MuscleMeat

Trenbolone

Well said Elmo. Tren is 3 keer zo krachtig als test en zorgt voor explosieve krachttoename en ik kan het beamen. Niet voor de eerste keer kregen mijn pezen een enorme douw en dat was niet ten goede. Trenbolone is geen beginners-goedje, dat is een feit.

DBC01 zei:
Whaaaaaa Tren met test is waanzinnig. Geef mij 1 goeie reden om welke AAS dan ook niet te stacken met test! Test is de aanjager van je andere product, test is heerlijk, test is een onmisbaar onderdeel van je hardcore resultaten-kuur!

Helemaal mee eens.
Test is top in elke kuur.

Heb zelf een keer eerder tren gebruikt maar toen was ik er niet echt over te spreken qua krachttoename.Mischien te lage dosis gehad dus tegen de zomer maar eens de dosis wat uppen. ;)

Elmo zei:
Tren is zwaar androgeen en de sides zouden voor een beginner wel eens iets teveel van het goede kunnen zijn. Tren onderdruktdrukt je axis ook flink, laat je het tegendeel niet wijs maken.
Een gevaar van Tren is de explosieve krachttoename. Daar is het gestel (vooral pezen en aanhechtingen) van een beginner niet altijd op berekend. Je moet dan niet te snel teveel willen liften. Bicepsspierscheuringen en schouderproblemen zijn dan geen uitzondering.

En hoe zit het met de massatoename?
Ik heb gisteren een hardcore-gebruiker bij ons uit de gym ondervraagd, en die zei dat je van tren niet zoveel aankomt, maar dat je er wel keihard van wordt.

van een 6-7 weekjes tren op 75-100mg per dag mag je niet al te veel verwachten. Een kilotje of 4 moet te doen zijn. Maar dit zijn wel kwaliteits-kilo's

Zeker wel nakuren...ondanks wat Big Cat zegt.

klaas zei:
niet nakuren met tren??? er is bijna nix wat bij mij zo erg onderdrukkend werkt als tren....er is op AR zon thread over meest onderdrukkende roid en bijna iedereen zegt tren....ksnap neit dat die BC dan zegt dat je niet hoeft na te kuren....groete
edit ow kzie dat jullie dit ook al gezegd hebben...:)

als ik het goed herriner zegt bc dat nolva/clomid niet goed zal werken bij tren...

dan hou je het toch gewoon bij hcg, als je hem opvolgt...

Laatst bewerkt:
seeker zei:
als ik het goed herriner zegt bc dat nolva/clomid niet goed zal werken bij tren...

dan hou je het toch gewoon bij hcg, als je hem opvolgt...

Tren is een 19-nor androgen zoals deca deze drukt behoorlijk op de axis. Met tren zal je geen last krijgen van oestrogenen maar eventueel wel van progesteron. Na de kuur zal je axis plat liggen en moet je deze weer op gang brengen. Een fatsoenlijke nakuur is dus ook hier aan te raden. Gewoon dus met nolva en clomid. Eventueel in de kuur nog HCG indien dit nodig is.

Johny zei:
In het artikel van BC wordt gezegd dat je fina in principe nergens mee hoeft te stacken. Ook nakuren is niet zo hard nodig. Winny erbij is gunstig.

Met winny erbij wordt denk ik een oral bedoelt en geen inject, winny oral hecht zich deels aan de progesteron receptoren zodat eventuele progesteron dan minder kan doen,

En hoe zit het met de massatoename?
Ik heb gisteren een hardcore-gebruiker bij ons uit de gym ondervraagd, en die zei dat je van tren niet zoveel aankomt, maar dat je er wel keihard van wordt.

Inderdaad! :thumbs:

Tren is een 19-nor androgen zoals deca deze drukt behoorlijk op de axis. Met tren zal je geen last krijgen van oestrogenen maar eventueel wel van progesteron. Na de kuur zal je axis plat liggen en moet je deze weer op gang brengen. Een fatsoenlijke nakuur is dus ook hier aan te raden. Gewoon dus met nolva en clomid. Eventueel in de kuur nog HCG indien dit nodig is.

Precies, en Tribu voor 2 maandjes doet ook wonderen!

I :heart: TREN

Tren op zichzelf doet wel iets, maar niet de moeite als je wil aankomen. Als ik het stack met testo werkt het goed, maar wel iedere dag minimaal 75mg tren.
Daar deed ik dan eod 150mg test prop bij en kwam geen vet aan. Dat is het voordeel van tren.
Op dit moment doe ik ook een kuurtje tren enth/masteron/deca, alles van Golden Gear en ik ga vooruit als een kogel bij alles 300/350mg per week! Ik denk wel dat het komt doordat de spullen erg goed gedoseerd zijn en dat ik hier voor misschien fake heb gehad van andere merken. Het is alleen jammer dat je een kort lontje krijgt van de tren, maar het werkt wel!

dat kort lontje kan ook wel van masteron komen hoor, en zeker de combi ;) :D

hardgainers zei:
Met winny erbij wordt denk ik een oral bedoelt en geen inject, winny oral hecht zich deels aan de progesteron receptoren zodat eventuele progesteron dan minder kan doen,

dus oral winny zou je massa winst beperken?

Tren moet veiligheidshalve gestackt worden met test (vanwege de sterke onderdrukking)? Is boldenone met tren ook een goede stack volgens jullie? Of onderdrukt die nog meer?
greetz
Keanu

boldenone drukt ook op je axis dus dat lijkt me geen goede combi. In ieder geval moet test niet ontbreken.

Boldone is erg licht hoor. :)

als boldenone zwaar op je axis werkt dan heb je met deca geen axis over :D

Dat is niet correct bro. Een stack is niet bedoeld om je axis te ontzien. Integendeel, meestal wordt je axis nog zwaarder onderdrukt.
Een stack doe je meestal om het 1 + 1 = 3 effect te bereiken dmv AAS die elkaar aanvullen om zodoende meer resultaat te behalen.

Tren en Boldenone kan dus prima samen.

Smoothmold zei:
boldenone drukt ook op je axis dus dat lijkt me geen goede combi. In ieder geval moet test niet ontbreken.

Deca onderdrukt je axis een stuk minder dan test en bij lagere doseringen neemt je axis na verloop van een aantal weken weer in kracht toe. Bij Testo is dat niet het geval.

pampam zei:
als boldenone zwaar op je axis werkt dan heb je met deca geen axis over :D

maar je gaat me toch niet vertellen dat boldenone erg zwaar op je axis drukt? want dat bedoelde ik. En als dat wel zo is heb ik daar zeer weinig van gemerkt

keanu zei:
Tren moet veiligheidshalve gestackt worden met test (vanwege de sterke onderdrukking)? Is boldenone met tren ook een goede stack volgens jullie? Of onderdrukt die nog meer?
greetz
Keanu

Volgens veel gebruikers (en info-bronnen) in the US wordt tren alleen gestacked met test omdat het een goede massabouwer is EN om het libido op peil te houden. Neem je tren only dan KAN je libido inzakken, de test houdt dit op peil.

De test wordt dus niet genomen om er voor te zorgen dat axis MINDER onderdrukt wordt (zoals ik uit sommige posts hier opmaak) want die blijft gewoon onderdrukt.

Terug
Naar boven