XXL Nutrition

Trenbolone

Bezoekers in dit topic

Pumpin' zei:
Volgens veel gebruikers (en info-bronnen) in the US wordt tren alleen gestacked met test omdat het een goede massabouwer is EN om het libido op peil te houden. Neem je tren only dan KAN je libido inzakken, de test houdt dit op peil.

De test wordt dus niet genomen om er voor te zorgen dat axis MINDER onderdrukt wordt (zoals ik uit sommige posts hier opmaak) want die blijft gewoon onderdrukt.

inderdaad dit heeft met je libido te maken, Deca en Tren kills this!
 
hardgainers zei:
inderdaad dit heeft met je libido te maken, Deca en Tren kills this!

Geen last van gehad. Misschien geldt het lang niet voor iedereen?
 
Zoals al eens 63578922589 keer is gezegd: gebruik van AAS is niet te generaliseren; elk product heeft een ander effect op ieder persoon.
 
Ik ben op dit moment in halverweg week 6 van mijn Boldenone/Tren kuur.
Ben van 78 terug op geklommen naar 87kg (volgevreten 's avonds op de sportschool-weegschaal)

Goede resultaten dus..ook het uiterlijk van de gewonnen spiermassa ziet er goed uit.
Mijn libido echter is wel wat minder geworden tijdens mijn kuur..minder zin in coïtus meer zin in trainen en goed eten :rolleyes: Tja, ik denk dat het toch wel iets persoons gebonden is.

Anyway ik vind het goed spul..ik ben echter wel overgestapt van 1 ml 75 mg EOD naar 0,4 ml ED ivm pijnlijke plekken..

Nog 2 weken Boldenone..Tren nog een weekje..die vails zijn altijd zo verdomd snel op..

"meneer GS mag het voortaan een emelletje meer zijn" ?

Na de Tren start ik voor 5 weken winstrol tabs 40 mg ED..daarna nakuur met Nolva/Clomid

Viva La Tren!!
 
Verdere Tren-bijwerkingen die ik heb ervaren zijn: een paar dagen ontzettende jeuk en 's nachts flink zweten en het bekende hoestje.
 
JuggerNaut zei:
Verdere Tren-bijwerkingen die ik heb ervaren zijn: een paar dagen ontzettende jeuk en 's nachts flink zweten en het bekende hoestje.

Ghehehe dat is dus tren-jeuk. Ik werd helemaal agressief van de jeuk in mijn gezicht. Maar dat zweten is bij mij niks erger als met andere middelen. Liep jij niet te hijgen als een karrepaard bij zware oefeningen zoals squat? Ik wel, maar weet niet of dat nou door de tren komt.
 
Tren lijkt mij ook zeer interressant.

Maar helaas is het niet voor een beginnerskuur dus zal nog even moeten wachten.. :(

Maar alles op zen tijd:)
 
Je bent van 78 naar 87 kg gegaan. Ik ben benieuwd of je met deze combi ook in bodyfat% gezakt bent? Kun je daar iets van zeggen...
Greez Keanu
 
keanu zei:
Je bent van 78 naar 87 kg gegaan. Ik ben benieuwd of je met deze combi ook in bodyfat% gezakt bent? Kun je daar iets van zeggen...
Greez Keanu

Ik heb me vorige week nog eens laten meten en ik ben wel degelijk gezakt in mijn BF. Hoeveel % is moelijk te zeggen..de laatste keer was een hele poos terug en toen zat ik op 20%..nu dus 16%. Als graadmeter prefereer ik liever de spiegel..mijn schouders/biceps/triceps/borst zijn duidelijk droger geworden..echter mijn rug weer iets 'vetter' en mijn buik...tsja ik vreet me het aapelazerus dus die is ook wat meer opgezet als normaal.

Ik hou bewust mijn KH inname lager als normaal..KH is bij mij snel vetopslag en dat is niet mijn doel van deze kuur. Lean mass all the way

Groeten Jugger
 
hoi mede bbers

er word hier maar over tren gesproken, maar volgens bepaalde bronnen is de echte tren toch bijna niet te krijgen in nl volgens sommige bronnen op het internet zijn 9 van de 10 tren in nl nep en bevattten de ampullen gewoon deca
ik heb zelf de groene ampullen met lot 63 gehad deze waren volgens die website getest en dus nep
ik ben geen echte kenner dus correct me when i am wrong
mvg wigger
 
Ik ga enkel voor de Tren van Generic Supplements Holland (GS) :cool:

Er zijn ook een hoop mensen hier die het goedje zelf fabriceren met behulp van doe-het-zelf kits die je in Amerika kan bestellen.
 
Tren is prima te verkrijgen. Misschien ben je in de war met Parabolan of Primobolan? Vooral Primo is vaak nep.


wigger zei:
hoi mede bbers

er word hier maar over tren gesproken, maar volgens bepaalde bronnen is de echte tren toch bijna niet te krijgen in nl volgens sommige bronnen op het internet zijn 9 van de 10 tren in nl nep en bevattten de ampullen gewoon deca
ik heb zelf de groene ampullen met lot 63 gehad deze waren volgens die website getest en dus nep
ik ben geen echte kenner dus correct me when i am wrong
mvg wigger
 
Elmo zei:
Tren is prima te verkrijgen. Misschien ben je in de war met Parabolan of Primobolan? Vooral Primo is vaak nep.

Ik denk dat hij in de war is met parabolan, ook een Tren familielid. :)
 
hela ja klopt ik was in de war met parabolan ;) maar daar is de werkende stof toch trenbolone van groetjes
 
wigger zei:
hoi mede bbers

er word hier maar over tren gesproken, maar volgens bepaalde bronnen is de echte tren toch bijna niet te krijgen in nl volgens sommige bronnen op het internet zijn 9 van de 10 tren in nl nep en bevattten de ampullen gewoon deca
ik heb zelf de groene ampullen met lot 63 gehad deze waren volgens die website getest en dus nep
ik ben geen echte kenner dus correct me when i am wrong
mvg wigger

Echte Tren is helemaal niet moeilijk aan te komen:

Med request pharma
GG
GS
 
wigger zei:
hoi mede bbers

er word hier maar over tren gesproken, maar volgens bepaalde bronnen is de echte tren toch bijna niet te krijgen in nl volgens sommige bronnen op het internet zijn 9 van de 10 tren in nl nep en bevattten de ampullen gewoon deca
ik heb zelf de groene ampullen met lot 63 gehad deze waren volgens die website getest en dus nep
ik ben geen echte kenner dus correct me when i am wrong
mvg wigger

Ga maar eens flink wat informatie lezen op internet want je zit er helemal naast.
De echte human grade Trenbolone werd gemaakt in Frankrijk en bestaat sinds 1997 niet meer. Nu worden Tren pellets van veterinaire merken gebruikt en verder maken Chinese groothandels Tren-basispoeder.

BD maakt drie soorten Tren die alledrie al eens besproken zijn.

Wie zegt 'ik heb Tren ampullen' weet blijkbaar weinig van de materie, want 'Tren ampullen' bestaan al 8 jaar niet meer. Trenbolone multidose vials van verschillende merken wel.
 
wigger zei:
hela ja klopt ik was in de war met parabolan ;) maar daar is de werkende stof toch trenbolone van groetjes

Parabolan = trenbolone enanthaat
Finaplix = trenbolone acetaat
 
Back
Naar boven