XXL Nutrition

Trimatropin

Hou er rekening mee dat je eigen afgifte die voornamelijk in je slaap vrijkomt onderdrukt wordt

Kriel, ik weet dat je er veel verstand van hebt, en leer van jou info maar hieronder een link naar een site waarop beschreven wordt wanneer je het beste groiehormonen kan zetten.

http://sport.infonu.nl/diversen/22525-groeihormoon-het-sportvriendelijke-slaapmutsje.html

Ook maakt je lichaam binnen een etmaal 6 tot 8 groeihormoon pieken aan. Dus een negatieve verstoring is er volgens mij dan geen sprake imo.

Laatst bewerkt:
bedankt jongens, ben ff gestopt met alles .had een constante druk bij mijn borst ongerveer 10 dagen lang aanhoudende spierpijn armen borst .ga van de week wat testjes doen in het ziekenhuis voor ik verder ga .

Kriel, ik weet dat je er veel verstand van hebt, en leer van jou info maar hieronder een link naar een site waarop beschreven wordt wanneer je het beste groiehormonen kan zetten.

http://sport.infonu.nl/diversen/22525-groeihormoon-het-sportvriendelijke-slaapmutsje.html

Ook maakt je lichaam binnen een etmaal 6 tot 8 groeihormoon pieken aan. Dus een negatieve verstoring is er volgens mij dan geen sprake imo.

crap de stof die ervoor zorgt dat er niet teveel anti hgh gemaakt wordt (de stof die hgh dus reguleert) gaat omhoog zodra je exo hgh toedient. Voor het slapengaan zetten zal dus zeker invloed hebben op je eigen aanmaak.
Klaas had daar een prachtig grafiekje van nergezet

• Topic Starter Topic Starter
zit nu aan de testex 750 mg/pw en winstrol 150 mg/pw en 2-3 i.u trima heb echt last van die kramp in mijn handen en een enorme pomp .weet iemand hoe lang die kramp blijft kan moeilijk scheren en dingen vasthouden ?

Kramp blijft man! gewoon niet scheren das de enige oplossing, ik heb de dreads nu op me reet staan man:p
Nee ff zonder dollen krampjes worden wel minder na paar maand of zo, vaak als je de dosis verhoogt komen de krampen weer.
Wel is het per persoon verschillend, me maatje bijv neemt 5xp.w. 10 eenheden trima en die blijft non stop pijn in zijn vingers houden.
Omdat ik het zelf om de dag neem heb ik er zelf minder last van.
Succes/sterkte met de testjes in het ziekenhuis verstandig dat je dat laat doen gezondheid gaat voor ook al spelen we allen een beetje met onze gezondheid dan nog moeten we soms pas op de plaats maken.

volgens mijn sportarts heb je van sth tintelingen in je vingers en niet constante hevige krampen .morgen ziekenhuis testjes doen en dan weer verder met hgh (denk ander merk).mischien ben ik gewoon allergies voor trima.

bij mij zijn het ook tintelingen ipv kramp

volgens mijn sportarts heb je van sth tintelingen in je vingers en niet constante hevige krampen .morgen ziekenhuis testjes doen en dan weer verder met hgh (denk ander merk).mischien ben ik gewoon allergies voor trima.

Waren de krampen zo erg kerel? zwaar klote voor je zeg, is voor het eerst dat ik er iets negatiefs over lees ook die verhalen horen er te zijn .

Probeer paar dagen ibuproven.Deze zal je ADH verlagen.Heeft voor de rest niks met pijnbestrijding te maken.
Klaas en ik hebben eens een topic in de us hierop beantwoord,die ik zelf geopend heb,ik had vreselijke kramp en stijfheid.Maar klaas had een stukje daarover geplaatst...ibu

Waren de krampen zo erg kerel? zwaar klote voor je zeg, is voor het eerst dat ik er iets negatiefs over lees ook die verhalen horen er te zijn .

ja die krampen waren heel erg .maar moet wel zeggen van alle merken die ik heb gebruikt ik met trimatropin het hardste ging .

zegt helemaal nop,met alle respect,je kan overal ADH in stoppen,om cts op te wekken,...niet zo moeilijk.

Zeg overgens niet dat het hier van toepassing is,maar dat is te gemakkelijk.

Kerel,

Laat ons eens weten welke testjes je hebt gedaan en wat de uitslagen waren want dat willen de lezers natuurlijk graag weten.
Er zijn volgens jou sportarts dus testen die aan kunnen geven dat je bijv niet tegen trima kan, maar wel tegen humatrope bijv?:rolleyes:
Merendeel van de sportartsen denken nog steeds dat hgh gewonnen wordt uit de hypofyse van gesneuvelde Tsjetsjeense soldaten of runderen.
Maar laat het ons eens weten.

ben al een tijdje gestopt voel me veel beter moet ik zeggen kracht is het zelfde gebleven.kramp is weg snelle pomp ook . de uitslag gaf aan dat ik een hoog aantal rode bloedcellen heb lever beschadigd .mijn dokter schrok ervan en vroeg me of ik epo gebruik omdat het bij wielrenners voorkomt of zo .moet over 2 weken weer bloed testen en dan kijken wat er in de kast ligt .

ben al een tijdje gestopt voel me veel beter moet ik zeggen kracht is het zelfde gebleven.kramp is weg snelle pomp ook . de uitslag gaf aan dat ik een hoog aantal rode bloedcellen heb lever beschadigd .mijn dokter schrok ervan en vroeg me of ik epo gebruik omdat het bij wielrenners voorkomt of zo .moet over 2 weken weer bloed testen en dan kijken wat er in de kast ligt .

Raar dat erbij jou uit testen komt dat door een hoog HB je je lever beschadigt zou hebben erg apart want ik heb heel vaak een TE hoog HB en TE hoog hematocriet en nog nooit zulke uitslagen gehad dus vertel er eens meer over en welke waardes ze vernoemen bij je.

Terug
Naar boven