Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Stel dat ik ondersteuning naar een dorp stuur, kan ik dat dan later ook aanvullen door er weer wat extra heen te sturen? Ik heb namelijk nu genoeg zwaardmannetjes klaar en fabriceer voor de zekerheid wat speermannetjes kan ik die gewoon nazenden? Ze lopen ook nog sneller dus qua tijd scheelt het uiteindelijk niet veel..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Stel dat ik ondersteuning naar een dorp stuur, kan ik dat dan later ook aanvullen door er weer wat extra heen te sturen? Ik heb namelijk nu genoeg zwaardmannetjes klaar en fabriceer voor de zekerheid wat speermannetjes kan ik die gewoon nazenden? Ze lopen ook nog sneller dus qua tijd scheelt het uiteindelijk niet veel..

Ja

Thanks :) eerste ondersteuning van een barbarendorp is nu onderweg.

Hoe blaas je een aanval af als annuleren niet meer mogelijk is, dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon dmv coordinaten te wijzigen? Ik kan dat namelijk nergens vinden. ???

---------- Post added 23 October 2012 at 19:48 ----------

Rover (Hout - Level 1)
Je hebt al 500 grondstoffen buitgemaakt!

obvious troll is obvious

Of de awards worden sloom bijgewerkt ;)

Thanks :) eerste ondersteuning van een barbarendorp is nu onderweg.

Hoe blaas je een aanval af als annuleren niet meer mogelijk is, dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon dmv coordinaten te wijzigen? Ik kan dat namelijk nergens vinden. ???

---------- Post added 23 October 2012 at 19:48 ----------

Rover (Hout - Level 1)
Je hebt al 500 grondstoffen buitgemaakt!

obvious troll is obvious

kan niet.

Over uurtje komt een nieuw dorpje vrij van beginnersbescherming.. Hnng.. free loot

Zou t t waard zijn om paardjes te gaan maken om dorpen die verder liggen te looten? Of beter gewone soldaatjes maken en dan maar langer reizen?

Over uurtje komt een nieuw dorpje vrij van beginnersbescherming.. Hnng.. free loot

Zou t t waard zijn om paardjes te gaan maken om dorpen die verder liggen te looten? Of beter gewone soldaatjes maken en dan maar langer reizen?

Light Cav zijn beste om te farmen.

Heb jij toevallig troepen staan in dat barbarendorp linksonder je? Anders zijn me troepen nu dood :o

1 Saccharomyces Cerevisiae

hoe kan hij zonder stam overleven dan???

8C294393-68D0-4115-A904-DEA27CA78D62-10866-0000040C2AA55DEB.jpg

umad?

Was voor profielwerkstuk aan t kijken welke soorten AAS er waren zag ik die staan voor 1 pond op bekende ph site... Dus ik bestellen en 2 weken later in huis, nog geen 10 euro voor 2 potjes :roflol:. Zal wel langer dan 2 jaar houdbaar zijn.

je weet toevallig dat er ook nepspul bestaat?

Terug
Naar boven