El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Whaaaaaa Tren met test is waanzinnig. Geef mij 1 goeie reden om welke AAS dan ook niet te stacken met test! Test is de aanjager van je andere product, test is heerlijk, test is een onmisbaar onderdeel van je hardcore resultaten-kuur!

Elmo zei:Tren is zwaar androgeen en de sides zouden voor een beginner wel eens iets teveel van het goede kunnen zijn. Tren onderdruktdrukt je axis ook flink, laat je het tegendeel niet wijs maken.
Een gevaar van Tren is de explosieve krachttoename. Daar is het gestel (vooral pezen en aanhechtingen) van een beginner niet altijd op berekend. Je moet dan niet te snel teveel willen liften. Bicepsspierscheuringen en schouderproblemen zijn dan geen uitzondering.
klaas zei:niet nakuren met trener is bijna nix wat bij mij zo erg onderdrukkend werkt als tren....er is op AR zon thread over meest onderdrukkende roid en bijna iedereen zegt tren....ksnap neit dat die BC dan zegt dat je niet hoeft na te kuren....groete
edit ow kzie dat jullie dit ook al gezegd hebben...![]()
seeker zei:als ik het goed herriner zegt bc dat nolva/clomid niet goed zal werken bij tren...
dan hou je het toch gewoon bij hcg, als je hem opvolgt...
Johny zei:In het artikel van BC wordt gezegd dat je fina in principe nergens mee hoeft te stacken. Ook nakuren is niet zo hard nodig. Winny erbij is gunstig.
En hoe zit het met de massatoename?
Ik heb gisteren een hardcore-gebruiker bij ons uit de gym ondervraagd, en die zei dat je van tren niet zoveel aankomt, maar dat je er wel keihard van wordt.
Tren is een 19-nor androgen zoals deca deze drukt behoorlijk op de axis. Met tren zal je geen last krijgen van oestrogenen maar eventueel wel van progesteron. Na de kuur zal je axis plat liggen en moet je deze weer op gang brengen. Een fatsoenlijke nakuur is dus ook hier aan te raden. Gewoon dus met nolva en clomid. Eventueel in de kuur nog HCG indien dit nodig is.
hardgainers zei:Met winny erbij wordt denk ik een oral bedoelt en geen inject, winny oral hecht zich deels aan de progesteron receptoren zodat eventuele progesteron dan minder kan doen,
Smoothmold zei:boldenone drukt ook op je axis dus dat lijkt me geen goede combi. In ieder geval moet test niet ontbreken.
pampam zei:als boldenone zwaar op je axis werkt dan heb je met deca geen axis over![]()
keanu zei:Tren moet veiligheidshalve gestackt worden met test (vanwege de sterke onderdrukking)? Is boldenone met tren ook een goede stack volgens jullie? Of onderdrukt die nog meer?
greetz
Keanu