AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Scouten is een must!overigens nu mijn ga naar 20 en dan een leger van cavalry bouwen.

Als je goed wilt farmen, bouw dan 40-50 verkenners en zend die in groepjes van 5 constant naar dorpen om op de hoogte te blijven over de hoeveelheid gs die ze bevatten. Zo zie je ook wanneer iemand opeens een verdedigging opzet. Ik scout dezelfde dorpjes meerdere malen per dag. Zo voorkom je ook dat je 4 uur reistijd verdoet aan een lege buit.

Ik val na t verliezen van 100speer en 40bijl nooit meer aan zonder eerst te scouten.

Laatst bewerkt:
Die quest werd bij mij pas vrijgespeeld toen ik die van " produceer lichte cavalerie" had voltooid

b4giol.png

Die heb ik al lang :D

Ik ben net gescout door het dorp naast me dat ik een paar keer gefarmd heb maar nu ineens meer punten heeft dan mij.

Al zijn scouts zijn verslagen dus hij heeft niks kunnen zien dan toch? Heb wel echt heel weinig troepen, kan iemand mij versterking sturen voor de zekerheid?

Ik ben net gescout door het dorp naast me dat ik een paar keer gefarmd heb maar nu ineens meer punten heeft dan mij.

Al zijn scouts zijn verslagen dus hij heeft niks kunnen zien dan toch? Heb wel echt heel weinig troepen, kan iemand mij versterking sturen voor de zekerheid?

Nee maar ik kan dit bericht wel in een copy paste naar hem toesturen in ruil voor grondstoffen :trollface:
En de troepen die ik je nu zou sturen zouden waarschijnlijk pas over 2 dagen aankomen.

Laatst bewerkt:
kstel voor dat we killy zijn gains afnemen inruil voor troops

:roflol: Ondersteuning van een dorpje is 7x aangevallen, 5x gewonnen, 2x verloren, 11 van de 50 zwaard dood.

Ff 11 bij maken en ze verplaatsen naar een ander dorpje

Buit: 1.655 965 708 | 3328/3328

Laatst bewerkt:
Ok, account aangemaakt.

Naam is ook gewoon Menthol, wel zo makkelijk.

Nu maar is ontdekken hoe dit werkt.

als je de lichte calverie quest haalt dan krijg je daarna tog die quest van die epic grondstoffen erbij?

dan weet ik namelijk of ik nu die lichte calverie zal pompen of me gs upgrade

als je de lichte calverie quest haalt dan krijg je daarna tog die quest van die epic grondstoffen erbij?

dan weet ik namelijk of ik nu die lichte calverie zal pompen of me gs upgrade

Yup.. als lc de enige is die je nog moet krijg je daarna grondstoffen queut

Heeft iedereen van die uit de kluite gewassen kalebassen achter de kazerne liggen?

Terug
Naar boven