Fitness Seller

Trenbolone zo goed????

Users who are viewing this thread

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 apr 2005
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
ALL RAISE TO THE TREN! ! !

ps: tren is tha bombbbbb

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Net als dat test test is is een 19nor een 19nor.

Dus geloof er ook niet in dat trenbolone zwaarder onderdrukkend kan zijn dan deca, je houd geen vocht vast van trenbolone en vocht is niet bepaald goed voor je bloeddruk. Alleen je moet niet gaan cardio`en met trenbolone want je conditie gaat er erg op achteruit.

Waarom niet cardio'en met trenbolone? Waarom ga je conditie ervan achteruit??

Drycure

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waarom niet cardio'en met trenbolone? Waarom ga je conditie ervan achteruit??

Ik heb zelf ondervonden dat ik bij trenbolone slechter presteerde op cardio omdat me conditie slechter was, toen ik stopte presteerde ik gewoon weer goed.

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
17 okt 2004
Nog een weekie dan begin ik er zelf mee :)[/QUOTE]

WTF:fire:
Waarom weet ik hier niets vanaf. Heb je niet met mij overlegd.
Je houdt je niet aan mijn planning. Jij, jij........ (een van de bijwerkingen van tren, wordt je wat opvliegerig van:D )

Botjebouwer

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2006
Ik ga maandag aan de finaplix aka tren ace! Wordt smullen waarschijnlijk!

Anoniem_1984_

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2005
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Mijn mening over tren is dat ik zelf een heel rustig persoon ben maar als ik tren gebruik dan snauw ik iedereen af maar ik denk als je al aggresief bent van jezelf dat je het dan beter niet kunt nemen.

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Mijn mening over trenbolone is dat ik zelf een heel rustig persoon ben maar als ik trenbolone gebruik dan snauw ik iedereen af maar ik denk als je al aggresief bent van jezelf dat je het dan beter niet kunt nemen.

Ik ben vrij aggresief uit mijn eigen, tijdens een tren kuur wordt het alleen maar erger. Om de kleinste dingen die gebeuren begin ik door te slaan, heel erg te zweten en moet echt op mn tanden bijten vooralleer ik heel mn kamer afbreek. Maar voor de rest is het tip shit!

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 mei 2005
ik zit nu ook aan de trenbolone e. Behalve dat ik een beetje koortsig en lamlendig ervan wordt kan ik er nog weinig positiefs over zeggen. Ben al wel 3 kilo op de weegschaal aangekomen en ervaar enige kracht toename. Zit er nu bijna 2 weken aan. Hoop dat het binnenkort er hard inknalt. Mijn dosering is 2x per week 300mg samen met 2x per week 500mg test e.

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2005
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik ben vrij aggresief uit mijn eigen, tijdens een trenbolone kuur wordt het alleen maar erger. Om de kleinste dingen die gebeuren begin ik door te slaan, heel erg te zweten en moet echt op mn tanden bijten vooralleer ik heel mn kamer afbreek. Maar voor de rest is het tip shit!

pfff dat meen je niet, is het echt zó erg?? Ik ben van mezelf al redelijk opvliegend, met een test/deca kuur was ik al niet uit te staan, wat gaat die trenbolone dan doen?? :rolleyes: Begin binnen 2 weken...

PS: Ik las overlaatst dat de nevenwerkingen (zweten, slapeloosheid, stinken, agressief lopen, ...) bij de enanthate versie milder zijn, klopt dit? iemand met ervaring met beide esters? En qua spiermassa, beter met de ace versie of met de e? En wordt je er ook lui van zoals van test?

Gr.

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
pfff dat meen je niet, is het echt zó erg?? Ik ben van mezelf al redelijk opvliegend, met een test/deca kuur was ik al niet uit te staan, wat gaat die trenbolone dan doen?? :rolleyes: Begin binnen 2 weken...

PS: Ik las overlaatst dat de nevenwerkingen (zweten, slapeloosheid, stinken, agressief lopen, ...) bij de enanthate versie milder zijn, klopt dit? iemand met ervaring met beide esters? En qua spiermassa, beter met de ace versie of met de e? En wordt je er ook lui van zoals van test?

Gr.

Merk zelf weinig verschil tussen beide esters. Had de ace wel lager gedoseerd, op 75 mg EOD en de enanthate op 200 mg E3D, iets betere resultaten met de enanthate (absoluut) maar relatief gezien scoorde de acetaat beter.

Agressie was bij mij vooral met aanvallen. Normaal gesproken is er niets aan de hand, maar als er iets tegenzit heb je de neiging daar veel heftiger op te reageren. Dergelijke situaties vermijden is aan te raden (voor zover mogelijk) en verder gewoon je kop erbij houden.

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 mei 2003
trenbolone is the king nowadays

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen Tren A meer gebruiken *zucht*

hou het bij de enanthate versie..

Mr. B.I.G.

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 apr 2004

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen trenbolone A meer gebruiken *zucht*

Wat mag jij wel van die heks dan............:( :D

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
had trenbolone oral(parabolan) nou een korte of lange ester? ik heb het dan over de drinkbare orals..ik weet het niet meer:o

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg

De resultaten zijn altijd goed..maar mijn humeur stukken minder. Mag van mijn heksje dan ook geen trenbolone A meer gebruiken *zucht*

even een wegomleidingkje zz zodat heksje tegen kerktoren aan vliegt :D
dat is de reden dat ik tegen mijn heksje niets heb gezegd van de eventuele bijwerkingen van trenbelone maar normaal ben ik de rust zelve.
denk als ik sterf ze slaaptabletten van mij maken:rolleyes:

dennis999

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004

baal jij ff. als ik jou was zou ik etiket verwisselen. act is lekker!:D

Naar boven