MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ik ga even trainen, Dikkepapzak is daarom even niet bereikbaar voor commentaar. Natuurlijk wel om 15.00 even mijn vlag veranderen via mobiel in de sportschool :fa: ;)

Epic topic.

Bijna 1000 reacties in 3 dagen tijd en 50+ spelers.

Kan iemand mij van alles 100 grondstoffen sturen, ben net 40 mins begonnen, maar kan nu al die standaard opdrachten niet meer afronden door een GS tekort

(266/580) c52

Moet ik trouwens handelskantoor, of iets in die context hebben om GS te ontvangen.

Ligt te ver van mij af :p voordat t aankomt ben je paar uur verder, liggen wel een paar dicht bij misschien dat die het je kunnen geven.. Maar goed, je moet sowieso veel wachten :p

Edit:

Weer een nice loot binnen

Buit: 87 175 529 | 791/791

Ligt het trouwens aan mij of doet die marktplaats het niet? Als ik leem zoek binnen een afstand van 500 uur zijn er helemaal geen aanbiedingen. Als ik hout zoek zie ik er eentje:o

hout lvl 10
leem lvl 11
ijzer lvl 8
:D

Als 't goed is vervalt die pas op 28-10, en verdwijnt niet voor die tijd.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 14:46 ----------

aan de linkerkant van je scherm zie je 'quests', doe die eerst; heb je in ieder geval een mooi begin.

Als 't goed is vervalt die pas op 28-10, en verdwijnt niet voor die tijd.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 14:46 ----------

aan de linkerkant van je scherm zie je 'quests', doe die eerst; heb je in ieder geval een mooi begin.

Allemaal al gedaan voor zover mogelijk, moet nu wachten totdat ik een houthakker naar 4 kan brengen, heb te weinig GS, en dan krijg ik weer een boost, ook het bouwen van een muur, vlaggen combineren, en toetreden tot een stam staat nog open.

ijzer leem hout op lvl 9

en heb 2 groepjes units die met beide 200 van alles terug komen =D

Ok dan. Het is in het begin meer wachten dan spelen, maar daar komt later verandering in. @ DMeister

Dankjewel voor toelating.

BTW, er moet een zuster/broeder alliantie komen, dutch fitness :D

Dikke looter ik.
Buit: 13 13 79 | 105/575

Terug
Naar boven