AndroidHealthClinic

Trimatropin

Komop jongens dit is een interessante log. On-topic please.

Pipo heeft genoeg ervaring en zal prima weten waarom 15iu voor hem werkt.

Topic opgeschoond.

en ik wil wel eens weten waarom 15iu voor hem zo goed werkt en hij kan dat niet uit leggen. ik snap het niet 15iu hgh bij 500mg sust. kom op leg es uit.

Ik ontdenk deze tread nu pas, ik ben er nu een week mee bezig, na 7 weken blues.
De pomp is sinds ik Trima neem een stuk heviger tijdens het trainen, maar verder nog te kort om er iets zinnigs over te zeggen.

De mensen in mijn omgeving zijn igg positief.

ik begin er over een week mee ben benieuwd
interessante log

ben 2 weken bezig met trimatropin only 2-3 eenheden per dag 7 dagen per week. merk veel kramp in vingers mijn gezicht lijkt wat opgeblazen snellere pomp meer spierpijn ga over een week testex en winstrol van desma bijzetten

klinkt goed

Heeft er niemand als bijwerking tijdens het trainen van spierpijn? Dat heb ik namelijk wel.
En heb ook gelezen dat dit ook een bijverschijnsel van HGH is.
Voor info: dit is wat ik erbij neem.
4iu HGH GG bleu tops P/d
500mg Test enanth P/w
20iu Humalog P/d
T4 100mcg P/d

Nee in het begin wel gehad,maar zodra je ahd weer wat gereguleerd is,trekt dat weg

Nee in het begin wel gehad,maar zodra je ahd weer wat gereguleerd is,trekt dat weg

Oke!!!!

Het is geen fijn gevoel, want je wilt aan die ijzers trekken maar met die spierpijn lukt dat toch echt niet. Voor mijn gevoel moet ik dan rustig aan doen. Want die pijn geeft wel je grens aan volgens mij.

luitjes,

Momenteel ben ik zelf ook bezig met trima.
Ben begonnen met 2 mnd blue's...daarna 2 mnd Hyge..momenteel Trima.
De blue zetten ik op 5 iu, hyge op 4iu en trima op 2iu.
Met de trima heb ik tot nu toe de meeste sides gehad...
Last van pols, kaak, handen en heel raar dromen!
Maar daarintegen sinds ik aan de trima ben worden er veel meer aders zichtbaar en heb ik echt een goeie pomp tijdens mijn trainingen!

gr.

zit nu aan de testex 750 mg/pw en winstrol 150 mg/pw en 2-3 i.u trima heb echt last van die kramp in mijn handen en een enorme pomp .weet iemand hoe lang die kramp blijft kan moeilijk scheren en dingen vasthouden ?

Is verhoogd anti diuretisch hormoon.Stabiliseert zichzelf binnen een paar weken

ben bijna 6 weken bezig pomp is goed vooral mijn armen . ben 3 kg aangekomen maak me alleen zorgen dat ik na 6 weken nog enorm last van kramp heb in mijn handen word er snachts wakker van.

ben weer een kilo bijgekomen nu +4 sinds begin van de kuur voel me de laatste dagen heel moe wil veel slapen . irriteer me nog steeds aan die contstante kramp in mijn handen .

kramp neemt wel af.Probeer beetje T4 te nemen

ben weer een kilo bijgekomen nu +4 sinds begin van de kuur voel me de laatste dagen heel moe wil veel slapen . irriteer me nog steeds aan die contstante kramp in mijn handen .

Is CARPAAL TUNNEL SYNDROOM, dit komt door zwelling in hand (vocht) waardoor de handzenuw beknelt komt te zitten.

Ik heb daar ook nog steeds last van en ben nu ongeveer 3,5 maand onderweg met bleu tops.

De moeheid had ik ook last van en daar zijn verschillende meningen over wanneer je HGH moet zetten. Ik heb van meerdere wedstrijd jongens gehoord dat je dit voor het slapen gaan moet nemen. Sinds ik dit ook doe ben ik van mijn moeheid af. Je hoeft dit niet over te nemen maar misschien werkt het voor jou net zoals bij mij.

Je kan het gewoon eens een paar dagen proberen.

ik gebruik sinds kort (3weken heel klein beetje TOpiche spironolactone creme wat je op je hoofd huid smeert ) vanwege de anti androgeene werking.

alleen merkte ik na een paar dagen gebruik dat de meeste bijwerkingen van crea verdwenen dus ook vocht vasthouden bolle kop etc etc .

Laatst bewerkt:
Hou er rekening mee dat je eigen afgifte die voornamelijk in je slaap vrijkomt onderdrukt wordt

Terug
Naar boven