AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

• Topic Starter Topic Starter
Om sneller te groeien als je teveel tijd hebt kan je een standbeeld maken -> ridder benoemen en daarmee barbarendorpjes aanvallen voor grondstoffen.

Meer troepen maken -> meer aanvallen = meer GS. (Maar dit is alleen slim als je genoeg tijd hebt om de aanvallen te blijven sturen.)

Als je niet heel veel tijd hebt kun je beter de houthakker enzo upgraden.

Oppassen met zomaar mensen aanvallen trouwens, als ze zelf ook troepen hebben kan je er troepen aan verliezen of als ie meer heeft dan jij alles kwijt zijn (Al je troepen)

Ik ben nog een originele wereld 1 speler (continent 45, dus echt centrum), maar geloof me, als je een paar honderd dorpjes hebt kruipt daar veel te veel tijd in :p.

Ik heb echt verschillende dagen gehad dat ik een hele dag om de zoveel minuten even online moest om edelmannen op de juiste seconde te kunnen timen. Ofwel tribalwars, ofwel een leven. Een tussenweg bestaat niet want dan word je sowieso overgenomen door anderen.

Dit spel is niet enkel "verslavend" omdat het leuk is, het is verslavend omdat je wel MOET veel uren spenderen, want anders heb je er niets aan.

Volgens mij heb je er sowieso niks aan, valt niks te verdienen behalve fame toch?

Volgens mij heb je er sowieso niks aan, valt niks te verdienen behalve fame toch?

Klopt volledig. Op zich heb ik me er een bepaalde periode ook wel mee geamuseerd. De periode dat je van een 10-tal dorpen naar een 50-tal dorpen gaat is echt leuk. Daarna wordt het gewoon fabriekswerk, dan geeft een dorp erbij je nog amper voldoening, maar je zit wel een hele dag alles op de seconde te timen :p.

en er is geen middenweg volgens jou ?

Zijn maar weinig games die nuttig zijn.

Klopt volledig. Op zich heb ik me er een bepaalde periode ook wel mee geamuseerd. De periode dat je van een 10-tal dorpen naar een 50-tal dorpen gaat is echt leuk. Daarna wordt het gewoon fabriekswerk, dan geeft een dorp erbij je nog amper voldoening, maar je zit wel een hele dag alles op de seconde te timen :p.

Meestal ook het punt wanneer ik ermee kap.

Maar die periode is inderdaad wel gaaf, beetje ruziezoeken, oorlog voeren.

en er is geen middenweg volgens jou ?

In het begin zeker. Maar als je tegen andere sterke spelers moet vechten (de zwakke worden er uit gefilterd), dan steek je er enorm veel tijd in.

Je moet er bijvoorbeeld voor zorgen dat je 4 edelmannen (die nodig zijn om in 1 klap een dorp te veroveren) binnen dezelfde seconde (en liefst nog korter) aankomen.

Ook al je andere aanvallen vanuit je andere aanvalsdorpen (normaal verdeel je je dorpen in dorpen met puur aanvalstroepen, en dorpen met puur verdediging) allemaal op dezelfde seconde aankomen. Natuurlijk hebben al je dorpen andere reistijden naar het bepaalde dorp dat je wil veroveren.

Wat ik net hierboven heb omschreven is wat onduidelijk als je het spel niet kent, maar het komt er op neer dat ik dagen had dat ik op papier alle momenten van de dag opschreef dat ik een aanvalstroep of edelman moest sturen.

Bv:
09:00:04: Aanvalsleger uit dorp A
09:54:12: Aanvalsleger uit dorp C
12:02:18: Aanvalsleger uit dorp F
...

En zo nog heel wat extra, afhankelijk van hoe sterk je tegenstander is, wat de reistijden zijn, etc.

En eigenlijk moet je al vanaf het begin veel tijd steken in tribalwars. Als je meteen je buurt wil domineren moet je ervoor zorgen dat je eigenlijk constant dorpjes rondom je leegrooft (farmen heet dat). Als de reistijd naar dichtsbijzijnde dorpje dat je aanvalt bv 30 minuten is, moet je elk uur (heen en terug) wel even inloggen.

Ik ben er ook zuidwest 29 naam TuNuX

ik heb me via die link aangemeld
mijn naam is rope

ooh lol
als je al die opdrachten uitvoert krijg je gratis dingen

:p

kan iemand mij uitnodigen voor die clan?

heb me al aangemeld :)

heb me oude account maar weer ff nieuw leven in geblazen:
BillyBalzak - Killerfister
ik zit wel in continent 63... jullie zitten allemaal in 74 of niet?

heb me oude account maar weer ff nieuw leven in geblazen:
BillyBalzak - Killerfister
ik zit wel in continent 63... jullie zitten allemaal in 74 of niet?

weet alleen de plek van mij peanut en thomastog, we zitten dichtbijelkaar.
Maar jij zit best ver weg.. Misschien is het handig om effe opnieuw te starten.

weet alleen de plek van mij peanut en thomastog, we zitten dichtbijelkaar.
Maar jij zit best ver weg.. Misschien is het handig om effe opnieuw te starten.

gedaan maar dan kom ik weer in 63. denk ik gewoon te laat. zal eens een nieuw account maken

tribalwars owned!:D Maar als je het wat deftig moet doen, moet je veel te veel tijd er in steken:(

Terug
Naar boven