XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Zo moet je farmen :D

2cda8oo.png

Momenteel heb ik aan troepen:
Speer: 166
Bijl: 39
lichte cavalerie: 125

Punten: maar 431

Defense is trouwens overrated. Me muur is lvl 5 en ik heb maar een handje vol zwaardmannetjes. Zonde om hier geld in te pompen aangezien je beter gewoon lc kan kopen om mee te farmen.
Je dorpen kunnen momenteel niet worden overgenomen en als je wordt aangevallen krijg je toch een melding. Tegen de tijd dat iemands troepen arriveren zorg ik dat ik geen troepen en grondstoffen in me dorp heb waardoor hij niets krijgt. Zowiezo wordt je nog niet aangevallen als je 200+ punten hebt, laat staan 400+.

Verpest dus niet je geld aan defense. Beter investeerd je in LC zodat je goed kan farmen.

Op korte afstand farmen met speermannetjes (snelheid 19) en op lange afstand met LC in groepjes van 20(snelheid 10). Ik verlies ook geen troepen tijdens t farmen.

PS. Markeer inactieve spelers op je map met een kleurtje, dan heb je en duidelijk overzicht over welke dorpen veilig zijn om te farmen.

PPS. Hoe meer punten je krijgt, des te lager je moraal als je spelers met weinig punten farmt. Hierdoor zullen meer troepen sterven.. Bij teveel punten kan je niet eens meer lage spelers farmen. Investeer alleen in GS en aanvals troepen om mee te farmen. Heb je weinig dorpjes om te farmen? Investeer dan meer in grondstoffen en minder in troepen.

Laatst bewerkt:
vanmiddag 14:00u: Je hebt al 25.094 grondstoffen buitgemaakt!
nu: Je hebt al 30.492 grondstoffen buitgemaakt!

not bad

loool zo'n jochie naast mij:

rigsmanvandaag om 21:01 uur
als jij der kan voor zorgen dat ik bij jullie in de stam mag zal ik je niet aanvallen ;-)

Zo gay, juist 's nachts ben ik online.

**** overmorgen is mijn beginnersbescherming weg! en heb mij alleen op GS gefocust:D morgen leger bouwen dan?

**** overmorgen is mijn beginnersbescherming weg! en heb mij alleen op GS gefocust:D morgen leger bouwen dan?

zolang je lvl 20+ bent wordt je toch niet aangevallen.

Bouw een stal en maak 30 verkenners. Voordat een hoger lvl je aanvalt gaat ie je toch eerst verkennen. Als al zijn verkenners dood gaan zal hij je niet de moeite waard vinden om te farmen.

"Er zullen geen gevolgen zijn" :roflol:

srs 90% van de mensen die tw spelen zijn <12

Op dit moment ben je bevriend met 51 spelers.

Trouwe vriend (Zilver - Level 3)
Je hebt al 50 vriendschappen gesloten!
Volgende level: Sluit 100 vriendschappen!

Tot nu toe heb je 210 andere dorpen geplunderd.

Plunderaar (Brons - Level 2)
Je hebt al 210 andere dorpen geplunderd!
Volgende level: Plunder 1.000 maal andere dorpen!

Tot nu toe heb je 83.654 grondstoffen buitgemaakt.

Rover (Brons - Level 2)
Je hebt al 83.654 grondstoffen buitgemaakt!
Volgende level: Maak 1.000.000 grondstoffen buit!

Tot nu toe heb je 13 spelers aangevallen.

Krijgsheer (Hout - Level 1)
Je hebt al 13 verschillende spelers aangevallen!
Volgende level: Val 25 verschillende spelers aan!

Record: 431 punten

Puntenkoning (Hout - Level 1)
Je hebt al 100 punten behaald!
Volgende level: Behaal 5.000 punten!

Je hebt tot nu toe 14 keer grondstoffen verhandeld op de marktplaats.

Topverkoper (Hout - Level 1)
Je hebt 14 keer grondstoffen verhandeld op de marktplaats.

Peanut, stuur een foto van jezelf en dreig met een prothese in z'n anus. Standaard protocol.

Zo moet je farmen :D

2cda8oo.png

Momenteel heb ik aan troepen:
Speer: 166
Bijl: 39
lichte cavalerie: 125

Punten: maar 431

Defense is trouwens overrated. Me muur is lvl 5 en ik heb maar een handje vol zwaardmannetjes. Zonde om hier geld in te pompen aangezien je beter gewoon lc kan kopen om mee te farmen.
Je dorpen kunnen momenteel niet worden overgenomen en als je wordt aangevallen krijg je toch een melding. Tegen de tijd dat iemands troepen arriveren zorg ik dat ik geen troepen en grondstoffen in me dorp heb waardoor hij niets krijgt. Zowiezo wordt je nog niet aangevallen als je 200+ punten hebt, laat staan 400+.

Verpest dus niet je geld aan defense. Beter investeerd je in LC zodat je goed kan farmen.

Op korte afstand farmen met speermannetjes (snelheid 19) en op lange afstand met LC in groepjes van 20(snelheid 10). Ik verlies ook geen troepen tijdens t farmen.

PS. Markeer inactieve spelers op je map met een kleurtje, dan heb je en duidelijk overzicht over welke dorpen veilig zijn om te farmen.

PPS. Hoe meer punten je krijgt, des te lager je moraal als je spelers met weinig punten farmt. Hierdoor zullen meer troepen sterven.. Bij teveel punten kan je niet eens meer lage spelers farmen. Investeer alleen in GS en aanvals troepen om mee te farmen. Heb je weinig dorpjes om te farmen? Investeer dan meer in grondstoffen en minder in troepen.

Hoe?

751 601 448 nice! Eindelijk!

gisteren niet zoveel buit kunnen maken ivm niet online zijn. gelukkig vandaag wel weer tijd :) bijna 800 punten :)

wat zijn jullie gs levels nu? mijne:
15 -> nu bezig naar 16
16
15

Terug
Naar boven