XXL Nutrition

tribosten

ronaldo

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Heeft er iemand ervaring met de nieuwe tribulus"tribosten",zou veel beter moeten werken dan gewone tribulus(als die al zou werken).

Met 'info' bedoelde ik dus het 'blabla' verhaaltje.. Neem dit dus niet gelijk als waarheid aan.. ;)

ik heb het ook besteld, verwacht het ieder moment, ik post ook de resultaten wel :)

jo

ik ben net klaar met me tribosten kuur,

en ik raad het jullie neit aan om te bestellen , want het is weer het zoveelste floppertje

maar radeb jullie tribulus aan of niet, gewoon een normale hoe fniet perse die nieuwe te zijn, maar mijn vraag is helpt het wel???
of is het zo iets van koop het maar het helpt niet

Ja echt een aanrader dat Tribulus, het werkt niet dus gegarandeerd geen resultaat.
Dus vooral kopen dan zul je zien dat het niet werkt :rolleyes:

neej, inderdaad. ben ook met tribosten bezig, merk er geen zak van eigenlijk en raad het dus niet aan om het te kopen. :(

Ik heb er net 2 verpakkingen doorheengejaagd. Nam 6 pillen per dag en moet zegggen dat ik geen grammetje ben aangekomen. Wel liep ik vaker met een stijve hark rond en leek ik wel wat prikkelbaarder, maar dat kan komen omdat ik de hark vaak op mn werk kreeg en dan kan je niet afkarnen...

ik gebruik ut ook hoor maar volgens mij ben ik de enige op dit hele forum dat goed gaat op tribilus :cool:

Had het niet verwacht maar wordt er keihard :D van in combinatie met
Zink, B-12 en Creatine. Het heeft op mij dus ook resultaat :coolnana:

Creatine heeft op mij altijd een aardig effect maar wordt er niet
extra hard van :no: , met deze combinatie lukt me dat wel aardig :dance: ,
Tribulus is waarschijnlijk een goede schakel in dat geheel.

dave hawk zei:
Creatine heeft op mij altijd een aardig effect maar wordt er niet
extra hard van :no: , met deze combinatie lukt me dat wel aardig :dance: ,
Tribulus is waarschijnlijk een goede schakel in dat geheel.
Dan zal je wel een zink-tekort hebben gehad :D

zou kunnen :nut: :D

Terug
Naar boven