XXL Nutrition

Trenbolone

Opzich is er zker niks mis met het kuurtje dat je voorsteld.
Maar gezien je stats zou ik zeggen dat het veelste veel van het goede is.
Als je tog egt voor een stack wilt gaan zou ik jou voorstellen om het bij een test en winny kuurtje te houden. Dit mede gezien je egt voor kwaliteit wilt gaan.
Verder is er niks miss met het kuurtje die jij voorsteld maar ik vind persoonlijk dat het te veel van het goede is gezien je stats en kuur ervaring.

veel geluk nog!

Geen van beide, ga voor test e/ trenbolone of test only kuurtje.
Je stats zijn ook niet echt veel dus pak niet teveel spullen voor je eerste kuur.

Deca is wel mild steroïde maar zoals MRJ boven al aangeeft het onderdrukt gigantisch, dat wil zeggen hoe erg je axis word onderdruk hoe langer je herstel duurt, hoe langer je herstel duurt hoe minder je spiermassa kunt vasthouden.

Ik zou het toch op de test only houden met eventueel kickstart,deca voor mij niet meer,te onderdrukkend en het herstel duurde lang:( maar dat kan uiteraard voor iedereen anders zijn,

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik nu hier zie, iedereen zegt anders en natuurlijk iedereen heeft gelijk.
ik denk dat ik het schema zo laat als het nu is.
ik ga een logboekje openen met het start van me kuur.voor mensen die interesse in hebben kunnen ze daar de stats volgen. 1 maart begin ik met me kuur! (kan niet meer w8en :D )

bedankt iedereen voor informatie!! en dankzij DBB ;)

lijkt het zo of vergeten we de boldenone, die zou ik nou juist aanraden inplaats van de deca.
deca voor mij ook niet meer, te onder drukkend en het herstel duurt te lang ( altans bij mij dan).

lijkt het zo of vergeten we de boldenone, die zou ik nou juist aanraden inplaats van de deca.
deca voor mij ook niet meer, te onder drukkend en het herstel duurt te lang ( altans bij mij dan).

Indd waarom geen bold als deca word afgeraden en tren bedenkelijk is omdat het zijn eerste kuur is.Lijkt mij bold de beste keus hier.

op zich ook wel mooie beginnerskuur is test e 250mg/e5d met tren enath 200mg/e5d.......wel voor de iets grotere jongens

Tren ace was heftig. Heftig in de zin van zijn bijwerkingen. O.a. toename lichaamsbeharing (zal ook weer persoonsafhankelijk zijn) en vooral de stemmingswisselingen. Je werd er nogal chagi van en dat zonder oorzaak.

De tren e heeft dat effect in veel mindere mate tot nauwelijks, tenminste, dat is mijn ervaring. Deze ervaring delen ook anderen heb ik hier op de board gelezen.

Dus het kan gewoon gebruikt worden. Is niet alleen geschikt voor gevorderden. Dat is mijn mening.

trenbolone ace was heftig. Heftig in de zin van zijn bijwerkingen. O.a. toename lichaamsbeharing (zal ook weer persoonsafhankelijk zijn) en vooral de stemmingswisselingen. Je werd er nogal chagi van en dat zonder oorzaak.

De trenbolone e heeft dat effect in veel mindere mate tot nauwelijks, tenminste, dat is mijn ervaring. Deze ervaring delen ook anderen heb ik hier op de board gelezen.

Dus het kan gewoon gebruikt worden. Is niet alleen geschikt voor gevorderden. Dat is mijn mening.

helemaal mee eens

wat is dan voor een beginner de beste dosis tren enth om mee te beginnen ?

Terug
Naar boven