- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Haha! Het was wachten tot je hier zou opduiken en over bold zou beginnen Martijn!
Heb jij wel eens tren gebruikt?
nope, durf er niet aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha! Het was wachten tot je hier zou opduiken en over bold zou beginnen Martijn!

Hier heb ik mij gedachtegang uiteen gezet, heb geen zin alles weer te herhalen haha:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/voorstel-nieuw-kuurtje-255290/index3.html
Als ik kijk naar je massa volume garandeer ik je dat er iets niet in orde is met je voeding en/of aantal jaren training op naturelle basis.
Bromo of dosti erbij nemen, houd je je libido misschien ook nog. Vind alleen 6 tot 8 weken beetje kort, misschien 10 doen?

Haha!
Je bent in het topic voordat hij op slot gaat?
Denk dat je het iets anders bedoelt.![]()

Je vroeg of ie op slot kon en vaak gaat hij dan vrij snel op slot omdat Tremendes een heel ijverige mod is
Dus ik vond het grappig om nog even In before the lock te zeggen![]()

Oh, je bedoelde het wel zo.
Sorry maat, ik dacht dat je een foutje maakte en dat je bedoelde te zeggen dat jij voor een slotje was.
Tremendes is inderdaad ijverig, maar vanavond kennelijk wat minder... De post dat ie op slot kan is toch alweer een minuutje of 25 oud.![]()

hij is denk weer aan het eten hahahah die vreetzak.![]()

Wat nieren betreft;
het is niet omdat je urine verkleurt dat iets schadelijk is voor de nieren.
Ik blijf erbij,tren doet niets met de nieren.Dat verhaaltje is pure lulkoek dat sommige adepten klakkeloos overnemen.
Trenbolone is het meest onderzochte anabool(Amerikaanse veeteelt)en nergens is er sprake van nierschade...behalve op somige forums natuurlijk.
Wie het tegendeel beweert,staaf dan alsjeblieft uw uitleg,ik sta altijd open voor een bewijs van het tegenovergestelde.
BronTrenbolone has been studied very minimally in humans, so we don't have a definite answer to point to. I speculate that the urine discoloration is due to the rust colored (oxidized) metabolites of trenbolone. This compound seems to oxidize to a dark rust color very easily, even under refrigeration. The discolored urine tends to happen often, with no signs of renal toxicity. Also, trenbolone acetate is still widely used in animals for carcass weight increase. There seems to be no mention of kidney toxicity in animals, or with the few historical human trenbolone preparations. If there were some issues, I think it would TA would have been replaced with other safer medications long ago. One animal has a lot of meat, and is worth a lot of money.
I think this fact should put it into perspective: We have this debate constantly. How often, however, do we hear of a bodybuilder with actual kidney damage? Issues with the kidneys are uncommon. When they do appear, they tend to be related to excess muscle damage (rhabdomyolysis), severe liver toxicity, or high blood pressure, not trenbolone
ik zit nu in week 7, begon op 400mg heb het later verhoogt. en ben met winny bezig
1-3 400mg trenE
4-? 1000mg trenE
6-? 50mg winny
libido is top. beter dan ervoor eigenlijk! het werd met de winny erbij nog iets hoger!