- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk wel ja. Klinkt moeilijk veel maar uiteindelijk, met maximale GS productie, rekruteer je per 2000 dus daar zit je zo aan.
level 30, voor alle drie de typen gs. Produceert 2400 gs per uur.

Klopt. Tenzij ze elkaar onderweg tegenkomen.guys,
Ik heb ongeveer de helft van mijn units in een dorp gezet om te ondersteunen, nu heb ik mijn andere helft erheen gestuurd om aan te vallen en de rest teruggeroepen. Ze zijn nu onderweg terug naar mij dus dan neem ik aan dat ik mn eigen troepen niet meer kan aanvallen in dat dorp? (voor de zekerheid heheh)
guys,
Ik heb ongeveer de helft van mijn units in een dorp gezet om te ondersteunen, nu heb ik mijn andere helft erheen gestuurd om aan te vallen en de rest teruggeroepen. Ze zijn nu onderweg terug naar mij dus dan neem ik aan dat ik mn eigen troepen niet meer kan aanvallen in dat dorp? (voor de zekerheid heheh)

jongens, is het nog zinvol om nu te starten. of loop ik veel te ver achter?![]()
**** hem, z'n troepen moeten dood.Hij antwoordt:
-------
Habitez vandaag om 21:03 uur
130 zwaard + ridder
-------
Rotjoch
Dat wordt evacueren![]()

jongens, is het nog zinvol om nu te starten. of loop ik veel te ver achter?![]()

Hij antwoordt:
-------
Habitez vandaag om 21:03 uur
130 zwaard + ridder
-------
Rotjoch
Dat wordt evacueren![]()