MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

rickynl

Competitive Bodybuilder
Waardering
250
Lengte
1m81
Wie is in om Tribal Wars te spelen met een gigantische Dbb-clan, Thomastog is ook in. Heeft m'n life weer mening.

[Link niet meer beschikbaar]

Wereld 29 op Zuidwest

Kom op mensen, met zijn allen! We zijn nu al met zijn 3en en zitten lekker dichtbij. Lets show our aesthetics to the world!

Chatroom:

http://www.chattersweb.nl/flash/index.php?chan=Tribalwars&webcam=true&icons=true&style=blue

Ledenlijst

DBB username - Ingame usernaam

Peanuthead95 - Dipeptiden
Thomastog - Tripeptiden
Rickynl - Rickkert94
Jonggeleerd - Jonggeleerd
l0iss - lois-axel
MightyTurk - MightyTurk
Musculo - Sir Musculo
gym1850 - tjooky
tunux - TuNuX
rope - rope
BillyBalzak - Killerfister
Arnodsi- arnodsi
IXyzyxI- IXyzyxI
Scarface1979 - golddigger33
apfelstrudel - aandecrack
GetXXL - mTORC1

Als je nog snel genoeg bent zit je nog bij ons in de buurt.

@ricky
Maak anders even een lijstje met in-game names en usernames op Dbb.
Peanuthead95 - Dipeptiden
Thomastog - Tripeptiden

Clantag: D.BB

Tevens mijn wervingslink: [Link niet meer beschikbaar]
Als je in bent, gebruik dan deze om te registreren. De voordelen die ik hiermee win kan ik gebruiken voor de clan.

En wat is precies het doel van dit spelletje? :p

En wat is precies het doel van dit spelletje? :p
Beetje dorpjes bouwen, beetje mensen aanvallen en lastigvallen, beetje lachen als mensen vragen te stoppen met aanvallen en je reageert met ''als je x-grondstoffen stuurt stop ik'', vervolgens stuurt hij de grondstoffen en blijf jij aanvallen.

Alleen aan te raden als je leven zuigt en je niet veel te doen hebt.

Beetje dorpjes bouwen, beetje mensen aanvallen en lastigvallen, beetje lachen als mensen vragen te stoppen met aanvallen en je reageert met ''als je x-grondstoffen stuurt stop ik'', vervolgens stuurt hij de grondstoffen en blijf jij aanvallen.

Alleen aan te raden als je leven zuigt en je niet veel te doen hebt.

I'm in!!!:D

ook maar is kijken verveel me dood laatste tijd

Pff dat spel heb ik vroeger op tribalwars.net echt kapot gespeeld. Met opera meerdere tabs openzetten en dan al die nobels in 1 seconden laten aankomen. Midden in de nacht dingen aanzetten in de beginfase om te bouwen:roflol:

Ik ben ook begonnen via de link van het beest, paunut.
Jonggeleerd om het makkelijk te houden. Kan iemand me inviten voor de stam?

lois-axel heet ik btw :) als je mij ook n invite eruit doet

Lijkt op dat Empire spel wat ze op de misc spelen ofzo?

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 10:13 ----------

Sir Musculo checking in (Musculo was al bezet blijkbaar)

wat is de naam van de stam? Wereld 29 toch? jonggeleerd is m'n ingame naam.
Kan iemand me inviten?

Klik op die link van Peanut, kreeg meteen dat ik world 29 kon.

Snap er geen zak van. Mijn dorpje heet tripdip, maar geen idee wat ik moet doen?

Snap er geen zak van. Mijn dorpje heet tripdip, maar geen idee wat ik moet doen?

grondstoffen omhoog gooien, zo snel mogelijk troepen maken om te kunnen farmen rondom je dorpje en dan zo snel mogelijk uitbouwen en andere dorpen veroveren:).

grondstoffen omhoog gooien, zo snel mogelijk troepen maken om te kunnen farmen rondom je dorpje en dan zo snel mogelijk uitbouwen en andere dorpen veroveren:).

Dus je moet er nog een hoop voor doen? Ik dacht even inschrijven en we maken iedereen kapot met DBB clan.

tjooky is in

en nu?

Dus je moet er nog een hoop voor doen? Ik dacht even inschrijven en we maken iedereen kapot met DBB clan.

Nop er gaat echt enorm veel tijd in zitten. In het begin is het zaak zo actief mogelijk te zijn, liefst met 2 personen. 1tje die snachts door kan bouwen en de andere overdag zodat je zo snel mogelijk de grootste in de buurt wordt en je langzaam de concurentie kan weg vegen. Daarna kost het je ruim een uur per dag als je op een miljoen punten zit maar als je eenmaal over de 5 miljoen komt ongeveer en je echt in tribe wars terecht komt zit je er echt uren en uren per dag achter als je het goed wil doen.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 10:31 ----------

hier ook handig: http://nl29.twplus.org/attack/simple/

Terug
Naar boven