Fitness Seller

Troebele olie en wit spul onder in mijn vial testo van GS

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Ik zou net even gaan injecteren, maar heb ontdekt dat er witte aanslag onderin mijn 10ml vial testo zit. Het zit wel aan de bodem geplakt, maar als ik flink schud word de olie een beetje troebeler dan normaal. Hij is nu 10 dagen aangebroken geweest en de datum is tot 2005. Ik dacht zelf dat er misschien wat is gekristalliseerd door de warmte ofzo?
Ik had altijd wel last van het hoge benzyl-alcohol gehalte van de testo van GS en heb deze keer op aanraden van iemand op dit forum de vial (mijn laatste van de 3 die ik had) 10 minuten in de oven gezet op 150 graden. Mijn injectie van 2 dagen terug heeft niet echt extra problemen gegeven, terwijl het er toen volgens mij ook al in zat.
Ja, het beste is natuurlijk om hem weg te gooien, maar dan heb ik even een probleempje. Ik heb ook geen nieuwe en kan er ook niet even snel eentje kopen. Omdat het de vorige keer ook goed ging overweeg ik om het gewoon weer te injecteren. Misschien iemand hier die hetzelfde had??

wel oppassen met het verwarmen van AAS het kan de werkzame stof beschadigen. Het lijkt erop dat de test aan het crashen is dit wil zeggen dat het niet mooi opgelost blijft in de olie. waarschijnlijk is de test hoog gedoseerd. Door het verwarmen verdwijnt een deel van de BA en dit zorgt er nu net voor dat het mooi blijft opgelost in de olie. Normaal heb je BA hoofzakelijk om de boel steriel te maken/houden en BB om het spul te verdunnen en hoge doseringen in op te lossen.

Je kan eventueel 2-5% BB toevoegen en dan zal je probleem zijn "opgelost" :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hee bedankt! Dat lijkt er dan wel het meest op ja! Ik zat al te denken aan schimmels ofzo... Die wil je niet in je been hebben!
Ik heb hem net even onder de hete kraan gezet en nu zit al die witte poeder los onder in de vial. Het spul is dus gewoon te hoog gedoseerd, want er schijnt iets van 380mg/ml in te zitten ipv 250mg. Maargoed het is mij allemaal weer wat duidelijker geworden nu. Ik zal ff te sporten zo, hartstikke bedankt!

P.S. waar kan ik BB (benzyl-benzoate ofzo?) halen? Gewoon de apotheek proberen?

lunatic zei:
P.S. waar kan ik BB (benzyl-benzoate ofzo?) halen? Gewoon de apotheek proberen?

Ik vrees dat je daarvoor toegang moet hebben tot een laboratorium of chemische groothandel. Je zou het kunnen proberen bij n apotheek of drogist, maar ik ben bang van niet.

Terug
Naar boven