MuscleMeat

trenprop/trenbolone

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Kwil een kwalitietskuurke doen van ongeveer 8 weken. Ik ben 1m78 groot en weeg 78 kg met een vet % van 14.
Heb al 3 a 4 kuurkes achter de rug. Ben wel wat gewicht kwijt geraakt door opname in ziekenhuis.
Doel is ongeveer 3 tot 5 kg erbij en vet % naar beneden halen tot 11-12 %.
Ik zou per dag 100mg test prop/100 mg trenbolone/50 mg winstrol nemen?
Is dergelijk resulaat haalbaar met bovenstaande kuur?
Wat voor een dieet moet ik erbij nemen?

Thx voor de respons.

keanu zei:
Hoi,

Kwil een kwalitietskuurke doen van ongeveer 8 weken. Ik ben 1m78 groot en weeg 78 kg met een vet % van 14.
Heb al 3 a 4 kuurkes achter de rug. Ben wel wat gewicht kwijt geraakt door opname in ziekenhuis.
Ik zou per dag 100mg test prop/100 mg trenbolone/50 mg winstrol nemen?
Is dergelijk resulaat haalbaar met bovenstaande kuur?
Wat voor een dieet moet ik erbij nemen?

Thx voor de respons.

als dit je eerste keer tren is dan zou ik niet hoger gaan 75mg ed.

en waarom niet voor bulk test/tren, en voor cut win/tren of test/tren, is anders een beetje zonde van je geld als je bijv. bulkt en winny bij neemt.

en zoals al hierboven staat kies een vast doel of cutten, of bulken!

Wow, ik mag niet teveel kritiek geven! maar ben je gek en misvormt ofzo? kijk naar je stats???
En je hebt al wat kuurtjes achter de rug! Je had nooit mogen beginnen bro!! draai je wedstrijden? zo niet dan ben je gek

als je massa wil winnen en vet wil verliezen moet je zeker geen test gaan gebruiken .... kun je beter denken aan winny

lachen hoor sommige mensen fortuin uitgeven aan anabolen en geen kg ervan overhouden of je moet heeeeel licht begonne zijn

keanu zei:
Hoi,

No offense but, koop een potje whey en creatine en ga trainen/eten voordat je een spuit in je bil zet.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

Khad wel graag wat opbouwende kritiek verwacht...niet zomaar iemand neersabelen...spijtig...had wat anders op dit board verwacht...no offence to anyone...

keanu zei:
Hoi,

Khad wel graag wat opbouwende kritiek verwacht...niet zomaar iemand neersabelen...spijtig...had wat anders op dit board verwacht...no offence to anyone...

zijn we stout...?? :p

ik had wel verwacht dat hier alleen mensen kwamen die verantwoord bezig waren ;)

Terug
Naar boven