MuscleMeat

trenbolone

comet

Cool Novice
Waardering
0
In mei ga ik bij het cutten tren gebruiken.
Het wordt mijn eerste cutperiode en mijn vierde kuur.
Ben nu bezig mijn voeding aan te passen. Ik begin half april met mn dieet.

Vraag is eigenlijk hoeveel mg tren normaal is voor een tren only cycle.
Ik ga de tren van Generics of GS gebruiken.
Dacht zelf om 4ml in de week te moeten zetten.

Weinig tot geen informatie gevonden mbt tren only.

ik weeg nu 96 kg en 18%bf.

75mg eod. Ik zou er wat test prop bij voegen. Btw de Tren van GS is goed spul

Begin nóóóit aan een Tren-only-kuur!!!

Trenbolone hakt zo hard in op je testosteron en libido dat het je gedurende lange tijd aardig af kan sluiten. Zet er test proprionaat naast, ivm je cutting-doeleinden.
100mg om de dag is ruim voldoende.
Wat betreft de Tren-hoeveelheden: Ik sluit me aan met hierboven; 75mg om de dag is voldoende.

100mg tren en 100 mg test prop eod lijkt me zeker voldoende....mijn beste kuurtjes ooit zijn toch tren/prop/winny....binnekort ga ik ook maar eens tre/prop/winny/eq probere..

• Topic Starter Topic Starter
Trenbolone hakt zo hard in op je testosteron en libido dat het je gedurende lange tijd aardig af kan sluiten.

Ok, ik had al begrepen dat tren een zwaar middel was. Maar zo erg wist ik niet. In ieder geval reden genoeg om er wat bij te zetten. Reden waarom ik 1 as wil gebruiken is omdat ik lang nog niet alles gebruikt heb en dus wil zien hoe ik ergens op reageer. Echter van de testsoorten die ik gebruikt heb(Cyp en sust) heb ik erg veel vocht vastgehouden. Ik weet dat het met prop in de regel minder is, maar bij mij zal dit toch aanzienlijk zijn denk ik.

De tren van GS en Generics zijn beide enanthate, hoeveel zou dit dan in de week zijn?
Is dit gewoon simpel 4 X 75 mg?

Ik wist niet dat gs tegenwoordig tren enanthate had, denk toch dat het acetate is, jonge, vergis ik mij zelf soms ook in.
Maar zoals ik al zei 75 mg eod en dan zou ik die test prop gewoon samen in 1 spuit doen.Beter is zelfs ed, maar dat is best zwaar. Heb ik al m'n laatste kuur gedaan voor 8 weken

Is inderdaad acetate.

Elke dag is heel zwaar; ik heb er een verharding in mijn triceps aan overgehouden; keihard lidteken-weefsel waar dus niks meer doorheen gaat.

en als je dan de combi tren/prop/winstrol maakt, kan het dan bv zo:

week 1-8= tren eod
week 1-4= test prop eod
week 5-8= winstrol depot eod
en dan nakuur met clomid en hcg..

Ben ik het helemáál niet mee eens, bijna link dit.

Zoals ik al zei sluit Trenbolone je coïtusdrive behoorlijk hardaf.
Hou je het, volgens Stiffmeister's schema, dus toch de laatste 4 weken op Tren-only, dan zal je daar alsnog last van gaan krijgen en er is niemand die dát wil...

en als je dan de test prop blijft doornemen...

week 1-8=tren eod
week 1-8=prop eod
week 5-8= winstrol depot eod

of

week 1-6= tren eod
week 1-8= prop eod
week 5-8= winstrol depot
kan het dan zo mss..

ps bedankt voor de tip... dat wil idd niemand..denk ik!

zien er allebei ok uit...kzou voor eerste gaan

DBC01 zei:
Begin nóóóit aan een Tren-only-kuur!!!

Trenbolone hakt zo hard in op je testosteron en libido dat het je gedurende lange tijd aardig af kan sluiten. Zet er test proprionaat naast, ivm je cutting-doeleinden.
100mg om de dag is ruim voldoende.
Wat betreft de Tren-hoeveelheden: Ik sluit me aan met hierboven; 75mg om de dag is voldoende.

Noted positive effects on trenbolone
[..]
* Does not aromatize to estrogens.
[..]
* Low-moderate HPTA function inhibition.
[..]

Bron: Chemical Muscle Enhancement van L. Rea

Dan zou je toch denken dat het niet zo drukkend op je eigen test. is?

'k Heb het pas nog geverifieerd gekregen van iemand die er zeer in thuis is.

Maar als je het onzin vindt; be my guest en ga lekker aan de Tren only.
Er is prima kans dat je er prettig doorkomt, ik zeg alleen dat er een reele kans is dat je er last van krijgt, net als met Deca.

DBC01 zei:
'k Heb het pas nog geverifieerd gekregen van iemand die er zeer in thuis is.

Maar als je het onzin vindt; be my guest en ga lekker aan de Tren only.
Er is prima kans dat je er prettig doorkomt, ik zeg alleen dat er een reele kans is dat je er last van krijgt, net als met Deca.

Ik dacht dat dit een discussie forum was? ???

Mijn kennis omtrent AAS zal de jouwe niet ontstijgen, maar dit viel me zojuist op. Daarom reply ik erop met als doel er uiteindelijk van te kunnen leren. Ik heb geen moment gezegd dat ik het onzin zou vinden wat je neerzette.

Dat jij dan met deze dooddoener komt valt me tegen van je. :thumbd:

Zo kwam het iig wel over.

Tja, internetfora(forums?) en email zijn redelijk onpersoonlijke media. Je kan daardoor snel een verkeerde toonzetting neerzetten die je niet bedoeld.

Anyway, ontopic:
Ik denk/dacht dus altijd dat Tren niet zwaar op je eigen test drukt en dat het wel degelijk goed werkzaam is zonder te stacken.

Dit weet bijv. BC erover te zeggen:

Stacking and Use:

Trenbolone is relatively safe steroid all in all. There is some concern about kidney toxicity, but usually exaggerated. The beauty of trenbolone is that its one steroid that has it all : Its highly effective in its own, provides all lean gains which are fairly easy to maintain and isn't very prone to cause side-effects.

[..]

There is little or no need to stack secondary drugs with fina. It does not aromatize. There is some concern as to fina being progestagenic, so you should you opt to stack it with an aromatizable compound it may worsen potential gynocomastia so adding winstrol or Nolvadex, or even both to such a stack may be wise. But in itself or in a non-aromatizing stack this is not necessary. The use for post-cycle estrogen antagonists is limited as well, so Nolva or clomid to boost natural test will have little use. It is a very strong androgen receptor agonist however, so perhaps using some HCG after a cycle may help you retain more gains and prevent testicular shrinkage, but since HCG does increase estrogen that does reinstate the use of Nolvadex or clomid as well.

http://www.bodybuilding.com/fun/catfinaplix.htm

Ik heb nooit gezegd dat Tren-only niet goed te doen is.

Ik zeg alleen (wederom wederom) dat Tren je viriliteit kan dichtgooien.
Daarom zou-het-erg-ver-stan-dig-zijn om er test naast te zetten.
That's it.

kvind dat trouwens enige nadeel van tren...voor rest vind ik et echt beste roid..

Tren is een zeer heftig middel en kan dus heel onderdrukkend zijn,als je het de eerste keer gebruikt,niet elke dag gaan zetten maar eod,liefst in combinatie met test en dianabol voor bulking,met test-prop en winny voor cutting.

Terug
Naar boven