MuscleMeat

Trimatropin

AAP811

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
9%
Bij mijn volgende kuur wil ik HGH gaan gebruiken. Daar ik zelf door de bomen het bos niet meer zie, is de keuze voor een goeie betrouwbare HGH lastig te maken. Ik kwam op diverse forums nogal wat positieve gebruikerservaringen tegen als het ging om TRIMATROPIN. Echter is er het laatste jaar weinig te vinden over deze HGH en de ervaringen hier rondom. Toen het goedje in 2008 op de markt kwam was iedereen hyperenthausiast over de werking.

Hier heb ik nu, anno 2013, een aantal vragen over:

Is er iemand die "recent" TRIMATROPIN heeft besteld, en kun je iets zeggen over je gebruikerservaring?
Liefst vanaf het moment van bestellen totaan einde cycle?

Of zijn er betere alternatieven anno 2013?

Alvast dank

Laatst bewerkt:
Ik heb enige tijd terug trima gebruikt en was er oorspronkelijk tevreden over, tot ik na een tijd harde rode bulten kreeg (onderhuids) op de injectieplaatsen...
Bij navraag hier bleek dit te wijten aan het feit dat trima 192AA zou bevatten, en niet 191AA (of omgekeerd, is nu ook weeral een poos geleden, sorry daarvoor), en dat sommige mensen hierop allergische reacties ontwikkelen...

Daartegenover heb ik een langere periode Hygetropin gebruikt, waar ik ook tevreden over was, en geen onaangename bijwerkingen van had (behalve de 'gewone' bijwerkingen -> tintelingen in vingers en voeten 's nachts, etc)...

Ik denk dat je anno 2013 beter voor hygetropin kunt gaan. Even zoekfunctie gebruiken, genoeg info over de laatste tijd!

Beiden (zowel de hyges van .cn als de .com.cn) zouden goed bevonden zijn door de leden die dit gebruiken.

op heb moment is het allemaal drama. zat tot voor kort nog op de hyge, maar is ook moeilijk nu. Zit nu helemaal zonder :S

Terug
Naar boven