere roids weer enig effect sorteerde...

Voor die tijd leek geen enkele combi met Test zoden aan de dijk te zetten.

Kzou zeggen doe eens wat onderzoek en doe wat ervaring op.

200mg tren > 200mg test
1000mg tren < 1000mg test

Tren werkt enkel goed in lagere dosis daarna pakt test het over.

En test heeft geen andere roids nodig.

+100 niks meer aan toe te voegen. Zeggen dat test een andere roid nodig heeft slaat nergens op. Moet je maar eens een gram per week zetten. Heerlijk! En enige bijwerking is vocht en een harde plasser.

Als je dan toch een vrij korte kuur wilt met tren, is tren ace dan geen optie?
Je kunt imo beter test nemen en je zoutinname beperken. Heb je waarschijnlijk minder sides en ook geen "plofkop"

Ik zou altijd een lage dosis test erbij zetten al is het maar 100mg/w.
Ik ga me zo k*t voelen als mijn test te laag is. Nergens meer zin in etc.

Ik heb op het moment een vervelend hoog libido maar dat is altijd nog 100x
beter dan geen libido in mijn ogen.

Test heb ik sowieso nog liggen, dus mocht ik last krijgen dan valt het altijd nog toe te voegen.

Tren ace zou een optie kunnen zijn, maar ik zou wel opzien tegen het vele prikwerk... Vind E5D toch eigenlijk wel genoeg prikken. EOD of E3D is wel een beetje veel... Aan de andere kant zitten er ook wel voordelen aan. Het blijft dus wel een optie.

Maar Seeker, jij vind de sides dus niet opwegen tegen de voordelen begrijp ik? Test is natuurlijk ook niet zonder sides en risico's...

Kijk ik zat ook te denken aan bijv. 700mg ultra sust EW (verdeelt over 2 injects per week), 75mg provi ED en een kickstart d-bol van 3 weken @ 30mg ED. Het probleem is echter dat ik denk dat ik daar toch behoorlijk wat vet en vocht mee ga vasthouden. Ik weet het, dat ligt grotendeels aan je voeding, maar als ik eerlijk en realistisch ben ga ik het niet volhouden zo schoon te eten dat ik geen last van een bloat ga krijgen. Daarbij ben ik bang na een dergelijke kuur een relatief grote terugval te krijgen en ben ik bang dat door de combi van de bloat en de aanzienlijke massa die ik zal winnen het teveel opvalt dat ik gebruik. Ontkennen zal dan moeilijk worden.

Ik ga daarom liever voor solid gains zonder bloat. Vandaar dat ik aan tren dacht. De sides, en dan met name de sides mbt gezondheid (bijv. de nieren), zijn wel een groot nadeel. De vraag is echter hoe erg het daadwerkelijk is. Is het herstel van een tren kuur @ 400mg EW zoveel zwaarder dan bijvoorbeeld een test kuur @700mg? En is het nu echt zo'n grote belasting voor je lichaam?

Dat andere middelen mild zijn nadat je tren hebt ervaren boeit me niet veel. Ben ook niet van plan jaren te blijven kuren. Denk dat ik na nog 2 kuren toch wel bereikt heb wat ik graag wil. Sowieso hoef ik niet over mijn natuurlijke grens heen, want ik wil geen aas moeten gebruiken alleen maar voor behoud.

Bij mijn vorige cycle (test/bold) groeide ik de eerste 5 weken als een malle. Daarna stagneerde het al. Vandaag dat 6 tot 8 weken mij voldoende lijkt. Mocht ik dan nog steeds goed groeien, dan zal ik het doortrekken.

Maar zonder test zou een dergelijke kuur dus een negatief effect op je gemoedstoestand kunnen hebben.

Tren zelf zal je bloed niet veel dikker maken, maar van wat ik begreep doet de combinatie van tren met bold dat wel. Weet verder ook niet precies hoe dat zit. Ben daar dus ook benieuwd naar.

Vergis je alleen niet in de bold bro, bold MOET je gewoon langer nemen.
Ik denk dat de eerste weken het puur de test was, maar respecteerde je keuze om te stoppen.

Tren only zou ik trouwens echt niet doen, zet er dan test naast, 150mg is voldoende als vb.

Haha! Het was wachten tot je hier zou opduiken en over bold zou beginnen Martijn! :p

Heb jij wel eens tren gebruikt?

Je bent 181 en 80 kilo, de 90+ naturel had sowieso haalbaar moeten zijn waarom kuren? Gewoon tot 90 maximaal eten en trainen dan kuren man! En tren sowieso pas doen als je alles uit andere AAS heb gehaald...

Je bent 181 en 80 kilo, de 90+ naturel had sowieso haalbaar moeten zijn waarom kuren? Gewoon tot 90 maximaal eten en trainen dan kuren man! En tren sowieso pas doen als je alles uit andere AAS heb gehaald...

Klopt. De 90kg had ik zeker nog natural kunnen behalen. Had dan echter zeker nog wel een jaar of 5 geduurd voordat ik daarop terecht zou komen... Waarom kuren? Shortcut. Gewoon sneller resultaat willen.

Maar ik wil dus niet veel gaan kuren of boven een niveau komen waarbij ik aas nodig heb voor behoud. Ik denk dat ik in nog 2 kuurtjes een niveau behaalt heb waar ik tevreden mee ben en wat ik natural kan behouden.

Snap denk ik wel wat je bedoelt mbt de tren. Jij denkt dat ik beter andere middelen kan gebruiken voor mijn doelen omdat die op mijn niveau nog voldoende resultaat zullen geven. Misschien heb je wel gelijk.

Terug
Naar boven