MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Die .Inc al bezig met de volgende DBB member aan te vallen:

Sir crimekillah vandaag om 15:11 uur Bedanken Citaat
Ik word om 19:00 uur aangevallen door [ 001 ] Incomming (334|686) C63

Ik heb zelf 350 speervechters en 350 zwaardvechters en 300 bijlstrijders en rond 100 lichte cafelerie met een lvl 14 muur.

Kan iemand die dichtbij zit alsjeblieft versterkingen sturen?

:mad: ben men dorp kwijt :mad:

Dit gestuurd naar die k*t 13 jarige ecto:
u are 1 ****ing cheeky c*nt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 15:10 ----------

:roflol: hij hapt, wat zou ik antwoorden? :dunno:

15qsx7d.jpg

Btw, ik was al in wereld 30 begonnen omdat ik wist dat het niet lang ging duren in wereld 29. Dus mij boeit het niet zoveel dat mijn dorp weg is

K*t man. Ben nu zelf gewoon volop def aan het bouwen. Zat eigenlijk ook maar de hele tijd te farmen en niet naar mijn def te kijken, dus nu even alles op hold en alles op defence. Werd je vroeger vaak aangevallen of is dit gewoon de 1e en meteen alles kwijt? Er heeft mij nog altidj niemand aangevallen.. Ondertussen muur lvl 18 en 350 zwaardjes ter def, ga dat uppen naar 1000 zwaar, 1000 speer en dat gewoon standaard in mijn dorp laten staan.

Die zware cavalerie heeft trouwens ook wel een lekkere def van 200 per paard.

Flink aan t scouten, suiciden.

Meer dan 150 poppetjes in de wachtrij van kazerne lol.. Tot morgen ochtend 10 uur is die bezig :roflol:

Gvd, guy in de buurt stuurt al troepen als reactie, weet niet of t scouts zijn, hij is er met een halfuur, anders komt mijn rape binnen een uurtje aan.

Lol ik heb een wachtrij van 60 uur.

300 speervechters en 374 zwaardmannetjes.

w30?

Ik heb pas 848 punten he :p

Wel de van de hoogste in de regio.. Nouja, een 1200 en een 1400 op 1.5 uur met paard.. Vraag me af hoe die zo snel om hoog gaan, zullen wel geen enkel leger hebben ofzo..

w30?

Ik heb pas 848 punten he :p

Wel de van de hoogste in de regio.. Nouja, een 1200 en een 1400 op 1.5 uur met paard.. Vraag me af hoe die zo snel om hoog gaan, zullen wel geen enkel leger hebben ofzo..
O nee W29.

W30 was ik constant beste van het continent maar ben er niet echt meer actief op.
Heb t druk met school, heb nu een nieuw train schema en ben begonnen met 3x in de week te gaan kickboxen.

Kheb dus geen tijd meer voor dit spelletje. Trainen gaat voor.

O nee W29.

W30 was ik constant beste van het continent maar ben er niet echt meer actief op.
Heb t druk met school, heb nu een nieuw train schema en ben begonnen met 3x in de week te gaan kickboxen.

Kheb dus geen tijd meer voor dit spelletje. Trainen gaat voor.

Haha ik kijk er gewoon afentoe op met mijn telefoon, farm assist maakt het wel erg makkelijk. Continue 25 speer/bijl sturen naar barbaren dorpjes en paar vaste spelers farmen met lc :p

potverdomme is de halve stam ineens zn dorp kwijt ofzo? ****ing wereld 30 noobs

Buit: 6.543 6.543 5.705 | 18791/22340

Rover (Zilver - Level 3)
Je hebt al 1.323.781 grondstoffen buitgemaakt!

Hm, heb ridder voor zekerheid weggestuurd ivm aanval, richting barbarendorp ver weg in zn eentje. Kan hem niet meer terugroepen, kan ik een nieuwe aanstellen?

komt toch gewoon terug die riddert

Hm, heb ridder voor zekerheid weggestuurd ivm aanval, richting barbarendorp ver weg in zn eentje. Kan hem niet meer terugroepen, kan ik een nieuwe aanstellen?

je kan eenheden alleen binnen 10 minuten terugroepen. Je zal nu moeten wachten tot hij is aangekomen en dan pas kan je hem terughalen.

3 dorpen bishes

Terug
Naar boven